اخبار کسب و کار

تاریخ اکران فیلم تاپ گان ۲: تک رو (Maverick)

این فیلم ادامه‌ای بر فیلم تاپ گان سال ۱۹۸۶ است که روایتگر داستان یک خلبان ارتش آمریکا بود و اینبار هم قرار است با بازی تام کروز به سینما بازگردد.

داستان اولین فیلم درمورد دو شخصیت Pete Mitchell و Nick Bradshaw بود که آن‌ها را در ارتش به نام‌های Maverick(تک‌ رو) و Goose(غاز) می‌شناسند.

کمپانی پارامونت می‌توانست این فیلم را Plural(جمع) بنامد، نامی که در سال ۲۰۱۷ برای ادامه‌ی فیلم تاپ گان ۱۹۸۶ انتخاب شد ولی بعدا تغییر کرد و خبر تغییر نام آن را هم خود تام کروز داد و اشاره کرد که فیلم قرار است به نام شخصیت او در فیلم قبلی یعنی همان Maverick ساخته شود شاید سوال کنید چرا فیلم رو Goose یا همان غاز نام گذاری نکرده‌اند این کار می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد از جمله اینکه غاز اسم خیلی جذابی برای فیلم نیست و البته دلیل قانع کننده تر اینکه Goose در قسمت اول مرد پس قرار نیست در این فیلم شاهد حضور او باشیم.

تاریخ اکران Maverick

این فیلم برای اکران در ۲۶ ژوئن ۲۰۲۰ معادل با ۶ تیر ۱۳۹۹ برنامه ریزی شده است.

تاپ گان ۲ ابتدا قرار بود در تاریخ ۱۲ جولای ۲۰۱۹ اکران شود اما تیم تولید ترجیح دادند برای آشنایی بیشتر با هواپیماهای مدرن و استفاده بیشتر از تکنولوژی‌های روز در این فیلم آن را یک سال به تاخیر بیندازند، شروع کار فیلمبرداری تاپ گان ۲ در سال ۲۰۱۸ حدود ۳۰ سال بعد از پایان عنوان اول با توییتی از سوی تام کروز تایید شد.

تریلر فیلم Top Gun 2: Maverick

بازیگران فیلم Top Gun 2

با کشته شدن Goose در سری اول اینبار تیم خلبان‌ها با پسر Goose با بازی Miles Teller همراه خواهند شد و Val Kilmer در نقش Iceman و همچنین Jennifer Connelly و Monica Barbaro در این فیلم در کنار ستاره اصلی یعنی Tom Cruise در نقش Maverick ایفای نقش خواهند کرد، John Hamm و Ed Harris نیز در این فیلم حضور خواهند هرچند نقش آن‌ها هنوز مشخص نیست.

Miles Teller

داستان

هنوز به طور رسمی داستان فیلم مشخص نشده است اما با دانسته‌های فعلی و صحبت‌های کارگردان و نویسنده‌ها می‌توان اینطور برداشت کرد که داستان درمورد ماموریت جدیدی برای Maverick است که اینبار پسر Goose را در کنار خود دارد با توجه به تریلر درگیری‌ها احتمالا با روسیه است و طبق گفته‌ی کاگردان اینبار قرار است هواپیماهای جدیدتر و در کل یک جنگ مدرن نسبت به عنوان قبلی ببینیم و البته در این باین شاهد پختگی بیشتر این تیم که حالا چند ده سال تجربه را به دوش می‌کشند خواهیم بود.

بیشتر بخوانید

  • دانلود سریال مانکن قسمت ۱ تا ۱۰ (با ترافیک نیم‌بها)
  • دانلود سریال کرگدن قسمت ۱ اول (با بازی مصطفی زمانی)
  • بهترین فیلم های کمدی ایرانی (۹ فیلم برتر طنز سینمای ایران)
  • دانلود برنامه شب نشینی از مهران مدیری (به زودی در شبکه خانگی)

نوشته تاریخ اکران فیلم تاپ گان ۲: تک رو (Maverick) اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا