اخبار کسب و کار

تمام چیزی که باید از سریال مورد انتظار The Mandalorian بدانید

The Mandalorian “ماندالوریان” عنوان اسپین آف تلویزیونی دنیای جنگ ستارگان است که قرار است به عنوان اولین سریال سرویس استریم کمپانی دیزنی یعنی Disney Plus پخش شود. این سریال در ژانر علمی تخیلی و وسترن قرار است توسط جان فاورو ، کارگردان و نویسنده و بازیگر آمریکایی که سابقه ی کارگردانی دو قسمت اول فیلم Iron Man و The Jungle Book و نسخه ی لایو اکشن The Lion King را داشته است، ساخته شود و به عنوان شو رانر و کارگردان و نویسنده در این پروژه حضور دارد.

داستان ماندالوریان به وقایع سه سال بعد فیلم Star Wars: Return of the Jedi “جنگ ستارگان: بازگشت جدای” یعنی پس از سقوط امپراطوری و پیش از ظهور محفل اول در فیلم Star Wars: Force Awakens “جنگ ستارگان: نیرو بر می خیزد” می پردازد و به جنگجویی تنها و جایزه بگیر (با بازی پدرو پاسکال) تمرکز دارد که همانند سربازان منطقه ماندالوریان لباس می پوشد و در منطقه ای دور افتاده خارج از نیو ریپابلیک فعالیت می کند.

The Mandalorian

از بازیگران این پروژه می توان به پدرو پاسکال در نقش اصلی سریال اشاره کرد که پیشتر سابقه ی بازی در سریال های محبوب Game of Thrones و Narcos را داشته است. از دیگر بازیگران این سریال می توان به جینا کارانو، بازیگر فیلم های ددپول و سریع و خشن ۶ ، نیک نولتی بازیگر نامزد اسکار فیلم های جنگجو و شکنجه و جیان کارلو اسپوزیتو بازیگر سریال برکینگ بد اشاره کرد.

در فاصله ی بین داستان دو فیلم بازگشت جدای و خیزش نیرو وقایع زیادی اتفاق افتاده است که در هاله ای از ابهام قرار دارند و حتی پیش از خبر ساخت این اسپین اف طرفداران این فرنچایز بسیاری احتمال ساخت اثری را می دانند تا این خلا داستانی پر شود. همچنین از آنجا که اطلاعات زیادی در این دوره تا کنون در هیچ یک از انیمیشن های جنگ ستارگان و یا کامیک بوک آن ها منتشر نشده به گونه ای دست جان فاورو را باز گذاشته تا بتواند داستان را به گونه ای که می خواهد پرورش دهد. با انتشار تریلری از آن هم شاهد فضایی تاریک تر و جدی تر نسبت به فیلم های اخیر جنگ ستارگان هستیم که در آن می توان صحنات وسترن متعددی را دید.

کارگردانی قسمت اول این مجموعه را دیو فیلونی بر عهده دارد که سابقه ی ساخت سریال کارتونی Star Wars Rebels را برای شبکه ی دیزنی دارد و کارگردانی دیگر قسمت های آن بر عهده ی دبورا چانگ ( سریال جسیکا جونز) و ریک فامویوا ( فیلم Dope ) و تایکا وایتیتی ( فیلم ثور: رگناروک) و برایس دالاس هاوارد می باشد.

جان فاورو شورانر اصلی این پروژه در مصاحبه ای با سایت هالیوود ریپوتر در این باره گفت:

من به ایده ی ساخت ماندالوریان علاقه زیادی داشتم.در این سریال شما شاهد بعد دیگری از دنیای جنگ ستارگان هستید که تاریک تر و عجیب تر است، دنیای مد مکس گونه ی آن! در این سریال دنیایی کوچک با کارکتر های جدید به تصویر کشیده می شوند.

گفته شده هزینه ی ساخت هر اپیزود این مجموعه هشت قسمتی حدود ۱۲/۵ تا ۱۵ میلیون دلار بوده که برای یک فصل آن می شود ۱۰۰ میلیون دلار که رقمی نجومی برای ساخت مجموعه سریالی می باشد.همچنین باب ایگر، مدیرعامل کمپانی دیزنی این موضوع را تایید کرد. آن طور که از دورخیز این کمپانی بنظر می رسد ،دیزنی پلاس را می توان به عنوان رقیبی جدی برای محبوب ترین سرویس استریم حال حاضر یعنی نتفلیکس دانست.

سریال The Mandalorian همزمان با شروع به کار سرویس استریم دیزنی پلاس در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۱ آبان ۱۳۹۸) در هشت قسمت، برخلاف دیگر سریال های سرویس های استریم که به یکجا کل فصل منتشر می شد، به صورت هفتگی پخش خواهد شد.

تریلر

بیشتر بخوانید:

  • واکنش منتقدان به فیلم ترسناک Doctor Sleep
  • هرآنچه در مورد سریال ویچر – The Witcher می‌دانیم (+تریلر رسمی سریال و تاریخ پخش آن
  • دانلود قسمت یازدهم سریال مانکن [با ترافیک نیم بها]
  • بازخوردهای اولیه منتقدان به فصل نخست سریال نیروی اهریمنی او (His Dark Materials)
  • فیلم رمبو : آخرین خون | ۲۰۱۹ [تاریخ پخش نسخه نسخه بلوری و web-dl مشخص شد]

نوشته تمام چیزی که باید از سریال مورد انتظار The Mandalorian بدانید اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا