اخبار کسب و کار

احتمال حضور کیانو ریوز در سریع و خشن ۹

چندی پیش بود که شایعاتی در شبکه های مجازی مبنی بر حضور کیانو ریوز، ستاره فیلم های ماتریکس و جان ویک در اسپین آف مجموعه سریع و خشن یعنی Hobbs & Shaw منتشر شد و با اعلام سازندگان فیلم این خبر رد شد. اما اکنون کریس مورگان ، نویسنده مجموعه فیلم های سریع و خشن تایید کرده که مذاکراتی را با کیانو ریوز برای حضور در قسمت نهم این مجموعه داشته است.

Keanu Reeves

هنوز حضور او در این فرنچایز قطعی نشده ولی با توجه به اشتیاق سازندگان این مجموعه احتمال متقاعد کردن او وجود دارد.کریس مورگان همچنین در مصاحبه ای با سایت ScreenRant اضافه کرد:

من با کیانو ملاقاتی داشتم و در این مورد با او صحبت کردم و از مدت ها بود که میخواستم او به مجموعه سریع و خشن بپیوندد. سخت ترین مرحله ی کار زمانبندی و برنامه بازیگر و بعد آن انتخاب نقشی مناسب برای آن است. من با تمام وجود تلاشم را می کنم تا او را وارد این فرنچایز کنم.

کیانو ریوز، ستاره ی فیلم های ماتریکس و وکیل مدافع شیطان که سال ها از دوران اوجش در سینما ها گذشته بود با فیلم جان ویک در سال ۲۰۱۴ به نوعی بازگشت ریوز به سطح اول سینما بود و در این سال ها با حضور در فیلم های اکشن و مهیج به محبوبیت قبلی خود برگشته و بنظر می رسد اون نیز همانند ستاره هایی چون تام کروز، مسیر خود را در سینما یافته است.

به این ترتیب حضور او در این فرنچایز دور از انتظار نیست و حضور او می تواند به جذابیت این مجموعه بیش از پیش بیفزاید. همچنین او که سال پرکاری را پشت سر می گذارد به تازگی در سومین فیلم بیل و تد یعنی Bill and Ted Face the Music حضور داشته و فیلم های The Matrix 4 و John Wick 4 از پروژه های آینده ی او می باشند. همچنین کمپانی مارول نیز به دنبال آن است تا از کیانو ریوز در یکی از فیلم های خود استفاده کند.

بیشتر بخوانید:

  • چه بازیگرانی تا به امروز برای سریال ارباب‌ حلقه‌ها تایید شده‌اند؟
  • ۴۰ تا از بهترین فیلم های اکشن که حتما باید تماشا کنید.
  • کمپین‌های تبلیغاتی Captain Marvel ،Lion King و Irishman نامزد دریافت بهترین کمپین سال شدند
  • دیزنی دیگر اجازه‌ی پخش فیلم‌های کلاسیک استودیو فاکس در سینماها را نخواهد داد.

نوشته احتمال حضور کیانو ریوز در سریع و خشن ۹ اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا