اخبار کسب و کار

بازخوردهای اولیه منتقدان به فصل نخست سریال نیروی اهریمنی او (His Dark Materials)

سریال نیروی اهریمنی او (His Dark Materials) با اقتباس از مجموعه رمان‌هایی به همین نام اثر فیلیپ پولمن ساخته شد. داستان این سریال که از طریق شبکه‌های BBC و HBO پخش خواهد شد راجع‌به دختری به نام لیرا (با بازی دافنه کین) است که قصد دارد دوست گمشده‌اش را پیدا کند. او در این راه با دوستان جدیدی آشنا شده و به رازهایی که مردم سعی در پنهان کردن آن‌ها دارند پی می‌برد. جهت آگاهی از بازخوردهای اولیه منتقدان نسبت به فصل نخست سریال نیروی اهریمنی او با تایم‌سیتی همراه باشید.

کریستن بالدوین – اینترتیمنت ویکلی

«کین در این سریال به‌زیبایی روحیه شکننده و بی‌گناه کاراکترش را نشان می‌دهد. او از معدود بازیگران کودکی است که به‌خوبی در نقشش باورپذیر عمل کرده است.»

جودی برمن – تایم

«این سریال با داستانی سرزنده و با بودجه قابل قبول به‌خوبی توانسته در حد شایستگی‌های مجموعه رمان‌های فیلیپ پولمن ظاهر شود.»

الکسیس اونگ – اسلنت

«در پایان قسمت چهارم این سریال خیلی کم بسته عناصر فانتزی خود را باز می‌کند. در عوض سازندگان سعی می‌کنند با به‌تصویر کشیدن روابط بین افراد و ارتباط‌های احساسی آن‌ها حس عمیقی را به مخاطب القا کنند.»

کارولین فریمک – ورایتی

«نگران‌کننده‌ترین بخش این سریال وقتی است که دنیای وسیع، تاریک و مرموزش در چیزی کلی نشان داده می‌شود. علی‌رغم پیچیدگی‌های دنیای رمان‌ این مجموعه، باید اقرار کرد سریال نیروی اهریمنی او می‌توانست به مراتب بیشتر با دنیای فانتزی‌اش ترکیب شود.»

کترین ون آرندونک – والتر

«نیروی اهریمنی او ترکیبی از جلوه‌های بصری بی‌نظیر و بازی‌هایی قدرتمند در قالب فیلم‌نامه‌ای متزلزل است که به هیچ‌کدام از این موارد اعتمادی ندارد.»

این‌ها واکنش اولیه منتقدان نسبت به فصل نخست سریال نیروی اهریمنی او بود. حال باید تا تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۱۹ و پخش قسمت نخست این سریال از طریق شبکه HBO صبر کنیم و ببینیم این سریال تا چه حد می‌تواند نظر طرفداران فیلم و سریال را به سمت خود جلب کند.

بیشتر بخوانید:

  • چه سریال‌ها و فیلم‌هایی به سرویس استریم HBO Max خواهند آمد؟
  • تاریخ اکران فیلم تاپ گان ۲: تک رو (Maverick)
  • فصل نهایی سریال لوسیفر (Lucifer) بیش از حد انتظار طرفداران طول خواهد کشید
  • HBO ساخت سریال پیش‌درآمد بازی تاج و تخت با نام House of the Dragon را تایید کرد

نوشته بازخوردهای اولیه منتقدان به فصل نخست سریال نیروی اهریمنی او (His Dark Materials) اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا