اخبار کسب و کار

از تاریخ انتشار تا فهرست بازیگران؛ هرآنچه باید درباره فصل هفتم سریال صد نفر (The 100) بدانید

همه‌چیز رسمی شده است. فصل ششم سریال The 100 پخش شده است. ساکنان سابق آرک که در زمین پسا آخرالزمانی-هسته‌ای ساکن شده‌اند یک‌بار دیگر به‌تصویر کشیده شدند.

به گزارش دیجیتال‌اسپای، در واقع، در ژانویه سال قبل بود که ما اولین‌بار از زبان رییس شبکه CW، مارک پدوویتز شنیدیم تهیه‌کننده ارشد سریال ۱۰۰ نفر یعنی جیسون روتنبرگ برای فصل ششم و همچنین فصل هفتم ایده‌هایی در ذهن دارد. او به وبسایت نردیست گفته بود:

من می‌دانم که جیسون نقشه‌ای برای پنج سال بعد را دارد. برای داشتن چنین بحثی هنوز خیلی زود است. ما یک برنامه شش یا هفت ساله برای سریال صد نفر داریم. من حتی نمی‌دانم که آیا اجازه گفتنش را دارم یا نه اما او برنامه‌ای برای بیش از پنج سال دارد.

راتنبرگ در گذشته گفته بود که برنامه‌هایش تا فصل پنجم سریال ادامه خواهند داشت هرچند از آن زمان به بعد اعتراف کرده که سریال ادامه خواهد داشت. راتنبرگ سال قبل درباره این اظهارنظرش گفت:

زمانی که من چند سال پیش این حرف را زدم، چنین ایده‌ای را برای نحوه تمام کردن سریال در ذهن داشتم اما قابلیت تغییر آن هم وجود داشت. این پایان می‌توانست در انتهای فصل سوم، فصل پنجم یا حتی فصل هشتم رخ بدهد. این تصمیمات واقعاً بر عهده من نیستند. من فکر نمی‌کنم The 100 سریالی باشد که تا ۱۰ فصل ادامه پیدا کند اما آنقدر عاشق این شخصیت‌ها و این جهان هستم که هرسال برایم تازگی دارند. ما هر سال یک داستان متفاوت تعریف می‌کنیم تا حوصله‌مان سر نرود. من هنوز هم یک پایان داستان را در ذهنم دارم اما نمی‌دانم این پایان چه زمانی رخ خواهد داد و بسیار مطمئنم که در نهایت قادر خواهم بود این ابهام را برطرف کنم.

ساخت فصل هفتم سریال The 100 در ماه آگوست رسماً تأیید شد و همچنین مشخص گردید که آخرین فصل سریال خواهد بود. پس فصل هفتم برای ما چه چیزی خواهد داشت؟ در این مطلب با تمام نکاتی که باید درباره فصل هفتم سریال The 100 بدانید را مطالعه خواهید کرد. لازم به‌ذکر است موارد زیر بیشتر بر اساس حدس‌وگمان از شواهد موجود ارائه شده‌اند و در صورت انتشار هرگونه خبر رسمی از سریال صد، پوشش آن را در شهر زمان مطالعه خواهید کرد.

فصل هفتم سریال The 100 چه زمانی پخش خواهد شد؟

پیش‌بینی دیجیتال‌اسپای درباره زمان پخش فصل ششم درست از آب درآمده بود پس ما همان فرمول را برای فصل بعد استفاده خواهیم کرد. فصل هفتم سریال در فصل بهار پخش خواهد شد. اما با توجه به آنکه فیلم‌برداری از ماه آگوست آغاز شده، این احتمال را می‌دهیم تاریخ انتشار فصل جدید کمی دیرتر باشد. طراحی صحنه متناسب با حال و هوای پسا آخرالزمانی این سریال کمی زمانبر است.

بازیگران فصل هفتم سریال The 100 چه کسانی خواهند بود؟

الیزا تیلور که در نقش شخصیت اصلی یعنی کلارک گریفین ایفای نقش می‌کند در فصل هفتم حضور خواهد داشت. حدس زده می‌شود سایر اعضای بازیگران نیز به این ‌صورت باشند: مری اوگروپولوس در نقش اوکتاویا بلیک، باب مورلی در نقش بلامی بلیک، کریستوفر لارکین در نقش مونتی گرین و لیندزی مورگان در نقش ریون رایز. پس از مرگ ناراحت‌کننده شخصیت مارکوس کین، هنری یان کیوزیک نیز دیگر در این سریال حضور نخواهد داشت. شنون کوک که در قسمت آخر فصل پنجم به‌عنوان بازیگر میهمان در سریال حضور یافت و سپس در فصل ششم به بازیگر دائمی تبدیل شد برای فصل بعد نیز در ۱۰۰ حضور خواهد داشت.

شلبی فلانری، که در انتهای فصل ششم به‌عنوان هوپ بزرگسال به بازیگران ملحق شده بود نیز بازخواهد گشت. جیسون راتنبرگ درباره او به تی‌وی لاین گفته است:

او فوق‌العاده است. من تقریباً مطمئن هستم که ما اولین کار حرفه‌ای فلانری بودیم. او به‌تازگی از مدرسه بازیگری فارغ‌التحصیل شده است پس حالا کاملاً آماده است و من از دیدن اینکه او قادر است چه کارهایی انجام بدهد هیجان‌زده هستم. آن صحنه فقط نوک یک کوه یخ بود.

داستان فصل هفتم سریال The 100 درباره چه چیزی است؟

روایت سریال صد نفر باید برا اساس یک رمان پسا آخرالزمانی مخصوص نوجوانان، اثری از کس مورگان و با همین نام باشد اما تا همینجای کار موارد بسیاری به داستان اصلی اضافه شده است و شاید هم فصل آخر سریال کاملاً وفادار به کتاب باشد. راتنبرگ در گفتگو با تی‌وی لاین تأیید کرده است که تمرکز فصل هفتم بر روی ناهنجاری خواهد بود:

افشاگری فصل هفتم قطعاً میخکوب‌کننده خواهد بود. این نکته که هوپ اکنون در ابتدای بیست سالگی خود قرار دارد در حالی که سه روز پیش تنها یک جنین بود برخی از مسائل را درباره ناهنجاری مشخص می‌کند.

تریلر فصل هفتم سریال The 100 چه زمانی منتشر خواهد شد؟

بهترین حدسی که در این زمینه می‌توان زد مارس سال ۲۰۲۰ است.

بیشتر بخوانید:
دانلود سریال مانکن
دانلود سریال کرگدن
از فصل چهارم سریال True Detective چه انتظاری باید داشته باشیم؟
تمام نکاتی که باید درباره فصل پنجم سریال شرلوک بدانید

نوشته از تاریخ انتشار تا فهرست بازیگران؛ هرآنچه باید درباره فصل هفتم سریال صد نفر (The 100) بدانید اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا