اخبار کسب و کار

بازگشت امیلی بت ریکاردز به سریال Arrow تایید شد

چند ماه پیش بود که امیلی بت ریکاردز بازیگر نقش فلیسیتی اسموک در سریال Arrow “پیکان” در صفحه ی اینستاگرامش خبر جدایی خود از این سریال را پس از پایان فصل هفت تایید کرد. اما دقیقا زمانی که هیچکس به بازگشت او امیدی نداشت، استفن امل بازیگر نقش اولیور کوئین در توییر خود از بازگشت فلیسیتی جونز در فصل ۸ خبر داد و بسیاری از هواداران این کارکتر از حضور دوباره ی او در فصل پایانی سریال ابراز خشنودی کردند.

Emily Bett Rickards

اسفتن امل در توییتی نوشت:

در چند ماه آینده خبر های زیادی از فصل پایانی سریال منتشر خواهد شد ولی من ترجیح میدهم آن ها را از ما بشنوید. خوش برگشتی امیلی…

Arrow “پیکان” اولین سریال از مجموعه سریال های دنیای دی سی می باشد که از سال ۲۰۱۲ در شبکه ی The CW شروع به پخش کرد و داستان در مورد میلیاردری به نام الیور کوئین است که بعد از غرق شدن کشتی شان و گذراندن پنج سال در جزیره ای دور افتاده به شهر خود باز می گردد و تصمیم می گیرد با پوشیدن ماسک و لباس مبدل و مهارت هایی که طی پنج سال کسب کرده از شهر خود در برابرجنایت و فساد محافظت کند. امیلی بت ریکاردز نقش فلیسیتی جونز را در سریال دارد که در ابتدا کارمند آی تی شرکت خانوادگی کوئین می باشد و سپس به تیم اولیور کوئین به عنوان نابغه ی کامپیوتر و هکر می پیوندد.

قسمت اول فصل هشت سریال Arrow در تاریخ ۱۵ اکتبر از شبکه ی The CW پخش خواهد شد. فصل ۸ آخرین فصل این سریال خواهد بود و در ۱۰ قسمت پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

  • هر آنچه که تاکنون راجع‌به فیلم بتمن ۲۰۲۱ (The Batman) می‌دانیم
  • واکنش منتقدان به فیلم ترسناک Doctor Sleep
  • دانلود سریال کرگدن قسمت ۱ اول (با بازی مصطفی زمانی)
  • دانلود سریال دل قسمت ۱ [با ترافیک نیم‌بها]

نوشته بازگشت امیلی بت ریکاردز به سریال Arrow تایید شد اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا