اخبار کسب و کار

تاریخ اکران فیلم The Turning (چرخش) +[جزئیات]+[تریلر]

تاریخ اکران فیلم The Turning (چرخش) مشخص شد، این اثر سینمایی در ژانر ترسناک قرار است در سال ۲۰۲۰ به نمایش گذاشته شود در ادامه با تایم سیتی همراه باشید تا جزئیات بیشتر و تاریخ دقیق اکران این فیلم را با هم مرور کنیم.

فیلم ترسناک The Turning (چرخش)، به ‌تهیه‌کنندگی استیون اسپیلبرگ ساخته شده است و لازم به ذکر است که مراحل ساخت و فیلمبرداری این اثر در سکوت کامل رسانه‌ای انجام شده و اطلاعات زیادی از آن منتشر نشده است.

کارگردانی این فیلم نیز بر عهده فلوریا زیگزموندی بوده است که پیش از این سریال‌، سریال‌های محبوب American Gods (خدایان آمریکایی) و Handmaids’ Tale (سرگذشت ندیمه) را کارگردانی کرده است و طرفداران این سریال‌ها به احتمال زیاد به دیدن فیلم The Turning (چرخش) علاقه‌مند خواهند بود.

از جمله بازیگران این فیلم نیز می‌توان به سه بازیگر اصلی آن یعنی فین ولفهارد، بروکلین پرینس و مک‌کنزی دیویس اشاره داشت.

داستان این فیلم در واقع اقتباسی از کتاب The Turn of the Screw (سخت‌تر شدن اوضاع) به نویسندگی هنری جیمز است و این تنها فیلمی نیست که از روی این کتاب ساخته شده است.

در طول تاریخ سینما، این کتاب منبع اقتباس آثار فراوانی بوده است همچون فیلم The Innocents (بی‌گناهان) که در سال ۱۹۶۱ اکران شد. در این فیلم دبورا کار و مایکل ردگرِیو بازیگران اصلی بودند.

فیلم The Innocents نامزد دریافت دو جایزه بَفتا شد و همچنین در جشنواره فیلم کن در سال ۱۹۶۲، نامزد نخل طلای کن گردید. رمان گوتیک هنری جیمز در سال ۱۸۹۸ منتشر شده است.

داستان:

داستان رمان ترسناک The Turn of the Screw (سخت‌تر شدن اوضاع) در مورد معلمی است که برای تدریس وارد خانه مردی می‌شود که پیش از این خواهر خود را از دست داده است و مرد هم‌اکنون سرپرستی خواهرزاده‌هایش را بر عهده دارد.

بعد از گذشت مدتی معلم متوجه رفتارهای غیر طبیعی در خانه می‌شود و رفت وآمد ارواح را در این خانه احساس می‌کند و ظاهراً فقط او می‌تواند این اتفاقات را ببیند و لمس کند، داستان فیلم ترسناک The Turning (چرخش) نیز بر همین اساس و در دهه ۹۰ میلادی روایت خواهد شد.

تاریخ اکران فیلم The Turning (چرخش)

در حال حاضر فیلم The Turning برای اکران در تاریخ ۲۴ ژانویه ۲۰۲۰ (۴ بهمن ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

تریلر

برای تماشای تریلر این فیلم سینمایی در یوتیوب اینجا کلیک نمایید

بیشتر بخوانید:

  • دانلود سریال کرگدن قسمت ۱ اول (با بازی مصطفی زمانی)
  • چه فیلم‌هایی در ماه نوامبر سال ۲۰۱۹ اکران خواهند شد؟ (ماهی فوق‌العاده برای طرفداران سینما)
  • هرآنچه که تاکنون باید راجع‌به فیلم پاکسازی ۵ (The Purge 5) بدانید
  • بهترین کارگردانان جهان سینما [۳۵ کارگردان برتر تاریخ سینما]

نوشته تاریخ اکران فیلم The Turning (چرخش) +[جزئیات]+[تریلر] اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا