اخبار کسب و کار

مل گیبسون و فرانک گریلو در فیلم اکشن و مهیج Leo From Toledo حضور خواهند داشت

مل گیبسون و فرانک گریلو برای بازی در فیلم اکشن و مهیج Leo From Toledo به کارگردانی جو کارنهان انتخاب شدند. وظیفه نویسندگی این فیلم برعهده دنیل کیسی (نویسنده فیلم Fast and Furious 9) قرار دارد. داستان فیلم Leo From Toledo راجع‌به یک قاتل سابق اهل کانزاس است که اکنون تحت حفاظت زندگی می‌کند و در به‌یادآوری خاطراتش مشکل دارد.

کمپانی فیلم‌سازی MadRiver راجع‌به داستان این فیلم اعلام کرد:

«چیزی که او به‌یاد دارد، چیزی است که قصد دارد آن را فراموش کند. اما آن چیزی که فراموش کرده است بار دیگر به‌سراغش می‌رود و او مجبور است طی زمان کمی برای محافظت از تنها عزیزانش یعنی دختر و نوه‌ خود بازگردد.»

سازندگان قصد دارند اوایل سال ۲۰۲۰ فیلم‌برداری این اثر را آغاز کنند. جو کارنهان که بیشتر به‌خاطر آثار هیجان‌انگیزش مثل فیلم‌های تیم آ (The A-Team) و خاکستری (The Grey) شناخته می‌شود در مورد فیلم Leo From Toledo گفت:

« Leoجزو آن دسته از فیلم‌هایی است که دوست دارم بسازم. این فیلم بسیار بامزه و صمیمی است و اکشن‌های فوق‌العاده‌ای دارد. اینکه بتوانم با مل و فرانک کار کنم یک هدیه واقعی برایم محسوب می‌شود. به‌ندرت اتفاق می‌افتد که شما برای ساخت فیلم‌های خود با اشخاصی که دوست دارید و به آن‌ها احترام می‌گذارید کار کنید.»

او افزود:

«درنتیجه من در این زمینه خود را خوش‌شانس می‌دانم. حس می‌کنم این فیلم بازگشتی بزرگ برای مل خواهد بود. فیلم‌نامه این اجازه را به او می‌دهد که در عین گذراندن لحظاتی دراماتیک، خنده‌دار نیز باشد. برای تماشای اینکه او در قالب این کاراکتر چگونه کار می‌کند نمی‌توانم بیش از این صبر کنم.»

گیبسون نیز به‌ اندازه کارگردان کارنهان مشتاق بود. این بازیگر گفت:

«من خیلی کم به اندازه وقتی که در اتاق نویسندگان با تهیه‌کننده لارنس گری و کارگردان-نویسنده جو کارنهان مشغول بررسی داستان این فیلم بودیم خوش گذراندم. این فیلم اثری هیجان‌انگیز با گامی سریع و محکم است که با دیدگاه عجیبیش مرا به فکر واداشت.»

گیبسون قرار است یک اثر بازسازی شده از فیلم این گروه خشن (The Wild Bunch) را کارگردانی کند. البته تاریخ آغاز این پروژه هنوز مشخص نشده است.گریلو نیز بیشتر به‌خاطر حضورش در نقش یک شرور در فیلم‌های سینمایی مارول و فیلم‌ پاکسازی: سال انتخابات (The Purge: Election Year) شناخته می‌شود. جدیدترین فیلمی که این بازیگر در آن حضور داشت فیلم سیاه و آبی (Black And Blue) به کارگردانی دیون تیلور و با بازی نائومی هریس بود که توسط کمپانی اسکرین جیمز تولید شد.

بیشتر بخوانید:

  • “نیروی اهریمنی او” قرار نیست “گیم آف ترونز” بعدی باشد!
  • استیون اسپیلبرگ نیز به پروژه ی ساخت بیوپیک گروه بی جیز اضافه شد
  • هرآنچه در مورد سریال ویچر – The Witcher می‌دانیم (+این سریال قابلیت ادامه تا هفت فصل را دارد)
  • تاریخچه کاراکتر مرد عنکبوتی در کمیک‌ها و آثار مختلفش (به‌همراه معرفی تمام فیلم‌ها)

نوشته مل گیبسون و فرانک گریلو در فیلم اکشن و مهیج Leo From Toledo حضور خواهند داشت اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا