اخبار کسب و کار

فصل نهایی سریال لوسیفر (Lucifer) بیش از حد انتظار طرفداران طول خواهد کشید

طبق گفته بازیگر تام الیس فصل پنجم و نهایی سریال لوسیفر (Lucifer) طی دو بخش از طریق سرویس استریم نت‌فلیکس پخش خواهد شد. فصل پنجم این مجموعه در مرحله تولید قرار دارد. طی برنامه کلی کلارکسون، این مجری از محل فیلم‌برداری سریال لوسیفر دیدن کرد و موضوعی جدید را برای طرفداران این سریال آشکار کرد.

طی این بازدید و گفتگوهایی جذاب با عوامل سریال، تام الیس بازیگر نقش لوسیفر مورنینگ‌استار خبری فوق‌العاده برای طرفداران سریال لوسیفر داشت. او اعلام کرد فصل نهایی این سریال در دو بخش هشت قسمتی توسط نت‌فلیکس برای طرفداران پخش خواهد شد. الیس گفت:

«فصل پنجم سریال لوسیفر دارای دو بخش خواهد بود. نت‌فلیکس ابتدا هشت قسمت از این مجموعه را عرضه و سپس با کمی استراحت هشت قسمت دیگر سریال را عرضه خواهد کرد.»

این مجموعه با این حساب طی فصل نهایی کمی طولانی‌تر خواهد بود. اما این موضوع باعث می‌شود ما بیشتر به تمام جنبه‌های داستانی آقای مورنینگ‌استار پی ببریم. در همین حال شورانر سریال لوسیفر یعنی ایلدی مودرویچ پیش‌تر اعلام کرد علاقه دارد پس از پایان مجموعه اصلی یک سریال فرعی بر اساس دنیای آن خلق کند. هنگامی که از مودرویچ درباره ساخت یک فیلم یا سریال فرعی از دنیای مجموعه لوسیفر سوال شد او پاسخ داد:

«خب مطمئنا ما می‌توانیم چنین کاری انجام دهیم.»

بیشتر بخوانید:

  • دانلود سریال دل یا همان عاشقانه ۲ [با ترافیک نیم‌بها]
  • دانلود سریال کرگدن قسمت ۱ اول (با بازی مصطفی زمانی)
  • اولین تریلر بازسازی فیلم ترسناک The Grudge منتشر شد.
  • اطلاعات کامل از سریال مورد انتظار Dracula محصول مشترک BBC One و Netflix
  • چه فیلم‌هایی در ماه نوامبر سال ۲۰۱۹ اکران خواهند شد؟ (ماهی فوق‌العاده برای طرفداران سینما)

نوشته فصل نهایی سریال لوسیفر (Lucifer) بیش از حد انتظار طرفداران طول خواهد کشید اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا