اخبار کسب و کار

جنیفر آنیستون به همراه همکارانش در سریال دوستان بر روی چیزی کار می‌کنند

جنیفر آنیستون تایید کرد به همراه همکارانش در سریال دوستان (Friends) بر روی چیزی کار می‌کنند. این بازیگر که نقش کاراکتر ریچل گرین را در این سیتکام افسانه‌ای بین سال‌های ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۴ بازی کرده بود، اخیرا بار دیگر با پخش سریال دوستان از طریق نت‌فلیکس در کانون توجهات عمومی قرار گرفت.

آنیستون به‌تازگی با انتشار عکسی از خود و پنج بازیگر اصلی دیگر سریال دوستان وارد اینستاگرام شد. او اخیرا اشاره داشت که قرار است با کمک عوامل سریال دوستان بر روی چیزی کار کنند. این بازیگر با حضور در برنامه الن دجنرس طی روز دوشنبه ۲۸ اکتبر اعلام کرد به همراه بازیگران این مجموعه بر روی چیزی کار می‌کنند.

او دقیقا گفت:

«ما می‌خواهیم در آنجا چیزی وجود داشته باشد ولی نمی‌دانیم آن چه چیزی است. بنابراین فقط تلاش می‌کنیم. ما بر روی چیزی کار می‌کنیم.»

طرفداران برای پی بردن به جزئیات این پروژه باید بیشتر صبور باشند زیرا تاکنون چیزی مشخص نشده است. ولی آن‌ها به‌زودی آنیستون را بر روی صفحه‌های تلویزیون خود مشاهده خواهند کرد. این بازیگر با سریال The Morning Show به همراه یکی از بازیگران فرعی سریال دوستان یعنی ریس ویترسپون بار دیگر به تلویزیون باز‌می‌گردد.

  • اطلاعات کامل از سریال مورد انتظار Dracula محصول مشترک BBC One و Netflix
  • چه فیلم‌هایی در ماه نوامبر سال ۲۰۱۹ اکران خواهند شد؟ (ماهی فوق‌العاده برای طرفداران سینما)
  • هرآنچه که تاکنون باید راجع‌به فیلم پاکسازی ۵ (The Purge 5) بدانید
  • تاریخ اکران فیلم شب گذشته در سوهو (Last Night in Soho)

نوشته جنیفر آنیستون به همراه همکارانش در سریال دوستان بر روی چیزی کار می‌کنند اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا