اخبار کسب و کار

سامسونگ قصد دارد نمایشگرهای تاشو را به رقبای خود بفروشد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

طبق شایعات و گزارش‌های منتشر شده، در سال ۲۰۱۹ می‌توانیم انتظار معرفی اولین گوشی تاشو سامسونگ احتمالا تحت عنوان گلکسی X را داشته باشیم. این گوشی تاشو طی یک سال گذشته توجه بسیاری از رسانه‌ها را جلب کرده است.

حالا یک سایت کره‌ای به نام ETNews گزارشی منتشر کرده که در آن آمده سامسونگ قصد دارد فناوری نمایشگر تاشو خود را به رقبا بفروشد. در این گزارش به نام‌های اوپو و شیائومی اشاره شده که برای این معامله مشغول انجام مذاکرات با سامسونگ هستند. معمولا، سامسونگ بعد از توسعه یک فناوری جدید، آن را در محصولات خود مورد استفاده قرار می‌دهد. بعد از گذشت زمان و فروش تعداد زیادی از محصولات موردنظر، این شرکت فناوری مذکور را به دیگر کمپانی‌ها می‌فروشد. با این حال، در مورد نمایشگرهای تاشو، به نظر می‌رسد سامسونگ تصمیم دارد این فرایند را با سرعت بیشتری عملی کند.

در این گزارش به نام‌های اوپو و شیائومی اشاره شده که برای این معامله مشغول انجام مذاکرات با سامسونگ هستند.

دلیل این کار-البته اگر چنین خبری صحت داشته باشد-احتمالا این است که سامسونگ‌ می‌خواهد یک بازار وابسته به محصولات خود را ایجاد کند. اگر سامسونگ‌ گوشی تاشو خود را عرضه کند و فروش موفقیت‌آمیزی داشته باشد، این موضوع یک خبر عالی برای این شرکت محسوب می‌شود. اما اگر سامسونگ‌ یک بازار جدید از گوشی‌های هوشمند مبتنی بر نمایشگرهای تاشو ساخت خود ایجاد کند، در چنین شرایطی سامسونگ‌ به سود بسیار بیشتری دست می‌یابد؛ زیرا در این موقعیت سامسونگ‌ نه‌تنها از فروش گوشی‌های خود بهره‌مند می‌شود، بلکه از فروش گوشی‌های رقبا هم سود هنگفتی کسب می‌کند.

سال ۲۰۱۹ مطمئنا سال بسیار مهمی برای سامسونگ خواهد بود، زیرا در این سال قرار است گوشی‌های گلکسی اس ۱۰، گلکسی X و اولین گوشی ۵G این شرکت روانه بازار شود.

منبع: Android Authority

The post سامسونگ قصد دارد نمایشگرهای تاشو را به رقبای خود بفروشد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا