اخبار کسب و کار

تمام نکاتی که باید درباره فصل چهارم سریال فارگو (Fargo) از آنها آگاه باشید

به گزارش دیجیتال‌اسپای، در مقطعی، به‌نظر می‌رسید که فصل سوم سریال فارگو قرار است پایانی بر این سریال باشد. در سال ۲۰۱۵، کارگردان فارگو، نواه هاولی توضیح داده بود که چرا شاید این سریال به پایان رسیده باشد.

او گفته بود:

حجم مشخصی از روایت وجود دارد که شما می‌توانید در این زمینه تعریف کنید. و من نیز عاشق تعریف کردن داستان در این زمینه هستم اما الان هیچ روایت دیگری در دست ندارم.

اما به‌نظر می‌رسد هاولی همیشه این حس را داشته است. او در ادامه گفت:

من از اینکه فصل دومی وجود داشته باشد مطمئن نبودم. از اینکه فصل سومی هم وجود داشته باشد مطمئن نبودم. در انتهای فصل اول شرکت FX به من گفت اگر می‌خواهی سریال را در همین نقطه رها کنی اشکالی ندارد.

در سال ۲۰۱۷، رییس شبکه FX، جان لندگراف افشا کرده بود که این شبکه قصد داشت به خالق فارگو، فضای لازم برای فکر کردن را بدهد. لندگراف گفته بود:

ما از هاولی هیچ نظری درباره اینکه فصل چهارم به چه صورت خواهد بود نشنیده‌ایم. چیزی که ما نواه را به آن تشویق کرده‌ایم این است که در این رابطه فکر کند و حتماً ایده‌ای داشته باشد که برای آن هیجان‌زده باشد. حداقل این احتمال وجود داردکه او تا مدتی چنین ایده‌ای نداشته باشد. او برنامه بسیار شلوغی دارد زیرا با تلاش زیادی مشغول کار کردن روی فصل دوم سریال Legion است و کارنامه فیلم‌سازی درحال رشدی دارد. ما مجبور خواهیم بود که او را با استودیو فیلم‌سازی خودمان سهیم شویم و قرار است از این سر دربیاوریم که چگونه باید این کار را انجام بدهیم.

خوشبختانه، در سال ۲۰۱۸ هاولی تأیید که یک ایده خوب برای ادامه سریال Fargo در ذهن دارد:

من اکنون ایده‌ای دارم که کمتر در گوشه چشمم قرار دارد و بیشتر روبه‌رویم است. من اکنون زمان زیادی برای تمرکز بر روی آن ندارم. چیزی که می‌توانم بگویم این است که یک فصل دیگر هم وجود خواهد داشت.

هاولی به‌طور مفصل شرح داد:

هرچه بیشتر درباره داستان‌سرایی در این فضا و این که فیلم اصلی درباره چه موضوعی است فکر می‌کنم درمی‌یابم که اینها داستان‌های آمریکایی حقیقی و داستان‌های درباره چشم‌انداز آمریکایی و همچنین کارهایی که مردم برای پول انجام می‌دهند هستند. من فکر می‌کنم مسیر هیجان‌انگیز و جالبی را برای پیمودن در اختیار دارم. مشغول پیدا کردن زمان برای آوردن آن روی کاغذ هستم.

اما هاولی چه جهتی را انتخاب کرده است و ما چه زمانی می‌توانیم آن را تماشا کنیم؟ در این مطلب جستجویی صورت گرفته است که نتایج آن را مشاهده می‌کنید. برای مطالعه تمام نکاتی که باید درباره فصل چهارم سریال فارگو بدانید با شهر زمان همراه باشید.

فصل چهار سریال فارگو چه زمانی پخش خواهد شد؟

تنها چیزی که در حال حاضر با اطمینان از آن خبر داریم این است که به این زودی‌ها خبری از قسمت جدید سریال Fargo نخواهد بود. برای پخش قسمت اول فصل چهارم هیچ تاریخی تنظیم نشده است. اما نویسنده و کارگردان سریال، نواه هاولی در ابتدای سال جاری گفته بود که آماده کردن فصل جدید فارگو برای پخش در سال ۲۰۱۹ به‌علت برنامه بسیار شلوغ شبکه بلندپروازی خواهد بود. وی گفته بود:

این یک سریال زمستانی است. ببینید من باید داستان اپیزودها را بنویسم، سپس ما باید آنها را آماده کنیم و بعد از آن فیلم‌برداری را انجام دهیم. که این یعنی سریال یا در زمستان امسال یا زمستان بعدی پخش خواهد شد.

با وجود وعده‌های قبلی که حاکی از انتشار سریال در سال ۲۰۱۹ بودند، ما معتقدیم که زمستان ۲۰۲۰ محتمل‌ترین تاریخ است که خود هاولی نیز به‌لطف درگیر بودن با Legion، قبلاً در سال ۲۰۱۷ نیز به همین تاریخ اشاره کرده بود.

در فصل چهارم سریال فارگو کدام بازیگران حضور خواهند داشت؟

پیش‌بینی کردن بازیگران فارگو معمولاً دشوار است زیرا که هر فصل یک بازسازی کامل است. اما برای فصل چهارم، بازیگر اصلی رسماً تأیید شده ‌است. کریس راک قرار است نقش رییس یکی از دو خانواده جنایتکار ساکن در کانزاس سیتی سال ۱۹۵۰ را بازی کند. فصل چهارم داستان جنگ سرد را آمیخته با دنیای تبه‌کاران روایت خواهد کرد. اما چه کسی در کنار راک بازی خواهد کرد؟ ما انتظار داریم که بهترین هنرپیشه‌ها فهرست را پر کنند. به‌هرحال این سریال فارگو است، سریالی که پیش از این افرادی همچون بیلی باب تورنتون، مارتین فریمن، کریستن دانست، پاتریک ویلسون، جسی پلمونز، تد دانسون، ایوان مک‌گرگور، کری کون، مری الیزابت وینستد و دیوید تولیس در آن هنرنمایی کرده بودند.

داستان فصل چهارم فارگو به چه صورت خواهد بود؟

پاسخ این سؤال مشخص است زیرا خلاصه داستان فصل چهار به‌طور رسمی منتشر شده است که بسیار جالب به‌نظر می‌رسد:

در سال ۱۹۵۰، در انتهای دو مهاجرت بزرگ آمریکا – یکی اهالی جنوب اروپا که در اواسط قرن از کشورهایی مثل ایتالیا به آمریکا آمدند و در شهرهای شمالی مثل نیویورک و شیکاگو ساکن شدند و دیگری هم آمریکایی‌های آفریقایی‌تبار که در گروه‌هایی بزرگ برای فرار از نژادپرستی جنوب را ترک کردند و به همین شهرها آمدند – حالا هردو گروه خارجی برای مبارزه بر سر تکه‌ای از رویای آمریکایی با یکدیگر مبارزه می‌کنند. در کانزاس سیتی، ایالت میزوری، دو گروه جنایتکار در صلحی نگران‌کننده قرار دارند. یک گروه ایتالیایی است و دیگر از سیاهپوستان تشکیل شده. آنها با یکدیگر بر روی یک اقتصاد جایگزین نظارت دارند که شامل استثمار، اختلاس و مواد مخدر می‌شود.

این به تاریخ آمریکا نیز مربوط می‌شود. سران دو گروه به‌منظور تحکیم صلح، پسران خود را با یکدیگر عوض کرده‌اند. کریس راک نقش رییس یک خانواده را بازی می‌کند، کسی که برای موفقیت، پسر خود را تسلیم دشمنش کرده است و به‌ازای آن باید پسر دشمنش را مثل پسر خودش تربیت کند. یک صلح دشوار اما پرسود، و سپس رییس مافیای کانزاس سیتی برای یک جراحی معمولی به بیمارستان می‌رود و می‌میرد. همه‌چیز تغییر می‌کند. این داستان مهاجرت و ادغام است و کارهایی که ما برای پول انجام می‌دهیم. و مثل همیشه، داستان افرادی ذاتاً نجیب که در شرایطی دشوار گرفتار شده‌اند.

تریلر فصل چهارم سریال فارگو چه زمانی منتشر خواهد شد؟

فصل‌های اول و سوم فارگو در ماه آوریل پخش شده بودند و این یعنی ما در ماه مارس تریلرها را می‌دیدیم. فصل دوم یک خرق عادت بود و در ماه اکتبر پخش شد که تریلرش هم در جولای در دسترس قرار گرفت. فصل چهارم نیز احتمالاً از همین طرح پیروی می‌کند و ما اولین تصاویر از آن را در ماه جولای و همایش کامیک کان سن دیگو مشاهده خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:
دانلود سریال مانکن
دانلود سریال کرگدن
از فصل چهارم سریال True Detective چه انتظاری باید داشته باشیم؟
تمام نکاتی که باید درباره فصل پنجم سریال شرلوک بدانید

نوشته تمام نکاتی که باید درباره فصل چهارم سریال فارگو (Fargo) از آنها آگاه باشید اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا