اخبار کسب و کار

مرجع دانلود فیلم های ایرانی و خارجی

امروز قصد معرفی سایت دانلود فیلم قانونی رو داریم بصورتی که میتونید ازین سایت جهت دانلود فیلم و سریال ها استفاده کنید، لینک های دانلود فیلم های خارجی در این سایت رایگان بوده اما فیلم های ایرانی جهت حمایت از تولید کننده و صاحب اثر رایگان نبوده و پس از پرداخت وجه لینک دانلود برایتان نمایش داده خواهد شد.

سایت هکس دانلود که اخیرا مجوز صوت و تصویر فراگیر را دریافت کرده است سایت مد نظر ما میباشد.

آدرس سایت هکس دانلود :

http://hexdownload.info

معرفی فیلم فروشنده

این فیلم محصول سال ۱۳۹۴ به نویسندگی و کارگردانی اصغر فرهادی است. “فروشنده” موفق به کسب جوایز بهترین فیلم‌نامه و بهترین بازیگر مرد از جشنواره‌ی کن شد. هم‌چنین در سال ۱۳۹۵ جایزه‌ی اسکار بهترین فیلم غیر‌‌انگلیسی زبان را از آن خود کرد. از جمله دیگر جوایز این فیلم جایزه بهترین فیلم در جشنواره فیلم مونیخ، جایزه انجمن ملی نقد فیلم آمریکا، بهترین فیلم جشنواره فیلم پارسی استرالیا می‌باشند. ترانه علیدوستی و شهاب حسینی بازیگران اصلی این فیلم هستند. “فروشنده” ششمین فیلم پر‌فروش تاریخ سینمای ایران است. ژانر این فیلم درام، اجتماعی و معمایی است. “فروشنده” داستان زوجی را نشان می‌دهد که با تغییر محل سکونت خود با مشکلاتی عجیب روبه‌رو می‌شوند.

معرفی فیلم جدایی نادر از سیمین

این فیلم محصول سال ۱۳۸۹ به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی اصغر فرهادی است که در سال ۲۰۱۲ میلادی موفق به دریافت جایزه‌ی اسکار بهترین فیلم غیر‌انگلیسی زبان گردیده است. ژانر فیلم درام است و فراز و نشیب های یک زوج در آستانه‌ی جدایی را به تصویر می‌کشد. از بازیگرانی که در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند می‌توان پیمان معادی، لیلا حاتمی، شهاب حسینی، ساره بیات و مریلا زارعی را نام برد. لازم به ذکر است که این فیلم سینمایی ۵۱ جایزه‌ی جهانی دیگر را نیز از آن خود کرده است که می‌توان به جوایز گلدن گلوب بهترین فیلم غیر‌انگلیسی زبان، جایزه هیئت داوران، جایزه خرس طلایی از جشنواره ی فیلم برلین، جایزه ایندیپندنت اسپیریت بهترین فیلم خارجی زبان، جایزه جوایز بودیل بهترین فیلم خارجی زبان و جایزه سزار بهترین فیلم خارجی زبان اشاره کرد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا