اخبار کسب و کار

هرآنچه که تاکنون باید راجع‌به فیلم پاکسازی ۵ (The Purge 5) بدانید

باوجود اینکه مجموعه فیلم‌های پاکسازی (The Purge) هیچ‌گاه موفق نشدند نظر مثبت منتقدین را به سمت خود جلب کنند، ولی سازندگان آن از تولید این فیلم‌ها هرگز دست نکشیدند. فیلم چهارم این فرنچایز یعنی فیلم اولین پاکسازی (The First Purge) بعد از اکران در سال ۲۰۱۸ به پرفروش‌ترین فیلم این مجموعه تبدیل شد.

سریال تلویزیونی فرعی پاکسازی نیز در جلب نظر مخاطبین خوب عمل کرد و اواخر سال گذشته بود که برای فصل دوم تمدید شد. بنابراین با توجه به موفقیت‌های این فرنچایز تعجبی ندارد که استودیو فیلم‌سازی یونیورسال پیکچرز بار دیگر برای تولید قسمتی جدید از این مجموعه فیلم‌ها اقدام کند.

خالق این مجموعه فیلم‌ها یعنی جیمز دموناکو اعلام کرد پاکسازی ۵ پایانی بر مجموعه فیلم‌های پاکسازی خواهد بود. طی این مطلب قصد داریم شما را با تمام اطلاعات لازم از فیلم پاکسازی ۵ (The Purge 5) آشنا کنیم. با تایم‌سیتی همراه باشید.

فیلم پاکسازی ۵ چه زمانی اکران خواهد شد؟

یکی از معدود جزئیاتی که راجع‌به فیلم پاکسازی ۵ می‌دانیم زمان اکران این فیلم است. استودیو یونیورسال طی تابستان امسال رسما اعلام کرد قسمت پنجم فیلم پاکسازی از تاریخ ۱۰ جولای سال ۲۰۲۰ در سینماهای امریکا اکران می‌شود. البته هنوز تاریخ رسمی اکران این فیلم در انگلستان مشخص نشده است.

عنوان این فیلم هنوز آشکار نشده است. اما اگر سخنان جیمز دموناکو حقیقت داشته باشد احتمالا عنوان اصلی این فیلم آخرین پاکسازی (The Last Purge یا The Final Purge) خواهد بود.

داستان فیلم پاسکازی ۵ چیست؟

فیلم پاکسازی 5

از نظر زمانی فیلم اولین پاکسازی که در سال ۲۰۱۸ اکران شد پیش‌درآمدی بر داستان تمام فیلم‌های این فرنچایز محسوب می‌شود. انتظار می‌رود فیلم پنجم دوره زمانی پس از فیلم پاکسازی: سال انتخابات (The Purge: Election Year) را پوشش دهد.

در فیلم سال انتخابات مشاهده کردیم برخلاف تلاش‌های زیاد NFFA برای کشتن سناتور آمریکایی چارلی روآن طی شب پاکسازی، او موفق شد در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز شود. بنابراین حوادث فیلم پنجم می‌تواند دنباله‌رو همان داستان و بازه زمانی باشد. اما بعید به‌نظر می‌رسد ما شاهد یک فیلم پاکسازی باشیم و یک پاکسازی حقیقی در آن وجود نداشته باشد.

دموناکو کارگردان سه‌گانه اصلی و نویسنده چهار فیلم این فرنچایز راجع‌به فیلم پنجم گفت:

«من این را در ذهن خود دارم. فکر می‌کنم این یک راه عالی برای پایان تمام فرنچایز است. فکر می‌کنم در این یکی می‌خواهیم به تمامی چیزها پایان دهیم و من در مورد آن بسیار هیجان‌زده هستم. وقتی این ایده در ذهن من خطور کرد آن را با همه درمیان گذاشتم. فکر می‌کنم این ایده جالبی برای پایان همه‌چیز باشد.»

بازیگران فیلم پاکسازی ۵ چه کسانی هستند؟

فیلم پاکسازی 5

ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که به‌احتمال‌زیاد برای فصل پنجم بار دیگر به این فرنچایز بازخواهند گشت می‌توان به الیزابت میچل (در نقش سناتور سابق و رئیس جمهور کنونی آمریکا) و فرانک گریلو (در نقش مدیر سرویس مخفی) اشاره کرد. کارگردان فیلم Days of Grace یعنی ایورادو گوت که در سریال تلویزیونی Luke Cage نیز همکاری داشت، وظیفه کارگردانی پنجمین و آخرین قسمت فیلم پاکسازی را برعهده خواهد گرفت.

اینکه حدس بزنیم چه اشخاص دیگری در فیلم پاکسازی ۵ حضور خواهند داشت کار دشواری محسوب می‌شود. باید منتظر طرح و داستان اصلی فیلم باشیم تا طبق آن پیش‌بینی کنیم چه بازیگران و دست‌اندرکارانی برای قسمت پنجم این فرنچایز بازمی‌گردند.

بیشتر بخوانید:

  • خالق سریال چرنوبیل کریگ مازین به تیم تولید ریبوت فیلم Pirates of the Caribbean اضافه شد
  • دانلود سریال دل یا همان عاشقانه ۲ [با ترافیک نیم‌بها]
  • دانلود سریال کرگدن قسمت ۱ اول (با بازی مصطفی زمانی)
  • روزی روزگاری درهالیوود در بخش کمدی گلدن گلوب شرکت خواهد کرد.(+ لیست فیلم‌های بخش درام و کمدی)

نوشته هرآنچه که تاکنون باید راجع‌به فیلم پاکسازی ۵ (The Purge 5) بدانید اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا