اخبار کسب و کار

نمرات و خلاصه نقدهای فصل سوم سریال The Crown از منابع معتبر

فصل سوم سریال تلویزیونی تاج (The Crown) به نمایش درآمده است و وبسایت‌ها و رسانه‌های مختلف اولین واکنش و نمرات خود نسبت به این سریال را منتشر کرده‌اند. تاج کراون که یکی دیگر از سریال‌های موفق شبکه نت فلیکس است داستان سلطنت ملکه الیزابت دوم برا انگلستان را روایت می‌کند. فصل سوم این سریال پس از استقبال خوب مخاطبان و اقبال مثبت منتقدان از دو فصل قبل در ماه نوامبر سال ۲۰۱۹ منتشر شد.

مجموعه جدیدی از بازیگران در فصل سوم ایفای نقش کرده‌اند. ملکه (اولیویا کلمن) و پرنس فیلیپ (توبایس منزیس) با رویدادهایی در بین سال‌های ۱۹۶۴ تا ۱۹۷۷ دست‌وپنجه نرم می‌کنند که عبارت‌اند از ازدواج شاهزاده مارگارت (هلنا بونهام کارتر) با تونی آرمسترانگ جونز (بن دنیلز)، نخست وزیر جدید یعنی هارولد ویلسون (جیسون واتکینز) و معرفی کامیلا (امرالد فنل) به شاهزاده چارلز (جاش اوکانر).

نمره فصل سوم The Crown در وبسایت متاکریتیک:

نمره متای سومین فصل سریال تاج بر اساس ۱۱ نقد، عدد ۸۶ بوده است. هر ۱۱ نقد منتشرشده تابدینجای کار مثبت بوده‌اند.

نمره فصل سوم The Crown در وبسایت راتن تومیتوز:

۹۶ درصد. اولیویا کلمن می‌درخشد اما سریال با پیش رفتن در طول زمان و با اتکا بر تجملاتش برای سایر شخصیت‌های اطراف ملکه نیز فضا پیدا می‌کند و فرصتی مناسب برای درخشش سایر بازیگران نیز پیدا می‌شود.

جن چینی از نیویورک مگزین: ۱۰۰

تاج یک سریال تلویزیونی فوق‌العاده است که از ساختار داستانی فوق‌العاده بهره می‌برد و نقش‌آفرینی کلمن حاصل تمرینات طولانی‌مدت او است که به‌خوبی جواب داده است.

مت گلدبرگ از کلایدر: ۱۰۰

سریال The Crown حساب خودش را از دیگر سریال‌های تلویزیونی معتبر جدا می‌کند و این کار را با تمایلش برای اپیزودیک بودن در زمانی که روایت به آن نیاز دارد انجام می‌دهد. در هرکدام از این اپیزودهای مستقل، کارگردان برنامه، پیتر مورگان بهترین ساخته خود را نشان می‌دهد. تاج شاید اعتبار را در سطح تلویزیون نشان بدهد اما در هر لحظه خیره‌کننده است.

لورین الی از لس آنجلس تایمز: ۱۰۰

کلمن در ارائه نقشی سرد استاد است اما شخصیتی بی‌تفاوت که سرکرده یک کشور درجستجوی آرامش است را به‌نمایش نمی‌گذارد. فارغ از اهمیت تاریخی، این نبردهای درونی و آشنا هستند که این فصل را اگر نه بهتر از دو فصل پیش بلکه با انسجامی برابر با آنها به تصویر می‌کشند.

الیسون کین از پیست مگزین: ۹۰

تاج ختی در این ساعات کمتر احساسی نیز سرگرم‌کننده و فراگیر است و وجود آن به‌عنوان خلاصه‌ای از سلطنت ملکه الیزابت یک دستاورد خیره‌کننده است.

کرولاین فرامکه از ورایتی: ۹۰

این تلاش مضاعف برای انسانی نشان دادن اعضای خانواده سلطنتی بدون آنکه هیچ جهت‌گیری خاصی در آن اعمال شود یک تعادل دشوار را ارائه می‌کند که تاج همواره آن را به نمایش نمی‌گذارد. لحظاتی که این اتفاق رخ می‌دهد سریال می‌تواند بهترین باشد که تقریباً همیشه به‌لطف بازیگران و البته هدایت کارگردان‌ها است. بدون این بازی‌های منسجم و ظریف، سریال The Crown ممکن به‌آسانی زیر بار جاه‌طلبی خودش و انتظارات دیگر سقوط کند. اما با این بازی‌ها، سریال پرتره‌ای از این است که قدرت چگونه افراد و جهان اطراف‌شان را متلاشی می‌کند.

دن فلنبرگ از هالیوود ریپورتر: ۹۰

فصل سوم تاج بی‌پیرایه و جلایافته است. این سریال یک الگو برای داستان‌پردازی اپیزودیک دقیق و یک بررسی نافذ از ماهیت قدرت است. مخصوصاً حالا که درست مثل فصل اول دارای مجموعه بازیگران ماهری است.

کوین فلون از دیلی بیست: ۸۰

مشابهت‌هایی که در هر اپیزود بین اتفاقات رخ‌داده در دنیا و تقلاهای درونی اعضای خانواده سلطنتی رخ می‌دهد ممکن است گاهی بیش از حد هوشمندانه، بیش از حد اجباری یا گاهی اوقات بیش از حد تصادفی باشند. اما پنهان کردن مرز بین تمام شدن ملکه الیزابت از نظر تاریخی و شخصیتی و ظهور شخصیت تلویزیونی ملکه الیزابت، ظریف‌ترین کاری است که سریال انجام داده است.

کریستن بالدوین از اینترتینمنت ویکلی: ۷۵

تاج در بطن خود، فهرستی از روش‌های بی‌شمار به‌کار گرفته‌شده توسط الیزابت به‌خاطر لزوم کتمان خود حقیقی‌اش به‌منظور خدمت به کشورش است. این زمینه داستانی در عین حال تراژدیک و قابل پیش‌بینی است که همین امر باعث ظهور شخصیت‌های پرنس چارلز و پرنسس ان به‌عنوان بازیگران برجسته بیش از پیش مورد استقبال قرار بگیرد.

ان دوناهیو از ایندی‌وایر: ۷۵

چیزی که در سریال The Crown دیده می‌شود نمایشی زیبا از عملکرد بهترین بازیگران دوران در اوج‌شان است. با این وجود، کلمن بیشتر به‌جای بازیگری واکنش نشان داده است چرا که نقشش به همین صورت نوشته شده است. ملکه الیزابت یک فرمانروای پیچیده در دورانی پیچیده و محافظ ایمان است. خود مورگان نیز با به او ایمان بیشتری داشته باشد.

جودی برمن از تایم: ۷۰

از نظر عملکرد، این فصل از سریال کراون نسبت به نسخه قبل خود یک پیشرفت را نشان می‌دهد. کلمنِ همه‌کاره یک الیزابت بسیار پیچیده را ارائه می‌کند، کسی که در ظاهر سخت خود بسیار شکننده است.

بیشتر بخوانید:
دانلود سریال مانکن
دانلود سریال کرگدن
هرآنچه باید درباره فصل دوم سریال The Boys بدانید
اولین تریلر انیمیشن Soul منتشر شد

نوشته نمرات و خلاصه نقدهای فصل سوم سریال The Crown از منابع معتبر اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا