اخبار کسب و کار

خالق سریال چرنوبیل کریگ مازین به تیم تولید ریبوت فیلم Pirates of the Caribbean اضافه شد

دزدان دریایی کارائیب (Pirates of the Caribbean) ممکن است بار دیگر قایق‌رانی کند. دیزنی برای توسعه و خلق داستانی جدید برای ریبوت این فرنچایز تصمیم گرفت تد الیوت و خالق سریال چرنوبیل یعنی کریگ مازین را استخدام کند. دزدان دریایی کارائیب یکی از بزرگ‌ترین فرنچایزهای فیلم در تمام تاریخ است که با معرفی کاراکتر جک اسپارو به یکی از موفق‌ترین عناوین تاریخ سینما تبدیل شد.

اما این فرنچایز بعد از ۵ قسمت با نقدهای منفی گسترده‌ای مواجه شد که حتی جانی دپ نیز نتوانست آن را نجات دهد. (البته حاشیه‌های چند سال اخیر این بازیگر نیز چندان در این اتفاق بی‌تاثیر نبود.) دیزنی اواخر سال ۲۰۱۸ تصمیم گرفت برای توسعه ریبوتی از این فرنچایز از نویسندگان فیلم ددپول (Deadpool) یعنی رت ریس و پال ورنیک کمک بگیرد.

اما این دو نویسنده اوایل سال ۲۰۱۹ به همکاری خود با دیزنی پایان دادند و این پروژه را رها کردند. با استخدام الیوت و مازین ریبوت فیلم دزدان دریایی کارائیب وارد فاز ابتدایی مرحله تولید شد. البته هنوز کارگردان و داستان اصلی این ریبوت مشخص نشده است. همچنین مشخص نیست در این ریبوت کاراکتر جک اسپارو بازمی‌گردد یا خیر؟ حتی اگر اسپارو نیز بازنگردد مشخص نیست دپ نقشی جدید در این پروژه خواهد داشت یا خیر؟

همچنین انتظار می‌رود جری براکهایمر بار دیگر به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشته باشد. الیوت به‌خوبی می‌داند چگونه داستان را در هفت‌ دریا پیش ببرد. او ابتدا در فیلم نخست یعنی نفرین مروارید سیاه (The Curse of the Black Pearl) همکاری داشت و سپس در سه فیلم بعدی (Dead Man’s Chest، At World’s End و On Stranger Tides) نیز به همراه تری روسیو وظیفه نویسندگی را برعهده داشت.

مازین ابتدا با درخشش در دنیای کمدی و حضور در بخش‌های مختلف مجموعه فیلم‌های Scary و مجموعه فیلم‌های خماری (The Hangover) مطرح شد. او همچنین برای خلق مینی‌سریال چرنوبیل توانست طی سال جاری برنده جایزه امی شود و تحسین گسترده منتقدین را برانگیزد.

اکنون باید منتظر باشیم و ببینیم در آینده چه خبرهایی از ریبوت فرنچایز دزدان دریایی کارائیب (Pirates of the Caribbean) منتشر خواهد شد. به‌نظر شما این ریبوت موفقیت قسمت‌های نخست این فرنچایز را تکرار خواهد کرد؟

  • باکس آفیس: جوکر بالاخره ددپلول هم را پشت سر گذاشت
  • بهترین کارگردانان جهان سینما [۳۵ کارگردان برتر تاریخ سینما]
  • دیزنی دیگر اجازه‌ی پخش فیلم‌های کلاسیک استودیو فاکس در سینماها را نخواهد داد.
  • بهترین بازیگران مرد هالیوود [ + ۱۰ فیلم برتر آن‌ها ]

نوشته خالق سریال چرنوبیل کریگ مازین به تیم تولید ریبوت فیلم Pirates of the Caribbean اضافه شد اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا