اخبار کسب و کار

سری جدید محصولات سرفیس در تاریخ ۱۰ مهر معرفی می‌شوند

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

مایکروسافت قصد دارد در ماه آینده یک رویداد خبری-احتمالا برای معرفی سری جدید محصولات سرفیس-در نیویورک برگزار کند. این غول نرم‌افزاری روز گذشته دعوتنامه مربوط به این رویداد را برای رسانه‌ها ارسال کرد، مراسمی که قرار است در تاریخ ۲ اکتبر (۱۰ مهر) برگزار شود. شایعاتی در مورد احتمال معرفی گوشی اندرومدا که از دو صفحه‌نمایش جداگانه بهره می‌برد هم منتشر شده که احتمال مشاهده چنین محصولی در این رویداد بسیار پایین است.

در این مراسم احتمالا جدیدترین سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های این شرکت هم معرفی می‌شود.

در عوض، به احتمال زیاد می‌توانیم انتظار معرفی مدل‌های سرفیس فعلی را داشته باشیم که حالا از سخت‌افزارهای بهتری بهره می‌برند. طبق گزارش‌ها، مایکروسافت مشغول بازطراحی مدل سرفیس پرو است اما این مدل به احتمال زیاد تا سال آینده روانه بازار نمی‌شود. به همین خاطر، ما انتظار داریم که در این مراسم، سری سرفیس‌ پرو و لپتاپ‌های سرفیس مجهز به جدیدترین پردازنده‌های اینتل را مشاهده کنیم. همچنین دو سال از اولین رونمایی از سرفیس استودیو گذشته و احتمالا خبر جدیدی در مورد این کامپیوتر all-in-one هم منتشر می‌شود.

در این مراسم احتمالا جدیدترین سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های این شرکت هم معرفی می‌شوند. در مراسم رونمای از سرفیس‌ استودیو و لپتاپ‌های سرفیس هم چنین اتفاقی روی داد و به همین خاطر این رویدادها صرفا رویدادهای سخت‌افزاری محسوب نمی‌شدند. مایکروسافت به‌زودی آپدیت جدید ویندوز ۱۰ با اسم رمز ۱۹H1 را منتشر می‌کند و شاید در این مراسم به بخشی از ویژگی‌های این آپدیت هم اشاره شود.

این رویداد مایکروسافت بین مراسم‌های اپل و گوگل برگزار می‌شود. انتهای همین هفته، نسل جدید آیفون‌ها معرفی می‌شوند و در تاریخ ۹ اکتبر (۱۷ مهر) هم گوگل از گوشی‌های پیکسل ۳ رسما پرده‌برداری می‌کند. به همین خاطر باید بگوییم که چند هفته آینده، هفته‌های شلوغ و هیجان‌انگیزی برای اهالی تکنولوژی خواهد بود.

منبع: The Verge

The post سری جدید محصولات سرفیس در تاریخ ۱۰ مهر معرفی می‌شوند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا