اخبار کسب و کار

تاریخ اکران انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse 2 مشخص شد

انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse 2 سرانجام تاریخ رسمی اکران خود را اعلام کرد. این انیمیشن از تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۲ (۱۹ فروردین ۱۴۰۱) در سینماها اکران می‌شود. دیروز در صفحه رسمی توییتر Spider-Man: Into the Spider-Verse تاریخ اکران دنباله این انیمیشن اعلام شد. تهیه‌کننده و نویسنده این فیلم یعنی کریستوفر میلر نیز این خبر را در توییترش منتشر کرد.

فیلم نخست به یک موفقیت بزرگ تجاری تبدیل شد و توانست تحسین گسترده منتقدین را به همراه داشته باشد. این انیمیشن ۳۷۵٫۵ میلیون دلار فروش جهانی داشت و توانست جایزه اسکار و گلدن گلوب بهترین انیمیشن را به‌دست بیاورد.

هنوز هیچ جزئیاتی از این دنباله منتشر نشده است. اما ما انتظار داریم این صداپیشگان بار دیگر برای ایفای نقش‌های خود بازگردند: شمیک مور در نقش مایلز مورالس، هیلی استاینفلد در نقش گوئن، برایان تایری هنری در نقش جفرسون دیویس (پدر مایلز)، لونا لارن ولز در نقش ریو مورالس (مادر مایلز) و کاترین هاهن در نقش دکتر اوک. طبق گفته کارگردان رودنی روثمن دکتر اوک نقش بسیار بزرگ‌تری را در انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse 2 ایفا خواهد کرد.

حال باید منتظر باشیم و ببینیم آیا فیلم Spider-Man: Into the Spider-Verse 2 موفقیت انیمیشن نخست را تکرار خواهد کرد یا خیر؟

بیشتر بخوانید:

  • هر آنچه که تاکنون راجع‌به فیلم بتمن ۲۰۲۱ (The Batman) می‌دانیم
  • واکنش منتقدان به فیلم ترسناک Doctor Sleep
  • هرآنچه در مورد سریال ویچر – The Witcher می‌دانیم (+تریلر رسمی سریال و تاریخ پخش آن مشخص شد)
  • بازخوردهای اولیه منتقدان به فصل نخست سریال نیروی اهریمنی او (His Dark Materials)
  • دانلود سریال دل قسمت ۱ [با ترافیک نیم‌بها]
  • دانلود سریال کرگدن قسمت ۱ اول (با بازی مصطفی زمانی)

نوشته تاریخ اکران انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse 2 مشخص شد اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا