اخبار کسب و کار

برنامه تلویزیونی زورو (Zorro) بر روی نواده این قهرمان نقاب‌دار تمرکز دارد

طبق گزارش ددلاین با توافق جدید بین CBS و Propagate اثر بازسازی شده جدید زورو (Zorro) با محوریت کاراکتر زن در حال حاضر مراحل تولید خود را سپری می‌کند. مجموعه جدید زورو بر روی زمان کلاسیک اثر اصلی تمرکز ندارد و درواقع ماجراجویی‌های این کاراکتر در دوران مدرن را به‌تصویر می‌کشد.

این مجموعه زندگی نواده دودمان زورو قدیمی را به ما نشان خواهد داد و ما طی این سریال می‌بینیم چگونه او تلاش می‌کند از مردم جامعه‌اش محافظت کند. مجموعه بازسازی شده زورو (با محوریت کاراکتر زن) توسط آلفردو باریوس جونیور نوشته شد و این نویسنده ‌به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در این پروژه همکاری خواهد داشت. آلفردو باریوس قبلا سریال‌هایی چون مگنوم پی. آی. (Magnum P.I.) و مهره سوخته (Burn Notice) را نیز خلق کرده بود.

یکی از نکات جالبی آن است که سریال بازسازی شده زورو تنها اثر با محوریت کاراکتر زن نخواهد بود. در طول سالیان اخیر آثار زیادی با محوریت کاراکترهای زن تولید شده است. قرار است فیلمی فرعی نیز با محوریت کاراکتر زن از دنیای فرنچایز Spider-Verse تولید شود، که احتمالا توسط واکیم دوس سانتوس سازنده مجموعه‌های انیمیشنی چون لیگ عدالت نامحدود (Justice League Unlimited)، آخرین بادافزار (The Last Airbender) و افسانه کورا (the Legend of Korra) کارگردانی خواهد شد.

بازیگر فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel) بری لارسون ماه قبل اعلام کرد که گروهی از بازیگران زن نزد مدیرعامل استودیوهای مارول یعنی کوینی فایگی رفته و از او درخواست کردند تا این کمپانی فیلم ابرقهرمانی بر پایه تمام کاراکترهای زن مارول تولید کند. گویا طی سالیان آینده ماه شاهد آثار بزرگر در سینما و تلویزیون خواهیم بود که زنان در آن حرف اول و آخر را می‌زنند. نظر شما راجع به این موضوع چیست؟ فکر می‌کنید این آثار می‌توانند با توجه به جو موجود عملکردی قابل‌قبول داشته باشند؟

بیشتر بخوانید:

  • مل گیبسون و فرانک گریلو در فیلم اکشن و مهیج Leo From Toledo حضور خواهند داشت
  • “نیروی اهریمنی او” قرار نیست “گیم آف ترونز” بعدی باشد!
  • استیون اسپیلبرگ نیز به پروژه ی ساخت بیوپیک گروه بی جیز اضافه شد
  • هرآنچه در مورد سریال ویچر – The Witcher می‌دانیم (+این سریال قابلیت ادامه تا هفت فصل را دارد)

نوشته برنامه تلویزیونی زورو (Zorro) بر روی نواده این قهرمان نقاب‌دار تمرکز دارد اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا