اخبار کسب و کار

“نیروی اهریمنی او” قرار نیست “گیم آف ترونز” بعدی باشد!

مدیر تولید سریال His Dark Materials (نیروی اهریمنی او) یک تفاوت بزرگ میان دو دنیای فانتزی و کم و بیش مشابه را بیان می‌کند.

از زمانی که سریال گیم آف ترونز بعد از ۸ فصل تمام شد تابحال طرفداران دائما به دنبال این سوال هستند که کدام سریال فانتزی جایگزین این سریال خواهد شد؟ جواب این است: سریالی بجز «نیروی اهریمنی او»

هرچند این سریالِ شدیدا مورد انتظار، مثل گیم اف ترونز از رمان‌های فانتزی الهام گرفته شده و حتی سازندگان گیم آف ترونز یعنی شبکه HBO در ساخت آن کنار BBC حضور داشته‌اند اما قرار نیست این سریال وارث گیم آف ترونز و دنیای وستروس باشد.

با توجه به گفته‌های جین ترنتر مدیر تولید سریال «نیروی اهریمنی او» این عنوان قطعا خیلی خانوادگی تر از گیم آف ترونز خواهد بود و قرار نیست شاهد صحنه‌های دلخراش و البته موارد بزرگسالانه به اندازه‌ی گیم آف ترونز باشیم.

گیم آف ترونز کلید راه تلویزیون برای ورود به مقیاس‌های بزرگتر بود و من فکر می‌کنم این موضوع به ما هم کمک کرد پس ما از گیم آف ترونز مچکریم ولی در سایه‌ی آن قرار نمی‌گیریم.

اصلا دلم نمی‌خواهد یک سریال بزرگسالانه و یک فانتزی مردانه بسازم چرا که در آن صورت احساس خوبی ندارم و فقط ادای گیم آف ترونزرا در می‌آورم اما نیروی اهریمنی او سریال جدایی است و ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارد.

این طور نیست که His Dark Materials برای بزرگسالان نباشد اما این سریال فقط منحصر به بزرگسالان نیست و کودکان هم می‌توانند و به نظر من باید آن را تماشا کنند.

جین ترنتر

این موضوعی است که تقریبا همه‌ی تیم تولید His Dark Materials با آن موافق هستند که هرچند این سریال به اندازه دیگر رقیبان فانتزی خود گران قیمت، پرطرفدار و بزرگ است اما برخلاف گیم آف ترونز قرار نیست مخاطب هدف خود را بزرگسالان قرار دهد و به اندازه گیم آف ترونز بی رحم باشد، شاید در نگاه اول کمی نا امید کننده به نظر برسد اما باید از صداقت BBC متشکر باشیم و البته به این نکته توجه کنیم که هرچند بخش بزرگی از جذابیت گیم آف ترونز از نگاه‌های بی‌رحمانه آن به واقعیت ناشی بود اما با کمی دقت به یاد می‌آورید که آثار بزرگی مثل ارباب حلقه‌ها هم وجود داشتند که توانستند بدون خشونت و دیگر ویژگی‌های بزرگسالانه یک فانتزی بی‌نظیر بسازند، حداقل نظرات اولیه نشان از این دارند که His Dark Materials پتانسیل تبدیل شدن به یک عنوان پر طرفدار دیگر را دارد.

بیشتر بخوانید

  • چه سریال‌ها و فیلم‌هایی به سرویس استریم HBO Max خواهند آمد؟
  • تاریخ اکران فیلم تاپ گان ۲: تک رو (Maverick)
  • فصل نهایی سریال لوسیفر (Lucifer) بیش از حد انتظار طرفداران طول خواهد کشید
  • HBO ساخت سریال پیش‌درآمد بازی تاج و تخت با نام House of the Dragon را تایید کرد

نوشته “نیروی اهریمنی او” قرار نیست “گیم آف ترونز” بعدی باشد! اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا