اخبار کسب و کار

چه فیلم‌هایی در ماه نوامبر سال ۲۰۱۹ اکران خواهند شد؟ (ماهی فوق‌العاده برای طرفداران سینما)

ماه اکتبر سال ۲۰۱۹ با اکران فیلم جوکر ماهی پرسروصدا برای سینمای جهان محسوب می‌شد. ولی مابقی فیلم‌های اکران‌شده طی این ماه نتوانستند در حدواندازه‌های فیلم جوکر بحث‌برانگیز و موفق باشند. اما ماه نوامبر جولانگاه فیلم‌های مهم سال ۲۰۱۹ است. طی این مطلب قصد داریم مهم‌ترین فیلم‌هایی را که طی ماه نوامبر ۲۰۱۹ در سینماهای جهان اکران می‌شوند را به شما معرفی کنیم. با تایم‌سیتی همراه باشید.

فورد در برابر فراری

فیلم فورد در برابر فراری یکی از فیلم‌های پرهزینه سال ۲۰۱۹ است که با بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری و به کارگردانی جیمز منگولد تولید شد. این اثر فیلمی زندگی‌نامه‌ای بر پایه واقعیت است. در این فیلم شرکت فورد برای شکست شرکت فراری در مسابقات ۲۴ ساعته اتومبیل‌رانی تصمیم می‌گیرد راننده و طراح ماشین کرول شلبی را استخدام کند. شلبی نیز برای موفقیت در کارش از راننده دیگری به‌نام کن مایلز کمک می‌گیرد. این دو در کنار یکدیگر سعی می‌کنند ماشینی طراحی کنند که بتواند ماشین‌های فراری را شکست دهد.

مهم‌ترین بازیگرانی که در این فیلم به‌ایفای نقش پرداختند عبارت‌اند از: مت دیمون، کریستین بیل، کترینا بلف، نوآ جوپ، جان برنثال، جی جی فیلد، جاش لوکاس، تریسی لتس و بنجامین ریگبی. فیلم فورد در برابر فراری در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۱۹ در سینماها اکران و پیش‌بینی می‌شود رقیبی دشوار در باکس‌آفیس برای فیلم‌هایی چون مرد ایرلندی و منجمد ۲ محسوب شود.

مرد ایرلندی

مرد ایرلندی فیلمی به کارگردانی مارتین اسکورسیزی است که یکی از شانس‌های اصلی دریافت جایزه اسکار در مراسم اسکار سال ۲۰۲۰ محسوب می‌شود. داستان این فیلم راجع‌به راننده کامیونی به نام فرانکس شیرن است که بعد از برقراری ارتباط با یکی از روسای مافیا به نام راسل بوفالینو وارد دنیای جرم و جنایت می‌شود.

در این فیلم بازیگران مطرح زیادی حضور دارند که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به رابرت دنیرو، آل پاچینو، جو پشی، بابی کاناوله، آنا پاکوین، هاروی کایتل و ری رومانو اشاره کرد. فیلم مرد ایرلندی بر پایه رمانی به نام شنیده‌ام خانه‌ها را رنگ می‌کنی اثر چارلز برنت تولید شد. این فیلم از تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ از طریق شبکه نت‌فلیکس عرضه شده و در برخی سینماها نیز اکران می‌شود.

منجمد ۲

دیزنی قصد دارد با فیلم منجمد ۲ به سال فوق‌العاده‌اش در حوزه فیلم‌سازی ادامه دهد. این انیمیشن که دنباله انیمیشن منجمد در سال ۲۰۱۳ محسوب می‌شود طبق پیش‌بینی کارشناسان می‌تواند به یکی از پرفروش‌ترین انیمیشن‌های سال ۲۰۱۹ تبدیل شود. طی این فیلم السا، آنا، کریستوف و اولاف به جنگلی رفته تا به راز قدیمی فرمانروایی خودشان پی ببرند.

مهم‌ترین صداپیشگانی که در این فیلم حضور دارند عبارت‌اند از: کریستن بل، ایدینا منزل، جش گد، جاناتان گروف، سانتینو فونتانا، ایوان ریچل وود و آلفرد مولینا. این انیمیشن از تاریخ ۱۱ نوامبر سال ۲۰۱۹ در سینماها اکران می‌شود.

روزی زیبا در محله

روزی زیبا در محله یکی دیگر از فیلم‌های مورد انتظار سال ۲۰۱۹ محسوب می‌شود که توسط ماریل هلر کارگردانی شد. این فیلم داستان یک روزنامه‌نگار خبره به نام لوید ووگل را به تصویر می‌کشد که موافقت کرده است تا مصاحبه‌ای را برای مجله اسکوایر با یک شخصیت محبوب تلویزیونی به نام فرد راجرز انجام دهد، اما دیدگاه لوید از زندگی بعد از رویارویی با راجرز تغییر می‌کند.

در این فیلم بازیگرانی چون تام هنکس، متیو ریس و کریس کوپر به ایفای نقش پرداختند. فیلم روزی زیبا در محله از تاریخ ۲۲ نوامبر سال ۲۰۱۹ در سینماها اکران می‌شود.

دیگر فیلم‌هایی که در ماه نوامبر ۲۰۱۹ اکران می‌شوند

همانطور که ذکر کردیم ماه نوامبر سال ۲۰۱۹ یکی از مهم‌ترین ماه‌های سال برای سینما محسوب می‌شود. به جز فیلم‌هایی که معرفی کردیم، از جمله فیلم‌های مهم دیگری که طی ماه نوامبر اکران خواهند شد می‌توان به این موارد اشاره کرد: Charlie’s Angels، Midway، Last Christmas، Primal، The Good Liar، The Aeronauts، Harriet، The Outpost و Arctic Justice: Thunder Squad.

بیشتر بخوانید:

  • خالق سریال چرنوبیل کریگ مازین به تیم تولید ریبوت فیلم Pirates of the Caribbean اضافه شد
  • دانلود سریال دل یا همان عاشقانه ۲ [با ترافیک نیم‌بها]
  • دانلود سریال کرگدن قسمت ۱ اول (با بازی مصطفی زمانی)
  • روزی روزگاری درهالیوود در بخش کمدی گلدن گلوب شرکت خواهد کرد.(+ لیست فیلم‌های بخش درام و کمدی)

نوشته چه فیلم‌هایی در ماه نوامبر سال ۲۰۱۹ اکران خواهند شد؟ (ماهی فوق‌العاده برای طرفداران سینما) اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا