اخبار کسب و کار

پیکسار اولین تریلر از انیمشین جدید Soul با صداپیشگی جیمی فاکس را منتشر کرد

اولین تریلر از فیلم انیمیشنی جدید پیکسار به‌نام روح (Soul ) منتشر شد و از همین حالا می‌توان شباهت‌های این انیمیشن با درون و بیرون (Inside Out) را تشخیص داد. در این انیمیشن جدید پیکسار که جیمی فاکس و تینا فی در آن صداپیشگی می‌کنند، وقایع فیلم در شهر نیویورک و دنیای تخیلی «You Seminar»، جایی که شخصیت ارواح تکامل پیدا کرده و سپس به بدن یک نوزاد منتقل می‌شود رخ می‌دهد.

به گزارش وبسایت دیجیتال‌اسپای، در تریلر می‌بینیم شخصیت فاکس در انیمیشن، جو گاردنر که یک معلم موسیقی است به مخاطبان می‌گوید:

«وقت گرانبهای خودتان را برای چیزی بگذارید که خود حقیقی‌ شما را بروز می‌دهد.»

اما اوضاع مطابق انتظار پیش نمی‌رود و روح گاردنر در اتفاقی از بدنش جدا می‌شود و در دنیایی دیگر با ارواح مختلفی روبه‌رو می‌گردد. یکی از آن ارواح ۲۲ با صداپیشگی فی است، یک شخصیت دمدمی‌مزاج. ۲۲ فکر می‌کند زمین مکان افتضاحی است و چندصد سال را در You Seminar سپری کرده اما به جو گاردنر کمک می‌کند تا راه بازگشت به زمین را بیابد. یکی از اعضای تیم طراحی هنری روح قبلاً گفته بود:

«هرکدام از ما همراه با یک روح متولد شده‌ایم. آن روح بدون کسب هیچگونه آمادگی وارد این دنیا نشده است. تمام آنها در You Seminar آموزش دیده‌اند. این ارواح دارای اخلاقیات، توانایی‌ها، لایق و تمایلات و رویاهای مخصوص به خودشان هستند. این‌ها تمام چیزهایی محسوب می‌شوند که شما به فردی که هستید تبدیل می‌کنند. هر زمان که این ارواح آماده و فارغ‌التحصیل شوند به زمین می‌آیند و یک زندگی هدفدار را آغاز می‌کنند. حداقل قرار است همه‌چیز به این صورت پیش برود اما درباره جو گاردنر داستان فرق می‌کند و باید اشتباهی صورت گرفته باشد.»

انیمیشن Soul در تاریخ ۱۹ ژوئن ۲۰۲۰ مصادف با جمعه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ در تمام سینماهای جهان اکران خواهد شد.

تریلر

بیشتر بخوانید:

  • اولین تصویر از لیام نیسن در فیلم اکشن هیجانی The Minuteman منتشر شده است.
  • دانلود سریال کرگدن
  • دانلود سریال مانکن
  • آخر هفته‌ای با طعم سینمای اروپا: از تابستان گرم سوئد تا زمستان سرد مسکو

نوشته پیکسار اولین تریلر از انیمشین جدید Soul با صداپیشگی جیمی فاکس را منتشر کرد اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا