اخبار کسب و کار

فیلم رمبو : آخرین خون | ۲۰۱۹ [تاریخ پخش نسخه نسخه بلوری و web-dl مشخص شد]

یکی از نوستالژیک ترین اکشن های تاریخ سینما ، بدون شک مجموعه رامبو محسوب میشود و حال در آخرین اخبار سینما شاهد بازگشت مجدد این شاهکار هستیم .

قسمت پنجُم از مجموعه « رمبو » با عنوان « رمبو : اخرین خون » تا اواخر ۲۰۱۹ به اکران در می آید و ما قصد داریم اطلاعاتی در مورد این فیلم به شما بدهیم .

(نسخه بلوری و web-dl این فیلم به تریتیب در تاریخ‌های ۲۶ و ۱۲ آذر پخش خواهد شد)

به طور خلاصه شما در این مطلب شاهد

  • تاریخ اکران فیلم رمبو اخرین خون
  • تریلر این فیلم
  • تیم تولید و ستارگان فیلم رمبو ۵
  • جزئیاتی در مورد ساخت و گذشته ی مجموعه

خواهید بود .

مدتها بود که شایعات ساخت مجدد رمبو به گوش میخورد ، اما خبر موثقی منتشر نمیشد . نهایتا رسانه های بزرگ اخبار جدیدی از تیم تولید و تاریخ اکران فیلم رمبو ۵ منتشر کردند که در ادامه قصد مرور آنها را داریم .

تاریخ اکران فیلم « رمبو ۵ : اخرین خون » : تا کی منتظر بمانیم ؟

بر اساس گزارشات حاصل شده ، این فیلم در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۹ « جمعه ۲۹ شهریور ۹۸ » اکران میشود . با توجه به اطلاعات بیرون آمده از این فیلم ، انتظار میرود که یکی از بهترین فیلم های ۲۰۱۹ باشد .

تریلر فیلم رمبو اخرین خون

در حال حاضر تریلر این فیلم منتشر نشده ، اما به محض انتشار آن و در دسترس قرار گرفتن در همین صفحه میتوانید آنرا مشاهده نمایید .

کدام بازیگران در رمبو ۵ ایفای نقش خواهند کرد ؟

میتوان گفت تمامی بازیگرانی که تیم تولید به آنها نیاز داشته اند انتخاب شده اند و در ادامه میتوانید آنهارا مشاهده نمایید .

  • Oscar Jaenada
  • Louis Mandylor
  • Paz Vega
  • Yvette Monreal
  • Sylvester Stallone

لازم به ذکر است که کارگردانی این فیلم توسط « آدریان گرونبرگ » انجام میشود و نویسندگان آن نیز « سیلوستر استالونه و مت سیرولنیک » هستند .

خط داستانی رمبو ۵ به چه صورتی است ؟ چه چیزی خواهیم دید ؟

جان رمبو « سیلوستر استالونه » بیشتر زمان خود را به مزرعه‌داری سپری می‌کند، اما زمانی که کارتل‌های مواد مخدر مکزیک دختر یکی از دوستانش را می‌دزدند، به دنبال آن‌ها به کشور مکزیک می‌رود و حال جان رمبو باید با یکی از قدرتمندترین کارتل‌های مواد مخدر دنیا روبه‌ رو شود و با آن مبارزه کند. گویا باز هم جان رمبو از همان روش‌های قدیمی‌اش استفاده خواهد کرد و باید منتظر فیلمی خونین و خشن باشیم. از طرفی یک خبرنگار با نام کارمن دلگادو که خبرهای کارتل‌های مواد مخدر مکزیک را پوشش میدهد به مأموریت رمبو اضافه شده تا خواهر ناتنی خودش را که توسط کارتل مواد مخدر مکزیک دزدیده شده‌است را نجات دهد.

آیا این آخرین باری است که سیلوستر استالونه را در نقش « جان رمبو » میبینیم ؟

vمتاسفانه باید گفت بله . همانطور که چندی پیش شاهد آخرین حضور استالونه در نقش راکی بالبوا در فیلم Creed II بودیم ، اکنون نیز شاهد بازنشستگی این بازیگر توانمند از کاراکتر جان رمبو هستیم .

چندی پیش استالونه با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خود خبر خداحافظی با « جان رمبو » را رسمی کرد . در این ویدئو کالکشنی از بهترین لحظات رمبو به چشم میخورد ، خنجرهایش ، تیر و کمان معروف ، تیراندازی ها و رانندگی های دیوانه کننده اشت و آماده بودن او در تمامی حالات برای مبارزه با کاراکترهای منفی مجموعه .

رمبو نخستین بار در سال ۱۹۸۲ به تصویر کشیده شد و دو قسمت بعدی آن در سالهای ۱۹۸۵ و ۱۹۸۸ اکران شد . آخرین اکران رمبو به سال ۲۰۰۸ بر میگردد که کارگردانی آن توسط خود استالونه انجام شد . اکنون با نزدیک شدن به سپتامبر ، شاهد رونمایی از آخرین ورژن رمبو خواهیم بود و امیدواریم پایانی دلشاد کننده و مهیج را برای طرفداران این مجموعه رقم بزند .

نظر شما همراهان تایم سیتی چیست ؟ فکر میکنید آخرین قسمت از مجموعه رمبو به بزرگی قسمت های پیشین خود میرسد ؟

بیشتر بخوانید

  • دانلود قسمت اول و دوم سریال هیولا از مهران مدیری ( با لینک مستقیم )
  • تاریخ اکران فیلم Bill And Ted 3 [ تریلر و جزئیات کامل ]
  • تاریخ اکران فیلم نگهبانان کهکشان ۳ – Guardians of the Galaxy
  • نگاهی به فیلم Wonder Woman 84 [جزئیات کامل+تاریخ اکران]

نوشته فیلم رمبو : آخرین خون | ۲۰۱۹ [تاریخ پخش نسخه نسخه بلوری و web-dl مشخص شد] اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا