اخبار کسب و کار

از تاریخ اکران تا بازیگران و داستان؛ هرآنچه باید درباره فصل دوم سریال The Boys بدانید

پس از تماشای سریال پسرها (The Boys)، این موضوع که ژانر ابرقهرمانی به یک چیز تکراری تبدیل شده است به ذهن هیچکس نمی‌رسد. تنها لحظاتی پس از شروع سریال، چشمان‌تان به آن خیره خواهند شد و این وضعیت تا هشت قسمت بعدی نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش وبسایت دیجیتال‌ اسپای، پس انتشار این خبر که سریال The Boys برای فصل دوم هم تمدید شده است بسیار امیدوارکننده است. این خبر حتی پیش از آنکه فصل اول پخش شود از جانب آمازون اعلام شد. فصل دوم سریال پسرها فرصت‌های بیشتری را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد تا درک بهتری از گروه «The Seven» (هفت ابرقهرمان سریال) پیدا کنند و در عین حال به ریشه‌های کتاب مصور این سریال نیز بیش از پیش گریز خواهد زد. از طرفی دیگر، تلاش‌های آمازون نیز جواب داد، فصل اول سریال پسرها در سرویس‌های پخش آنلاین یک موفقیت بزرگ بود. جنیفر سالک، رییس استودیوهای آمازون در این رابطه گفت:

ما نسبت به اینکه تعداد بینندگان پسرها در دو هفته اول از پیش‌بینی‌هایمان بیشتر بوده است هیجان‌زده هستیم. این سریال به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های آمازون تبدیل شده است. این امر، در زمانی که ما برای فصل دوم آماده می‌شویم، شور و هیجان بالایی برای‌مان خلق کرده است.

به‌نظر می‌رسد در میان کارکنان آمازون کسی وجود دارد که دارای یک نیروی ابرقهرمانانه برای پیش‌بینی میزان محبوبیت سریال‌ها است. تنها با این منطق می‌توان تعهد آمازون از همان ابتدا برای تولید فصل دوم را توجیه کرد. یا شاید هم این کمپانی می‌دانست که چه سریال پرمخاطبی در آستین دارد. در هر صورت، آنها از اینکه می‌توانند به سرعت هرچه تمام‌تر روی موفقیت فصل اول سریال The Boys سرمایه‌گذاری کنند، قطعاً خوشحال هستند. در ادامه با تایم‌سیتی همراه باشید چرا که قصد داریم، هرآنچه باید درباره فصل دوم سریال پسرها بدانید را در این مطلب مطرح کنیم.

تریلر فصل دوم سریال پسرها چه زمانی عرضه خواهد شد؟

با توجه به آنکه فیلم‌برداری فصل دوم از تابستان ۲۰۱۹ در شهر تورنتو آغاز شد، هواداران سریال قادرند تریلر فصل دو پسرها را زودتر از آنچه تصور می‌شد تماشا کنند، حتی شاید تا قبل از پایان سال میلادی ۲۰۱۹٫ زمانی که تبلیغات و پیش‌نمایش‌ها از راه برسند، انتظار حجم بیشتری از زدوخورد و حتی شاید یک یا دو کودک با توانایی‌ها ابرقهرمانی را داشته باشید.

بازیگران فصل دوم سریال پسرها چه کسانی هستند؟

بیشتر بازیگران اصلی فصل اول در فصل دو نیز خضور خواهد داشت که این شامل چهره‌های محبوبی همچون کارل اربن (بیلی بوچر)، جک کوئید (هیویی)، ارین موریارتی (استارلایت) و چیس کرافورد (دیپ) می‌شود. نگاه اول ما به شخصیت اربن در فصل دوم نشان می‌دهد که بیلی احتمالاً در روزهای آتی بیش از پیش قصابی خواهد کرد! حتی تعدادی از شخصیت‌های اصلی هم که مرده بودند شاید در فلش‌بک‌ها مجدداً دیده شوند. هرچند، تنها خبر تأییدشده مربوط به بازیگران درباره «آیا کش» است، شخصیتی جدید که قرار است در نقش یک فرد نئونازی با قدرت‌های فرابشری به‌نام «Stormfront» ظاهر شود.

آیا کش که با به پایان رسیدن سریال «You’re the Worst» به پسرها آمده است، در واقع پا به دنیای کمدی تیره‌تری گذاشته است. کش حالا نقش جدیدش را در جنسیتی متفاوت از شخصیت استورمفرانت در کامیک بوک پسرها ایفا خواهد کرد. این کاراکتر آریایی و نژادپرست در نقطه مقابل پسرها قرار می‌گیرد و احتمالاً در نسخه سریال تلویزیونی هم شاهد همین داستان خواهیم بود.

هواداران وفادار کتاب مصور پسرها که از حضور اندک سگ معروف این سری در سریال ناامید شده بودند باید بدانند که سگ بیلی، ترور، در یکی از اپیزودهای آتی حضور پررنگ خواهد داشت. اریک کریپک، کارگردان سریال این خبر را تأیید کرد و توضیح داد که دوست وفادار بوچر، به این دلیل در ابتدای سریال حضور نداشت که فیلم‌برداری با سگ‌ها بسیار سخت است!

تاریخ اکران قسمت اول فصل دوم سریال The Boys چه زمانی خواهد بود؟

آیا دوست دارید هرچه زودتر از ادامه داستان سردربیاورید؟ متأسفانه آمازون تاریخ اکران فصل دوم را هنوز اعلام نکرده است اما واضح است که کمپانی امید زیادی به پسرها دارد، با توجه به آنکه ساخت فصل دوم سریال حتی پیش از آغاز پخش فصل یک، تأیید شد. با این حال، ما به‌لطف پستی که کارل اربن در یک شبکه اجتماعی کار کرده بود، این را می‌دانیم که فصل دوم اواسط سال ۲۰۲۰ آماده پخش خواهد بود. حالا که فیلم‌بردای به پایان کار خود رسیده است باید انتظار داشته باشیم تاریخ اکران به‌زودی اعلام گردد.

داستان فصل دوم پسرها: چه اتفاقی رخ خواهد داد؟

همان‌طور که در قسمت دوم دیدید ترنسلوسنت (الکس هسل) منفجر و کارش تمام شد، این اتفاق در مقایسه با آنچه در اپیزود آخر رخ داد هیچ است. بوچر در تمام طول فصل به‌دنبال انتقام از هوم‌لندر بوده است و بر این اعتقاد بود که هوم‌لندر به زنش آزار رسانده و باعث خودکشی او شده است. هرچند در صحنه آخر دیدیم که بکا (شنتل ون‌سنتن) در واقع صحیح و سالم است و به‌طور پنهانی پسر «قهرمان» را بزرگ می‌کند.

نتایج این اتفاق بدون شک در فصل دوم نقش بزرگی ایفا خواهد کرد و دنیای بوچر را بیشتر از قبل زیر و رو خواهد کرد. با وجود انحرافاتی مانند این از کتاب، انتظار هواداران نیز باید متفاوت باشد که این نوید داستان‌هایی غیرقابل پیش‌بینی در فصل‌های آینده را می‌دهد. با این وجود، چیزی که قطعاً باید از فصل دو انتظار داشته باشیم، درگیری هفت قهرمان با نیروهای نظامی است. اضافه شدن استورمفرانت نشان می‌دهد که ابرقهرمان‌های بیشتری ظاهر خواهند شد. شاید یکی از این ابرقهرمان‌ها تک-نایت، شخصیتی از دنیای بتمن باشد.

همچنین نباید تعجب کرد اگر بلک نوآر در فصل‌های بعدی نقش مهم‌تری برعهده بگیرد. اگر با کتاب کمیک این سریال آشنا نیستید، ما هم لو نخواهیم داد که واقعاً چه کسی پشت آن ماسک است، اما باید این را بدانید که در کتاب، این افشای بزرگ تیم را تاابد تغییر داد و احتمالاً در سریال نیز همین تأثیر را خواهد داشت. همچنین، بر سر بچه استیلول، تدی چه بلایی آمد؟ آیا باید فرض کنیم که بوچر او را منفجر کرد و با این قضیه مشکلی نداشته باشیم؟ اینطور نخواهد بود. اما در نهایت کتاب‌های کمیک هرچه در فصل دوم به محتوای سریال اضافه کنند، اولویت با حفظ جریان فعلی پسرها خواهد بود. کریپک در مصاحبه با هالیوود ریپورتر گفته است:

فصل دوم درباره رسانه‌های اجتماعی است، درباره جایی که سلبریتی‌ها و سیاست به یکدیگر می‌رسند. درباره این است که مردم چگونه پیام‌های سیاسی خود را در قالب سرگرمی بیان می‌کنند تا عموم مردم آمریکا را به عمل علیه بهترین علایق خود وادارند. فصل دوم به ما نشان می‌دهد که امروز تشخیص افراد دارای قدرت سیاسی از انسان‌هایی که قدرت سلبریتی دارند تقریباً تا چه حد غیرممکن شده است. این کاملاً ترسناک است. فکر می‌کنم گرث، به طریقی، واقعیتی که ما امروز در آن زندگی می‌کنیم را پیش‌بینی کرد. واقعیتی که با یک سونامی از فرهنگ عام، رسانه‌های اجتماعی و سرگرمی که توسط افراد بسیار بسیار قدرتمند به‌راه افتاده روبه‌رو می‌شود. این افراد فقط در پی پیشبرد برنامه‌های خود هستند.

کریپک در ادامه صحبت‌های خود گفت:

پس من فکر می‌کنم زیر ذره‌بین قرار دادن سلبریتی‌ها و لودگی سبک زندگی یک سلبریتی، تمام تجملات، دوروبری‌ها و رسانه‌ها و هرچیز دیگر مربوط به آنها بخشی از داستان فصل دوم باشد. همچنین به نظر من یک بخش حیاتی دیگر از داستان این است که قرار دادن افرادی که واقعاً دارای قدرت هستند در موقعیتی مهم تا چه حد خطرناک است. من معتقدم طوری که ما درباره سلبریتی‌ها و فرهنگ‌مان صحبت کرده‌ایم در هیچ سریال ابرقهرمانی دیگری دیده نشده است و فکر می‌کنم ما به نحوی خاص درباره یکی از امروزی‌ترین داستان‌ها تلویوزیون صحبت کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال مانکن
دانلود سریال کرگدن
هرچیزی که باید درباره فصل چهارم سریال شلدون جوان بدانید
اولین تصویر از لیام نیسن در فیلم The Minuteman

نوشته از تاریخ اکران تا بازیگران و داستان؛ هرآنچه باید درباره فصل دوم سریال The Boys بدانید اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا