اخبار کسب و کار

هر آن چیزی که راجع‌به فصل چهارم سریال سرقت پول (Money Heist) باید بدانید

تمدید تولید فصل چهارم سریال سرقت پول (Money Heist) مدت‌ها پیش از آنکه فصل سوم بر روی آنتن برود تایید شد. با توجه به اینکه الکس پینا تهیه‌کننده این سریال قرار است بر روی مجموعه دیگری که طی سال ۲۰۲۰ توسط نت‌فلیکس عرضه می‌شود کار کند، تمدید فصل جدید این سریال در آن زمان برای ما تعجب‌آور بود.

با توجه به قرارداد انحصاری الکس پینا با نت‌فلیکس ما سال‌های زیادی نام این تهیه‌کننده را در آثار تولیدشده توسط این سرویس استریم مشاهده خواهیم کرد. اخیرا پینا طی یک کنفرانس رسما خبر از آغاز فیلم‌برداری فصل چهارم سریال La casa de papel (نام اسپانیایی سریال سرقت پول) داد.

اخیرا نت‌فلیکس اعلام کرد قصد دارد به‌جای استفاده از واژه فصل در مورد این مجموعه از واژه بخش استفاده کند. از این رو طی این مطلب به‌جای فصل چهار از بخش چهار استفاده می‌کنیم.

هنگامی‌که شبکه نت‌فلیکس سریال سرقت پول را به‌صورت بین‌المللی عرضه کرد، این مجموعه خیلی سریع به یک موفقیت بزرگ برای سازندگانش تبدیل شد. قبل از اینکه از فصل سوم سریال سرقت پول در اختیار نت‌فلیکس قرار بگیرد، دو فصل ابتدایی این مجموعه از طریق شبکه آنتنا ۳ (Antenna ۳) در اسپانیا پخش می‌شد. سپس فصل سوم این سریال در تاریخ ۲۸ تیر ۱۳۹۸ (۱۹ جولای ۲۰۱۹) توسط شبکه نت‌فلیکس پخش شد.

نت‌فلیکس اخیرا آمار بینندگان این سریال را مشخص کرد که بسیار فوق‌العاده است. بیش‌از ۳۴ میلیون نفر در سراسر جهان به تماشای مجموعه خانه اسکناس (ترجمه فارسی عنوان اسپانیایی سریال) نشستند.

یکی از قسمت‌های فصل سوم مجموعه سرقت پول دارای زمان بیشتری بود که حذف شد. بخش حذف‌شده مربوط به حضور ستاره دنیای فوتبال یعنی نیمار در این مجموعه می‌شود که طی ویرایش اولیه حذف گردید. اما این سکانس بار دیگر توسط سازندگان به سریال اضافه شد.

الکس پینا اخیرا طی مصاحبه‌ای راجع‌به تولید دو فصل دیگر از این مجموعه گفت:

«این یک ریتم پیچیده بود. دلایل زیادی برای عدم بازگشت دوباره وجود داشت. از یک طرف قرار بود این اثر سریالی کوتاه راجع‌به نتیجه یک سرقت باشد و از طرفی دیگر شخصیت‌های اصلی این سریال در پایان دزدی به افرادی میلیونر تبدیل شدند. درنتیجه گردآوری دوباره آن‌ها برای سرقتی دیگر به‌نظر غیرممکن بود. ولی ما پی بردیم این گروه دارای ویژگی‌هایی متفاوت در داستان‌های دزدی کاملی است که مشاهده کردیم.»

چه انتظاری از بخش چهارم سریال سرقت پول داریم؟

هشدار: در ادامه ممکن است بخش مهمی از روند داستان بخش سوم لو برود!!!

ابتدا اجازه دهید خیلی سریع رویدادهای بخش سوم سریال سرقت پول را مرور کنیم. اعضای گروه بار دیگر برای انجام سرقتی به‌مراتب بزرگ‌تر از سرقت نخست دور یکدیگر جمع شدند. اما این کار درحقیقت تلاشی جهت آزادی یکی از اعضای گروهشان که دستگیر شده بود محسوب می‌شود. در پایان قسمت آخر بخش سوم ما شاهد اتفاقات دراماتیکی بودیم که مسیر داستان را به سمت ایجاد یک جنگ بزرگ هدایت کرد.

پروفسور که معتقد است راکل کشته شده است تصمیم می‌گیرد با تماسی نقشه DEFCON 2 را اجرایی کند. در پی انجام این نقشه اعضای گروه سعی می‌کنند با اسلحه RPG مانع ورود یک تانک به بانک اسپانیا شوند. با توجه به جراحت شدید نایروبی ناشی از اصابت گلوله، وضعیت او بسیار وخیم و غم‌انگیز است. برنامه‌های پروفسور نیز با ورود یک مذاکره‌کننده باهوش به‌نظر بهم ریخته است.

برخی از طرفداران معتقدند کار شخصیت نایروبی در این سریال به‌اتمام رسیده و ما دیگر طی بخش جدید او را نخواهیم دید.

بخش چهارم سریال سرقت پول چه زمانی از طریق نت‌فلیکس پخش می‌شود؟

خبر خوب این است که الکس پینا تایید کرد فیلم‌برداری و مراحل تولید بخش جدید دقیقا بعد از پایان بخش سوم در اوایل سال جاری آغاز شد. این یعنی ما قطعا می‌توانیم انتظار داشته باشیم بخش چهارم در همان دوره زمانی مقرر از طریق شبکه نت‌فلیکس عرضه شود. به‌لطف مصاحبه Cadena 3 با یکی از بازیگران این مجموعه اکنون مطمئنیم فیلم‌برداری بخش چهارم به‌اتمام رسیده و این بخش در دی ۱۳۹۸ (ژانویه ۲۰۲۰) عرضه می‌شود.

طبق ادعای یکی از منابع، این بخش به‌طور دقیق در تاریخ روز شنبه ۱۸ ژانویه (۲۸ دی) پخش می‌شود. اما بعید است این تاریخ درست باشد؛ زیرا اکثر تولیدات سریالی شبکه نت‌فلیکس در روز جمعه توسط این سرویس عرضه می‌شوند. به‌دنبال همین شایعات اکانت رسمی سریال در توییتر اعلام کرد:

«هر آن چیزی که در اینترنت می‌خوانید باور نکنید.»

هنوز تاریخ رسمی عرضه بخش جدید مجموعه سرقت پول اعلام نشده است. به‌محض مشخص شدن این موضوع از طریق سایت تایم‌سیتی به شما اطلاع خواهیم داد.

آیا بخش چهارم سریال سرقت پول بخش نهایی این مجموعه خواهد بود؟

با توجه به روندی که داستان درپیش گرفته است، انتظار داریم این سریال حداقل با پایان این دزدی طی بخش چهارم به‌اتمام برسد. با توجه به تصمیم نت‌فلیکس مبنی‌بر استفاده از واژه «بخش» به‌جای «فصل» احتمالا این سریال نیز سرنوشتی شبیه به سریال نارکوها (Narcos) خواهد داشت و ما شاهد داستانی کاملا جدید با کاراکترهایی جدید در بخش‌های تازه خواهیم بود.

البته هنوز دراین‌باره چیزی رسما مشخص نشده است و تمامی این‌ها صرفا حدس و گمان است. مهم‌ترین بازیگرانی که در سریال سرقت پول به‌ایفای نقش پرداختند عبارت‌اند از:

آلفارو مورتی (Álvaro Morte) در نقش Sergio Marquina معروف به پروفسور، اورسولا کوربیرو (Úrsula Corberó) در نقش Silene Oliveira معروف به توکیو، ایتزیار ایتونو (Itziar Ituño) در نقش Raquel Murillo معروف به لیسبون، پدرو آلونسو (Pedro Alonso) در نقش Andrés de Fonollosa معروف به برلین، پاکو توس (Paco Tous) در نقش Agustín Ramos dos Hermanas معروف به مسکو، جیمی لورنته (Jaime Lorente) در نقش Daniel Ramo معروف به دنور، آلبا فلورنس (Alba Flores) در نقش Ágata Jiménez معروف به نایروبی، ایستر آیسبو (Esther Acebo) در نقش Mónica Gaztambide معروف به استکهلم و میگل هیران (Miguel Herrán) در نقش Aníbal Cortés معروف به ریو.

بیشتر بخوانید:

  • از تاریخ اکران تا بازیگران و داستان؛ هرآنچه باید درباره فصل دوم سریال The Boys بدانید
  • دانلود سریال مانکن قسمت ۱ تا ۱۲ (با ترافیک نیم‌بها)
  • دانلود سریال کرگدن قسمت ۱ اول (با ترافیک نیم‌بها)
  • هر آن چیزی که راجع‌به فصل چهارم سریال شلدون جوان (Young Sheldon) باید بدانید

نوشته هر آن چیزی که راجع‌به فصل چهارم سریال سرقت پول (Money Heist) باید بدانید اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا