اخبار کسب و کار

تاریخ اکران فیلم شب گذشته در سوهو (Last Night in Soho)

فیلم شب گذشته در سوهو به کارگردانی ادگار رایت کارگردانِ فیلم‌هایی مثل مرد مورچه‌ای و بِیبی درایور سال آینده در سینما اکران خواهد شد.

Edgar Wright

این فیلم که در ژانر هیجانی-روان‌شناختی قرار دارد توسط ادگار رایت کارگردان کارهای کلاسیکی و پر طرفداری همچون Shaun Of The Dead, Hot Fuzz و Scott Pilgrim Vs The World ساخته خواهد شد و با توییتی از سوی خود او تایید شد که مراحل فیلمبرداری این عوان به پایان رسیده است.

تاریخ اکران Last Night In Soho

این فیلم برای اکران در تاریخ ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۰ معادل با ۴ مهر ۱۳۹۹ برنامه ریزی شده است

بازیگران فیلم Last Night In Soho

Anya Taylor-Joy
Anya Taylor-Joy

نقش کلیدی فیلم جدید ادگار رایت را آنیا تیلور-جوی (بازیگر فیلم‌های Split و The Witch و سریال پیکی بلایندرز) بر عهده خواهد داشت و در کنار بازیگرانی مثل Matt Smith (مت اسمیت) و توماس مکنزی ایفای نقش خواهد کرد او همچنین به زودی در فیلم جدید تایکا وایتیتی به نام JoJo Rabbit دیده خواهد شد.

داستان فیلم

ادگار می‌گوید: “به این فکر بودم که من هیچ وقت فیلمی درباره‌ی مرکز لندن به خصوص سوهو نساخته‌ام با این که بیشتر زندگی خود را در ۲۵ سال اخیر در این منطقه گذرانده‌ام”

به نظر می‌رسد که فیلم به دو قسمت اصلی تقسیم می‌شود بخشی از آن در دهه‌ی ۶۰ میلادی و بخش دیگر آن در زمان حال اتفاق می‌افتد که خود به خود دایره بازیگران را گسترده تر می‌کند.

آنیا تیلور نقش اصلی را در دهه ۶۰ میلادی به عهده خواهد داشت و مکنزی یک دانش آموز مدرن در دنیای امروزی است و با توجه به توضیحات منابع مت اسمیت نقش مدیر برنامه‌های تیلور را دارد که این یعنی تیلور احتمالا خواننده، بازیگر یا هر شخص مطرحی است که نیاز به مدیر برنامه دارد.

مشخص است که رایت می‌‌‌خواهد در ژانر روانشناختی عنوان جدیدی ارائه کند و قدم جدیدی در این ژانر بردارد ولی او تصدیق کرده که فیلمنامه اولیه فیلم Baby Driver 2 هم آماده شده و کار بعدی او بعد از شب گذشته در سوهو احتمالا همین فیلم خواهد بود.

بیشتر بخوانید‌

  • فیلم‌هایی که پاییز۱۳۹۸ در سینماها اکران خواهند شد را بشناسید
  • دانلود سریال کرگدن قسمت ۱ اول (با بازی مصطفی زمانی)
  • دانلود سریال دل یا همان عاشقانه ۲ [با ترافیک نیم‌بها]
  • بهترین انیمیشن های جهان [ ۱۶ انیمیشن برتر تاریخ ]

نوشته تاریخ اکران فیلم شب گذشته در سوهو (Last Night in Soho) اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا