اخبار کسب و کار

استیون اسپیلبرگ نیز به پروژه ی ساخت بیوپیک گروه بی جیز اضافه شد

به گزارش هالیوود ریپورتر، فیلم زندگینامه گروه Bee Gees بی جیز که هنوز بدون عنوان است، قرار بود توسط کمپانی پارامونت تولید شود، اکنون استیون اسپیلبرگ و کمپانی آمبلین را نیز در تیم تولیدی خود اضافه کرده است.

استیون اسپیلبرگ و دو کمپانیش یعنی دریم ورکس و آمبلین که نزدیک به یک دهه به دنبال آن بود که حق پخش این فیلم را از برادران گیب بگیرد ولی در این امر موفق نبود، اکنون توانسته به این پروژه بپیوندد. به گفته ی منابع وبسایت هالیوود ریپورتر، اسپیلبرگ از اینکه کمپانی پارامونت در پی ساخت این اثر بوده، خبری نداشته و پس از انتشار خبر رسمی ساخت این فیلم بسیار شوکه و نارحت شده است.

Steven Spielberg; Stacey Snider; Graham King

تهیه کننده ی اصلی فیلم گراهام کینگ بوده که تهیه کننده ی فیلم بیوگرافی گروه کوئین بنام Bohemian Rhapsody “حماسه ی کولی” هم بوده است و قرار است ۲۵ درصد بودجه ی این پروژه را کمپانی آمبلین و مابقی آن را پارامونت و سیستر پرداخت خواهند کرد.

Bee Gees یک گروه موسیقی پاپ راک بریتانیایی می باشد که در سال ۱۹۵۸ توسط برادران گیب به نام های بری، رابین و موریس تشکیل شد و فعالیتشان تا سال ۲۰۰۳ تا قبل مرگ موریس ادامه داشت و چندی بعد دوباره توسط رابین و بری احیا شد که پس از مرگ رابین در سال ۲۰۱۲ این گروه به کل منحل شد.از آهنگ های معروف این گروه می توان به Stayin Alive , Night Fever و You Should be Dancing اشاره کرد. این گروه توانست در طول فعالیتش ۸ جایزه گرمی دریافت کند.

این فیلم هم اکنون مراحل تولیدی خود را طی می کند و تاکنون هیچ اطلاعاتی از بازیگران ، فیلمنامه نویس و کارگردان آن منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید:

  • گزارش باکس‌‌آفیس: صدرنشینی Terminator: Dark Fate با طعمی تلخ برای سازندگانش
  • هفته‌ی شلوغ تلویزیون: ‘His Dark Materials’، ‘پری دریایی’ و ‘Rick and Morty’
  • فیلم Joker – جوکر : از ۹۰۰ میلیون دلار عبور کرد (+جزئیات بیشتر)
  • تمام جزئیات فصل چهارم سریال Stranger Things – چیزهای عجیب [احتمال حضور شخصیت‌های جدید در فصل چهارم]

نوشته استیون اسپیلبرگ نیز به پروژه ی ساخت بیوپیک گروه بی جیز اضافه شد اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا