اخبار کسب و کار

هر آن‌چه که درمورد سریال لوکی (Loki) باید بدانیم (بازیگران، داستان، تاریخ عرضه)

کمپانی دیزنی رسما اعلام کرده بود درنظر دارد سریال لوکی (Loki) را از طریق سرویس استریم دیزنی‌پلاس عرضه کند. علاوه‌برآن طی بیانیه این شرکت مطمئن شدیم تام هیدلستون، مردی که طی سالیان اخیر نقش کاراکتر لوکی را ایفا کرده بود در این سریال حضور خواهد داشت.

آن‌طور که می‌دانیم در پنل مارول طی کمیک‌کان سن‌دیگو تایید شد که این سریال ماجراجویی‌های خدای شرارت را پس از فرار با تسرکت در فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame) به‌تصویر می‌کشد. برای پی بردن به اطلاعات کامل سریال لوکی با تایم‌سیتی همراه باشید.

تاریخ عرضه سریال لوکی

طی پنل مارول در کمیک‌کان سن‌دیگو مشخص شد سریال لوکی در بهار سال ۲۰۲۱ توسط سرویس دیزنی‌پلاس عرضه خواهد شد.

بازیگران و عوامل سریال لوکی

طی گفتگویی کوتاه با هالیوودریپورتر تام هیدلستون راجع‌به بازگشتش برای بازی دوباره نقش لوکی و سریال موردنظر گفت:

«من می‌دانستم او چهره‌ای پیچیده است. هوشمند اما آسیب‌پذیر. عصبانی، گمشده، شکسته و شوخ‌طبع. فکر می‌کنم حضور لوکی در این شبکه فرصتی مناسب محسوب می‌شود که هیچ‌گاه انتظارش را نداشتم. حس می‌کنم بسیار خوش‌شانسم که این کاراکتر با مردم ارتباط پیدا کرد. تمام چیزی که می‌توانم به شما بگویم آن است که نام این سریال لوکی است. این مجموعه اثری جدید محسوب می‌شود؛ اما نمی‌توانم توضیح بدهم چرا.»

به جز هیدلستون که بازگشتش در نقش لوکی را در سریال جدید تایید کرد، هنوز خبر جدیدی راجع‌به حضور بازیگران دیگر در این مجموعه نداریم. طبق خبری که توسط هالیوودریپورتر منتشر شد یک شورانر در این سریال حضور خواهد داشت. مایکل والدرون که اخیرا وظیفه‌ نویسندگی فصل چهارم سریال انیمیشنی ریک و مورتی (Rick And Morty) را برعهده داشت، قسمت پایلوت سریال لوکی را می‌نویسد. او همچنین به‌عنوان تهیه‌کننده و خالق کلی این سریال شناخته می‌شود.

اما این انتخاب چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟ اگر این سریال نیاز به جنبه طنز، هوشمندی و پر از ایده‌های عجیب‌وغریب داشته باشد (که مطمئنا همینطور است)، انتخاب مایکل والدرون ‌فیلم‌نامه‌نویس سریال ریک و مورتی بدون شک حرکت خوبی محسوب می‌شود. با استخدام والدرون تمام سریال‌های برنامه‌ریزی‌شده مارول وارد مرحله تولید خود شدند.

طرح داستان سریال لوکی

طبق خبری که منتشر شد ما ماجراجویی‌های نسخه‌ای از لوکی را مشاهده خواهیم کرد که طی فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی با تسرکت فرار می‌کند. دیزنی طی بیانیه رسمی تایید تولید سریال لوکی اعلام کرده بود:

«دیزنی پلاس در حال کار بر روی یک عنوان لایو-اکشن برپایه یکی از کاراکترهای محبوب دنیای سینمایی مارول است. مدیرعامل کمپانی دیزنی باب ایگر، امروز رسما خبر از تولید یک سریال بر پایه کاراکتر لوکی خدای شرارت با بازی تام هیدلستون داد.»

مدتی پیش چارلز مورفی تلاش می‌کرد اطلاعات چند منبع مختلف راجع‌به میزان دخالت هیدلستون در این سریال جدید و نقشی که در آن ایفا می‌کند را تایید کند. طی اواخر سال ۲۰۱۸ حدسیات گوناگونی راجع‌به مسیری که دیزنی و مارول با سریال لوکی طی خواهند کرد مطرح شد. آیا این سریال در رشته داستان‌های آزگارد خواهد بود؟ آیا ما شاهد بچگی لوکی در این مجموعه خواهیم بود؟

طی اتفاقی بسیار جالب که مسلما به مذاق طرفداران نیز شیرین می‌آید آن است که این سریال تمام این موضوعات را پوشش دهد و ما علاوه‌بر داستان‌های همیشگی خدای شرارت شاهد داستان‌هایی جدید نیز از او باشیم.

بدون شک اگر اتفاقی غیرمنتظره رخ ندهد مجموعه لوکی سریالی بسیار جذاب خواهد بود. با توجه به قدرت فریبکاری و توانایی این کاراکتر در تغییر قیافه‌اش به اشخاصی گوناگون، مسلما می‌توانیم شاهد زمینه‌های داستانی زیادی برای سریال لوکی باشیم. هیدلستون از این سریال به‌عنوان یکی از هیجان‌انگیزترین فرصت‌های خلاقانه‌ای یاد کرد که با آن روبه‌رو شده است. این اظهارنظر بدون شک برای طرفداران سریال لوکی بسیار امیدوارکننده است.

بیشتر بخوانید:

  • از تاریخ اکران تا بازیگران و داستان؛ هرآنچه باید درباره فصل دوم سریال The Boys بدانید
  • پیکسار اولین تریلر از انیمشین جدید Soul با صداپیشگی جیمی فاکس را منتشر کرد
  • اهدای جایزه افتخاری به آندری کونچالوفسکی در جشنواره فیلم شب‌های سیاه تالین
  • دانلود سریال مانکن قسمت ۱ تا ۱۲ (با ترافیک نیم‌بها)
  • دانلود سریال کرگدن قسمت ۱ اول (با ترافیک نیم‌بها)

نوشته هر آن‌چه که درمورد سریال لوکی (Loki) باید بدانیم (بازیگران، داستان، تاریخ عرضه) اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا