اخبار کسب و کار

هرآنچه در مورد سریال ویچر – The Witcher می‌دانیم (+این سریال قابلیت ادامه تا هفت فصل را دارد)

سریال «ویچر» (The Witcher) به عنوان یک سریال ۸ قسمتی در اواخر سال ۲۰۱۹ با حضور Henry Cavill از شبکه Netflix پخش خواهد شد، این سریال بر اساس یک مجموعه رمان لهستانی نوشته‌ی Andrzej Sapkowski و شبیه به سری باز‌ی‌های Witcher است.

سریال The Witcher تا ۷ فصل می‌تواند کشش داشته باشد

(۱۴ آبان ۱۳۹۸)

لاورن هیسریچ (Lauren S. Hissrich) که مسئولیت ساخت این سریال را بر عهده دارد طی بیانه‌ای جدید در مورد کشش داستان این سریال برای ادامه دادن آن تا ۷ فصل توضیحات را ارائه داد در ادامه می‌توانید صحبت های هیسریچ را بخوانید:

تا فصل هفتم داستان را در ذهنم تصور کرده‌ام. به این فکر می‌کنم که «چگونه داستان روایت شود که مخاطب را برای سال‌ها نگه دارد؟». این کاملا اشتباه است که تمام انرژی و ایده‌ها رو برای فصل اول هدر بدهیم و به شخصیت‌ها توجه نکنیم.

تریلر رسمی سریال و تاریخ پخش آن مشخص شد

(۹ آبان ۱۳۹۸)

نتفلیکس تریلر جدید سریال ویچر را با تمرکز بر روی شخصیت گرالت با بازی هنری کویل منتشر کرد که پیرامون آن شاهد مبارزه این شخصیت با شمشیر نیز بودیم طبق اطلاعاتی که در این تریلر داده شد این سریال در تاریخ ۲۰ دسامبر امسال معادل با ۲۹ آذر ۱۳۹۸ منتشر خواهد شد

جزئیات کامل سریال The Witcher

نگاهی به سریال ویچر – The Witcher الهام گرفته شده از بازی Witcher، بازیگران، خط داستانی، حضور Henry Cavill به عنوان گرالت و تاریخ پخش از Netflix

Henry Cavill

سریال «ویچر» (The Witcher) به عنوان یک سریال ۸ قسمتی در اواخر سال ۲۰۱۹ با حضور Henry Cavill از شبکه Netflix پخش خواهد شد، بالاخره چهره‌ی Cavill در نقش گرالت را در تصویر بالا دیدیم و با وجود اینکه این تصویر به نظر قابل قبول است واکنش‌ها متفاوت بوده.

این سریال بر اساس یک مجموعه رمان لهستانی نوشته‌ی Andrzej Sapkowski و شبیه به سری باز‌ی‌های Witcher است، اگر برای شما هم سوال است که این سریال چقدر می‌تواند حق مطلب را در مورد سری محبوب Witcher ادا کند به مصاحبه‌ی Sapkowski در این باره دقت کنید.

من خیلی خوشحالم که Netflix محصولی برا اساس داستان‌های من تولید خواهد کرد، درحالی که به کتاب و داستان اصلی که برایشان حدود ۳۰ سال زحمت کشیده‌ام وفادار است و از آن‌ها جدا نمی‌شود.

تاریخ پخش برای اواخر ۲۰۱۹ برنامه ریزی شده

Netflix تایید کرده که سریال ویچر – The Witcher در یکی از سه ماه پایانی ۲۰۱۹ معادل با پاییز ۱۳۹۸ پخش خواهد شد، هرچند هنوز هم نگرانی‌هایی وجود دارد که شاید آماده شدن سریال تا اوایل ۲۰۲۰ به طول بی‌انجامد اما بعد این همه مدت که منتظر سریال ویچر – The Witcher هستیم همین خبر هم دلگرم کننده است.

اولین نگاه به چهره‌ی گرالت

Gralt Cavill

۳۱ اکتبر ۲۰۱۸ بود که اولین بار Netflix چهره‌ی گرالت را در توییتر رونمایی کرد، با اینکه چهره‌ی گرالت خوب به نظر می‌رسد اما انگار چیزی سر جایش نیست، بعضی‌ها حدس می‌زنند شاید بخاطر نداشتن ریش است و بعضی فکر می‌کنند بخاطر شباهت زیاد این چهره به لگولاس در فیلم ارباب حلقه‌هاست که این حس دوگانگی پیش آمده، هرچه هست همین پست توییتریِ Netflix با بیش از ۳٫۵ میلیون بازدید و ۲۰هزار ریتوییت نشان داد که نگاه‌های زیادی بر روی این عنوان است و طرفداران به دقت کار Netflix را زیر نظر دارند.

همانگونه که از عکسهای منتشر شده از سریال مشخص است گرالت در سریال تفاوتهایی با گرالت در بازی آن دارد که البته این تفاوت در مورد باقی کاراکتر های سریال نیز صدق میکند به عنوان مثال گردنبند و به طور کلی لوگوی Witcher و همچنین شکل ظاهری زره گرالت و نحوه ی حمل کردن شمشیرش، طبق عکس های سریال گرالت تنها یک شمشیر با خود حمل میکند.

سریال Witcher چند قسمت خواهد داشت؟

فصل ۱ سریال Witcher هشت قسمت خواهد داشت و در مورد اینکه هر قسمت سریال چند دقیقه خواهد بود Netflix اطلاعات رسمی ای منتشر نکرده اما با توجه به نارضایتی ها از فصل آخر GOT و اینکه Netflix طرفداران GOT را مستقیما مورد هدف قرار داده انتظار میرود که هر قسمت تقریبا یک ساعت طول بکشد.

با اینکه فصل یک سریال هشت قسمت خواهد داشت، نگران اجرا نشدن عدالت در مورد گرالت نباشید چرا که به نظر میرسد Netflix برنامه های دراز مدتی درباری این سری دارد. این شرکت گزارش داده که از توسعه سریال راضی است و علاقه مند به ساختن فصل های جدید است.

بازیگران

همانطور که تا به اینجا اشاره شد Henry Cavill که او را از بازی در نقش سوپرمن به خاطر داریم اینبار به عنوان گرالت ایفای نقش خواهد کرد، Freya Allan بازیگر نوجوان انگلیسی برای بازی در نقش Ciri شاهزاده‌ی سینترا انتخاب شده.

Anna Shaffer که او را از بازی در نقش Romilda Vane در مجموعه‌ی ارباب حلقه‌ها بیاد داریم نقش Triss را برعهده خواهد داشت.

و در نهایت بازی در نقش Yennefer هم بر عهده‌ی Anya Chalotra قرار دارد.

  • freya allan
    Freya Allan
  • Anna Shaffer
    Romilda Vane
  • Henry Cavill
    Henry Cavill
  • Anya Chalotra
    Anya Chalotra

خلاصه داستان

داستان درمورد شخصیت گرالت است که به عنوان یک شکارچی هیولا در دنیایی که اکثرا انسان‌ها از هیولاها وحشی‌تر هستند به دنبال جایگاه واقعی خودش می‌گردد، اما سرنوشت او را به سمت آشنایی با یک جادوگر و یک شاهزاده‌ی جوان می‌کشاند تا این سه در کنار هم از سرزمینی که هر روز خطرناک‌تر می‌شود عبور کنند.

داستان ابتدا به بررسی شخصیت‌ها خواهد پرداخت آن‌ها چه کسانی هستند، چه چیزی می‌خواهند و چگونه و با چه کسی قرار است به خواسته‌های خود برسند که خود به خود می‌تواند صحنه‌های متفاوت احساسی در اوایل سریال ایجاد کند.

فراتر از همه ی اینها میدانیم که سریال به طور خاص از رمان های Witcher Sapkowski و در جهت بازی خواهد بود، و همچنین با توجه به اولین تصویری که از هنری کویل در نقش گرالت منتشر شد به نظر نمیرسد سریال از روند بازی منحرف شود.

برای کسانی که با بازی یا رمان ها آشنا نیستند، این مجموعه در یک قلمرو فانتزی به نام قاره در جریان است، جایی که انسان ها، الف ها، ناپل ها و گنوم های بومی را تحت الشعاع قرار داده اند. نیمه جنوبی قاره توست امپراطوری نیلفا که دائما در جنگ با پادشاه شمال به سر میبرد اداره میشود

جادوگرانی مانند گرالت شکارچیان قدرتمند و فوق العاده انسان های شناخته شده ای بخاطر مهارت خود در ردیابی و کشتن موجودات نادر و خطرناک هستند، کتاب اصلی و همچنین این سریال داستان گرالت، عشقش Yennefer و دخترش Ciri را روایت میکند. قدرت سیری در جادو باعث علاقه او به ایجاد جنگ جدید در قاره میشود.

تریلر سریال Witcher

بیشتر بخوانید:

  • پیکی بلایندرز ، سریالی که هرکس باید آنرا ببیند
  • تاریخ انتشار Ip Man 4 (+ تریلر و جزئیات)
  • تاریخ اکران انیمیشن Abominable (+ جزئیات و تریلر)
  • تحلیل و بررسی سریال Chernobyl

نوشته هرآنچه در مورد سریال ویچر – The Witcher می‌دانیم (+این سریال قابلیت ادامه تا هفت فصل را دارد) اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا