اخبار کسب و کار

هر آن چیزی که راجع‌به فصل سوم سریال تاریک (Dark) باید بدانید(تاریخ عرضه، بازیگران، داستان)

پیش‌بینی اینکه کدام‌یک از سریال‌های شبکه نت‌فلیکس صعود و یا سقوط خواهد کرد کاری دشوار محسوب می‌شود. یکی از گواهان اصلی مبنی‌بر این ادعا سریال تاریک (Dark) است که طی سال ۲۰۱۷ عرضه شد. این مجموعه علمی تخیلی و ماجراجویی آلمانی خیلی سریع به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد. محبوبیت این مجموعه به‌حدی بالاست که طرفداران پس از تماشای فصل دوم برای تماشای فصل سوم روزشماری می‌کنند.

اکثر قریب به اتفاق مخاطبان با سرعت رعدوبرق به تماشای فصل دوم این سریال پرداخته و اسیر آن شدند. خبر خوب برای طرفداران سریال تاریک آن است که این مجموعه بار دیگر با فصل سوم و نهایی‌اش بازخواهدگشت. باران بو اودار و جانجه فریشا شورانرها و خالقان مجموعه تاریک طی مصاحبه با هالیوودریپوتر راجع‎به این سریال گفتند:

«ما پاسخ سوالاتی را که بینندگانمان مطرح کرده‌اند خواهیم داد و سعی می‌کنیم در گذر زمان داستان را حل کنیم. برای ما بسیار سخت خواهد بود کاراکترهایی که خلق کردیم را رها کنیم. اما آغاز کار پایان است و پایان کار نیز آغاز.»

طی این مطلب قصد داریم شما را با هر آن‌چیزی که راجع‌به فصل سوم سریال تاریک می‌دانیم آشنا کنیم. با تایم‌سیتی همراه باشید.

زمان عرضه فصل سوم سریال تاریک

فصل نخست این سریال در ماه دسامبر ۲۰۱۷ پخش شد. اما طرفداران مجبور شدند برای تماشای فصل دوم مجموعه تاریک بیش‌از یک‌سال‌ونیم صبر کرده و در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ (۳۱ خرداد ۱۳۹۸) آن را مشاهده کنند. یعنی روزی که مایکل به‌واسطه خودکشی‌اش از زنجیره حوادث داستان خارج شد.

اما چه زمانی باید منتظر فصل جدید این سریال باشیم؟

اودار طی اواخر ماه می در اینستاگرام خبر از آغاز فیلم‌برداری مجموعه تاریک داد:

«و رسمی است! ما بر روی فصل سوم سریال تاریک کار می‌کنیم. این چرخه نهایی این سفر خارق‌العاده است. ما همیشه تعداد سه فصل را برای این مجموعه درنظر داشتیم و بسیار خوشحالیم که به شما بگوییم فیلم‌برداری فصل سوم و نهایی این سریال را طی چهار هفته انجام خواهیم داد. بنابراین بخش نهایی این مجموعه سال آینده آماده خواهد بود. از نت‌فلیکس تشکر می‌کنیم که به ما اعتماد کرد! از تمام شما طرفداران در سراسر جهان تشکر می‌کنیم! شما فوق‌العاده هستید! دوستتان داریم!»

با وجود اینکه هنوز هیچ تاریخ دقیقی برای آغاز پخش فصل سوم این سریال توسط نت‌فلیکس مشخص نشده است، اما بسیاری از طرفداران معتقدند قسمت‌های فصل جدید این مجموعه در تاریخ ۲۷ ژوئن ۲۰۲۰ (۷ تیر ۱۳۹۹) عرضه خواهند شد. یعنی روز آخرالزمان و آغاز چرخه نهایی. این تاریخ تا حد زیادی معقولانه به‌نظر می‌رسد.

داستان فصل سوم سریال تاریک: چه رخ خواهد داد؟

سازندگان سریال تاریک راجع‌به اتفاقات رخ داده طی فصل گذشته جزئیات زیادی را آشکار نکردند. اما با توجه به چیزهایی که مشاهده کردیم می‌توانیم راجع‌به داستان این سریال حدس‌هایی بزنیم. به‌لطف اتفاقاتی که طی لحظات پایانی فصل دوم رخ داد یعنی زمانی که شخصی شبیه به مارتا (با دیالوگ من آنچه که فکر می‌کنی نیستم) ظاهر می‌شود و به جوناس جوان می‌گوید برای این دنیا نیست، ما به وجود حقیقت جهان متناوب پی می‌بریم.

این یکی از پرپیچ‌وتاب‌ترین لحظات داستانی تا به امروز در سریال است که طی فصل سوم و نهایی مجموعه تاریک همه‌چیز راجع‌به آن آشکار شده و توضیح داده می‌شود که دقیقا این دو به کجا می‌روند؟ چگونه این موضوع بر روی باقی داستان و کاراکترهایش تاثیر خواهد گذاشت؟ و چند جهان متناوب (و دیگر دستگاه‌های سفر در زمان) موجود است؟

ما همچنین در فصل دوم مشاهده کردیم جوناس میانسال یک ماشین سفر در زمان را روشن کرده و در این راه ماگنوس جوان، فرانزیسکا و بارتوسز او را همراهی می‌کنند. همچنین یک شارلوت میانسال نیز طی این سفر با الیزابت پیر در یک کرم‌چاله مواجه می‌شود.

همچنین یک علامت سوال بزرگ راجع‌به آدام که اکنون می‌دانیم جوناس است وجود دارد. صورت او به‌دلیل قرار گرفتن در معرض اشعه و سفر در زمان‌های متعدد دارای زخم‌های مختلف است. او پس از عشق زندگی‌اش مارتا به لحاظ احساسی بسیار سرسخت شده است.

هنوز داستان‌ها و سوالات زیادی راجع‎به کاراکترهای مختلف این سریال وجود دارند که سازندگان باید طی فصل سوم به تمامی آن‌ها پاسخ دهند.

بازیگران فصل سوم سریال تاریک

گروه بازیگری سریال تاریک به دلیل وجود چند نسخه مختلف از یک کاراکتر (کودک/نوجوان، میانسال و سالخورده) در نوع خود بسیار منحصربه‌فرد هستند. واقعیت دیگری نیز وجود دارد و آن این است که اگر یک کاراکتر در یک جدول زمانی بمیرد، بدین معنی نیست که ما در زمانی دیگر او را مشاهده نخواهیم کرد.

ازجمله بازیگرانی که بازگشت آن‌ها برای فصل سوم تایید شده است عبارت‌اند از:

لوییس هافمن (در نقش جوناس جوان)، جوردیس ترایبل (در نقش کاترینا)، لیزا ویساری (در نقش مارتا جوان)، مارک وسکمن (نوآه پیر)، آندرس پیتسچمن (جوناس میانسال) و لی وان آکن (در نقش سیلجا زن دست راست الیزابت بین سال‌های ۲۰۵۲-۲۰۵۳).

از بازیگران جدیدی که در فصل سوم به سریال اضافه خواهند شد می‌توان به باربارا نوسه، هنس دیهل، جیکوب دیهل، نینا کرونجاگر، سمی شوریتزل و الکس ورنر اشاره کرد.

تاریخ انتشار تریلر فصل سوم سریال تاریک

تریلرها معمولا طی ماه منتهی به آغاز پخش سریال منتشر می‌شوند. یعنی اگر فصل سوم اواخر ماه ژوئن پخش شود، ما باید اوایل همین ماه منتظر تریلر سریال تاریک باشیم.

آیا شما نیز یکی از طرفداران سریال تاریک هستید؟ نظر خود را راجع‌به فصل جدید این سریال در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

  • دانلود سریال مانکن قسمت ۱ تا ۱۲ (با ترافیک نیم‌بها)
  • دانلود سریال کرگدن قسمت ۱ اول (با ترافیک نیم‌بها)
  • هر آن‌چه که درمورد سریال لوکی (Loki) باید بدانیم (بازیگران، داستان، تاریخ عرضه)
  • هر آن چیزی که راجع‌به فصل چهارم سریال سرقت پول (Money Heist) باید بدانید

نوشته هر آن چیزی که راجع‌به فصل سوم سریال تاریک (Dark) باید بدانید(تاریخ عرضه، بازیگران، داستان) اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا