اخبار کسب و کار

پخش سریال ریدلی اسکات از شبکه ی TNT به HBO Max انتقال یافت

سریال Raised by Wolves “بزرگ شده توسط گرگ ها” که پیشتر قرار بود از شبکه ی TNT آمریکا پخش شود طی اعلامیه ای در روز سه شنبه از سوی مدیران HBO Max پخش این سریال به این سرویس استریم انتقال یافت.

در Raised by Wolves ریدلی اسکات ، کارگردان بنام آثار بی نظیری چون Gladiator “گلادیاتور” و Black Hawk Down “سقوط بلک هاوک” و Blade Runner و The Martian “مریخی” در مقام کارگردان و تهیه کننده حضور دارد که اولین تجربه ی تلویزیونی اون محسوب می شود و آرون گوزیکوفسکی نویسنده ی فیلم موفق دنیس ویلنیو یعنی Prisoners “زندانیان” نیز در این سریال هم به عنوان شورانر و هم نویسنده ی پروژه می باشد.

Ridley Scott

در این سریال حماسی-علمی و تخیلی بازیگران همچون تراویس فیمل ، بازیگر نقش رگنار در سریال محبوب Vikings “وایکینگ ها” و آماندا کولین و ابوبکر سلیم و ایثان هازارد و آسیه شاه، حضور دارند.

داستان Raised by Wolves در مورد دو ربات انسان نما می باشد که وظیفه ی پرورش نوزادان آدمی را در یه سیاره ی مرموز و خالی از سکنه دارند و در این میان اجتماع انسان ها به دلیل اختلافات عقیدتی در حال فروپاشی است و این دو ربات نیز پس از مدتی می فهمند که درک و کنترل عقاید و تفکرات انسان ها تا چه حد دشواراست.

این سریال که پیشتر برای ۱۰ قسمت به سفارش سارا آبری به شبکه ی کابلی TNT سفارش داده شده بود پس از آنکه آبری به عنوان مدیر محتوای سرویس استریم HBO Max منصوب شد (که هر دو زیرمجموعه ی وارنر مدیا می باشند) این سریال را نیز با خود به این سرویس استریم آورد. کوین ریلی سرپرست محتوای HBO Max و مدیر شبکه های TBS , TNT و TruTV در این باره اضافه کرد:

از آنجایی که ما سعی در استفاده از بار خلاقیت و ابتکار در اچ بی او مکس هستیم چه کسی بهتر از ریدلی اسکات می تواند همچین کاری بکند. او فصل اول را که تحویل ما داد، شاهد تصاویر خیره کننده ای بودیم

همچنین سارا آبری نیز در مورد سریال گفت:

جهان نفسگیر و کارکترها و خط داستانی پیچیده ی فیلم که ریدلی اسکات و آرون و بقیه ی تیم ساخته اند متحیر کننده است.

تا کنون خبری مبنی بر تاریخ انتشار این سریال در این سرویس استریم منتشر نشده است

نوشته پخش سریال ریدلی اسکات از شبکه ی TNT به HBO Max انتقال یافت اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا