اخبار کسب و کار

HBO ساخت سریال پیش‌درآمد بازی تاج و تخت با نام House of the Dragon را تایید کرد

روز قبل مشخص شد نخستین سریال پیش‌درآمد بازی تاج و تخت (Game of Thrones) پس تولید قسمت پایلوت ادامه نخواهد داشت و ساخت آن متوقف می‌شود. این سریال موفق نشد توجه مدیران شبکه را جهت ادامه راهش جلب کند. شبکه HBO سپس تایید کرد سریال فرعی و پیش‌درآمد جدید دنیای بازی تاج و تخت تحت عنوان House of the Dragon توسط این شبکه سفارش داده شده و تولید خواهد شد.

ما ابتدا طی اوایل ماه سپتامبر پی بردیم HBO قصد دارد با اقتباس از رمان آتش و خون سریال پیش‌درآمدی از دنیای بازی تاج و تخت و با تمرکز بر سرگذشت خاندان تارگرین بسازد. این سریال توسط جرج آر. آر. مارتین و سازنده سریال کلنی (Colony) یعنی رایان کاندل تولید خواهد شد. تهیه‌کننده اجرایی و کارگردان میگوئل ساپوچنیک (کارگردان چند قسمت از سریال بازی تاج و تخت مانند The Battle of the Bastards و The Long Night) نیز به آن‌ها کمک خواهد کرد.

سریال فرعی House of the Dragon از طریق شبکه‌های HBO و HBO Max پخش می‌شود. کاندل و ساپوچنیک به‌عنوان شورانر نیز در این سریال همکاری خواهند داشت. ساپوچنیک همچنین قسمت پایلوت و چند قسمت دیگر این سریال فرعی را کارگردانی خواهد کرد. مارتین و وینس جراردیس نیز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در پروژه House of the Dragon همکاری خواهند داشت. در ادامه شاهد پوستر جدید این سریال فرعی باشید:

سریال پیش‌درآمد House of the Dragon

مدیر شبکه HBO طی یک بیانیه گفت:

«دنیای بازی تاج و تخت داستان‌های غنی بسیاری دارد. ما مشتاقانه در کنار میگوئل، رایان و جرج منتظریم تا به ریشه خاندان تارگرین و روزهای نخستین وستروس پی ببریم.»

هنوز اطلاعات بیشتری از جزئیات سریال پیش‌درآمد House of the Dragon منتشر نشده است. در نتیجه برای پی بردن به داستان دقیق و تاریخ پخش این مجموعه باید صبر بیشتری به‌خرج دهیم.

بیشتر بخوانید:

  • اولین تریلر بازسازی فیلم ترسناک The Grudge منتشر شد.
  • دانلود سریال دل یا همان عاشقانه ۲ [با ترافیک نیم‌بها]
  • دانلود سریال کرگدن قسمت ۱ اول (با بازی مصطفی زمانی)
  • اطلاعات کامل از سریال مورد انتظار Dracula محصول مشترک BBC One و Netflix
  • چه فیلم‌هایی در ماه نوامبر سال ۲۰۱۹ اکران خواهند شد؟ (ماهی فوق‌العاده برای طرفداران سینما)

نوشته HBO ساخت سریال پیش‌درآمد بازی تاج و تخت با نام House of the Dragon را تایید کرد اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا