اخبار کسب و کار

هر آن چیزی که راجع‌به فصل چهارم سریال شلدون جوان (Young Sheldon) باید بدانید

همزمان با تایید رسمی تولید فصل سوم سریال شلدون جوان (Young Sheldon) شبکه CBS خبر از تولید فصل چهارم این سریال داد. این موضوع نشان از اعتماد کامل شبکه CBS به محتوای این سریال دارد. از طرفی این شبکه با تمدید فصل جدید این مجموعه قصد داشت تا خلا نبود سریال تئوری بیگ بنگ (The Big Bang Theory) را که اوایل سال جاری به‌اتمام رسید پر کند.

مدیرعامل شبکه CBS کلی کاهل طی یک بیانیه راجع‌به این سریال گفت:

«به‌لطف مدیریت خلاقانه چاک لوری و استیو مولارو (خالق و شورانر)، سریال شلدون جوان عملکرد قدرتمندانه‌ای در این شبکه داشت و به یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های این شبکه تبدیل شد.»

اکنون طی این مطلب قصد داریم هر آن چیزی که راجع‌به فصل چهارم سریال شلدون جوان نیاز است تا بدانید با شما مخاطبان تایم‌سیتی به اشتراک بگذاریم. با ما همراه باشید.

فصل چهارم سریال شلدون جوان چه زمانی پخش خواهد شد؟

با توجه به روند پخش سه فصل قبلی این سریال پاسخ به سوال مورد نظر راحت است. تمام فصل‌های گذشته سریال شلدون جوان طی اواخر ماه سپتامبر هر سال منتشر می‌شد. در نتیجه باید اواخر ماه سپتامبر سال ۲۰۲۰ منتظر فصل جدید این مجموعه باشیم.

چه بازیگرانی در فصل چهارم سریال شلدون جوان حضور خواهند داشت؟

در سریال فرعی تئوری بیگ بنگ این بازیگران به‌ایفای نقش می‌پردازند: ایان آرمیتیج (در نقش شلدون)، زوئه پری، لانس باربر، آنی پاتس، مونتانا جردن، مت هابی، ریگان ریورد و جیم پارسونز (به‌عنوان راوی داستان).

انتظار داریم تمام اعضای این گروه بازیگری به‌خصوص آرمیتیج برای فصل چهارم نیز در این مجموعه حضور داشته باشند. آرمیتیج با حضور قدرتمندش در این سریال تحسین بسیاری را برانگیخت. همکار بازیگرش لانس باربر (ایفاگر نقش پدر شلدون یعنی جرج کوپر) راجع‌به آرمیتیج گفت:

«او یک بازیگر جوان استثنایی است. او یکی از کودکانی است که برای این کار ساخته شده و کسب‌وکار تلویزیونی در ژن او قرار دارد. فکر می‌کنم از لحاظ ذهنی او استثنایی باشد. وقتی زمانی را با این کودک سپری کنید پی می‌برید که او بسیار زرنگ و باهوش است. آرمیتیج دارای بلوغی فراتر از محدوده سنی‌اش است.»

زوئه پری که نقش مادر شلدون را در این سریال بازی می‌کند راجع‌به آرمیتیج گفت:

«من همیشه متحیرم که او چگونه کاری که باید انجام دهد انجام می‌دهد. وقتی به زمانی که خودم در این سن حضور داشتم فکر می‌کنم، پی می‌برم در جاهایی که خانواده من حضور نداشتند بسیار خجالتی بودم.»

این بازیگر افزود:

«سطح استعداد و توانایی‌های او واقعا حیرت‌انگیز است. فکر می‌کنم یک استعداد منحصربه‌فرد نیز کمی طول می‌کشد تا به سمتی که او حرکت کرده برود. شهود عاطفی و توانایی او برای درک آن چیزی که شلدون قرار است باشد خارق‌العاده است.»

داستان فصل چهارم شلدون جوان چیست؟

اکنون که سریال بیگ بنگ تئوری به‌اتمام رسیده است، انتظار داریم مجموعه شلدون جوان حضور پررنگ‌تر و بزرگ‌تری در شبکه CBS داشته باشد. بهترین راه برای دستیابی به چنین هدفی آن است که این سریال بیشتر بر روی کاراکترهای جذاب کار کند، تا اینکه تنها حول محور نامی که می‌دانیم بچرخد.

انتظار می‌رود سازندگان طی فصل چهارم بخش بیشتری از روند داستان سریال را به برادر بزرگ‌تر شلدون یعنی جورجی و خواهر دوقلواش میسی اختصاص دهند. بدون شک شلدون کماکان نقش اصلی را در این سریال خواهد داشت و اکثر بخش‌های اساسی داستان بر روی این کاراکتر تمرکز دارد. ولی ما انتظار داریم باقی نقش‌ها نیز برای فصل بعدی حضور پررنگ‌تری در این سریال داشته باشند.

چه زمانی نخستین تریلر فصل چهارم سریال شلدون جوان منتشر خواهد شد؟

پاسخ این سوال نیز دقیقا به مانند زمان پخش فصل چهارم این سریال قابل‌پیش‌بینی است. اگر اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ ندهد احتمالا تریلر فصل چهارم سریال شلدون جوان اواخر ماه آگوست سال ۲۰۲۰ منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

  • ۷ تا از به درد نخورترین قدرت‌هایِ ابرقهرمانی!
  • دانلود سریال کرگدن قسمت ۱ اول (با ترافیک نیم‌بها)
  • آخر هفته‌ای با طعم سینمای اروپا: از تابستان گرم سوئد تا زمستان سرد مسکو
  • برنامه تلویزیونی زورو (Zorro) بر روی نواده این قهرمان نقاب‌دار تمرکز دارد

نوشته هر آن چیزی که راجع‌به فصل چهارم سریال شلدون جوان (Young Sheldon) باید بدانید اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا