اخبار کسب و کار

چه بازیگرانی تا به امروز برای سریال ارباب‌ حلقه‌ها تایید شده‌اند؟

طرفداران رمان‌های فانتزی جی.آر.آر تولکین از سال ۲۰۱۴ منتظر یک نمایش دیگر از این دنیا هستند و آمازون به آرامی در حال تهیه سریالی بر اساس این رمان ها است. این شرکت قرار است سریالی را در عصر دوم سرزمین میانه بسازد و بازیگران کاملا جدیدی را برای این کار استخدام کرده است.

در حالیکه این ساخت سریال با سرعت بسیار آرامی پیش میرود، هر چند روز یکبار خبری درباره‌ی حضور یک بازیگر جدید میشنویم و به همین دلیل برای شما بازیگرانی که قطعا حضور دارند را آورده‌ایم.( به همراه بازیگرانی که قطعا حضور ندارند.)

بازیگرانی که میدانیم در سریال حضور خواهند داشت:

ویل پولتر در نقش بلدور:

poulter

شاید ویل پولتر را در فیلم‌های Midsommar و The Maze Runner دیده باشید . همچنین او در قسمت تعاملی سریال Black Mirror به نام Bandersnatch نیز بازی کرده است و چندی پیش ددلاین گزارشی را منتشر کرد که خبر از حضور او در یکی از نقش‌های اصلی سریال را میداد. این رسانه اعلام کرده بود که این پولتر قرار است در نقش بلدور بازی کند که هنوز آمازون آن را تایید نکرده است.

مارکلا کاونا در نقش تایرا:

marvela kavenagh

کاونا قبلا فقط در سریال‌های کوچکی مانند The Cry، Romper Stomper و Picnic at Hanging Rock بازی کرده است و حالا یک نقش بزرگ در یک سریال عظیم به او رسیده است. ددلاین باز هم گزارش حضور این بازیگر را در سریال داده است . همچنین پس از لو رفتن نوارهای تست بازیگری کاونا برای آمازون شایعه‌ای به وجود آمده که او نقش کاراکتری به نام تایرا را بازی خواهد کرد که از نژاد الف‌ها هست.

جوزف ماول در نقش آنتاگونیست داستان:

joseph mawle

ماول که بیشتر بخاطر نقش بنجن استارک در سریال بازی تاج و تخت شناخته میشود، بازیگری آنتاگونیست داستان سریال را بر عهده گرفته است. با توجه به اینکه سریال در عصر دوم روایت میشود، نقش‌های مختلفی را میتوان برای او متصور شد. عصر دوم با شکست ارتش سارون به دست الف‌ها و انسان‌ها به پایان میرسد پس ممکن است سارون را دوباره ببینیم.

چه کسانی قطعا در این سریال حضور ندارند:

اندی سرکیس در نقش گالوم:

serkis as gollum

اندی سرکیس که چهره پشت صحنه بسیاری از کاراکترهای دیجیتالی میباشد برای بازی دوباره در نقش گالوم باز نخواهد گشت چرا که گالوم متولد عصر سوم میباشد. البته چندی پیش سرکیس در مصاحبه‌ای با CinemaBlend از این موضوع ابراز رضایت کرد و دلیل خوبی هم برای این کار داشت:((

اگر من هم سازنده سریال بودم، تازه بودن و خلق چیزی جدید را میخواستم و این اتفاقی است که باید بیفتد.))

اورلاندو بلوم در نقش لگولاس:

bloom as legolas

بلوم در ابتدای سال ۲۰۱۹ در مصاحبه‌ای گفته است که با آمازون هیچ صحبتی درباره‌ی این سریال نکرده است:((

نمیدانم که چگونه میخواهند این به داستان نزدیک نشوند چون که من هیچ صحبتی با آن‌ها نداشته‌ام.

من نمیدانم کجای این سریال جای خواهم گرفت ولی اگر از لگولاس حرف میزنید احتمالا آن‌ها یک بازیگر ۱۹ ساله را می‌آورند و او هم کارش را به خوبی انجام میدهد.))

اگر بخواهیم منطق حضور لگولاس را در نظر بگیریم کار کمی سخت است چرا که تولکین هیچوقت سن لگولاس را اعلام نکرده است. اما طرفداران سرسخت سریال سن او را در فیلم The Fellowship of the Ring پنج هزار سال تخمین زده‌اند. این بدین معناست که او در اواخرعصر دوم متولد شده است.

پیتر جکسون بر روی سریال کار نخواهد کرد:

جکسون که سه گانه ارباب حلقه‌ها و سه‌گانه هابیت را کارگردانی کرده است در مصاحبه‌ای با مجله‌ی فرانسوی Allocine اعلام کرده است که هیچگونه همکاری با آمازون برای سریال ندارد.

چه نقشی را ممکن است در این سریال ببینیم:

آراگورن جوان:

vigo mortensen as aragorn

به تازگی شایعاتی مبنی بر حضور آراگورن در این سریال منتشر شده است که البته اصلا معتبر نیست. این شایعه توسط یک صفحه‌ی طرفداران ارباب حلقه‌ها با نام The One Ring درز پیدا کرده بود که قبلا بسیار معتبر بوده است. اما این شایعه اصلا با داستان همخوانی ندارد چرا که آراگورن متولد عصر سوم است و قاعدتا نمیتواند چند هزار سال قبل از تولدش حضور داشته باشد.

فیلمبرداری این سریال در ماه‌های آتی در نیوزلند آغاز خواهد شد و در تاریخ نامشخصی بر روی سرویس استریم آمازون پرایم قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

  • تریلر دنباله فیلم Wonder Woman به زودی منتشر خواهد شد.
  • آمازون بازیگر یک نقش کلیدی از سریال ارباب حلقه‌ها را معرفی کرد
  • فیلم توقیفی خانه پدری آزاد شد + تاریخ اکران
  • فیلم جوکر در مسیر ثبت رکوردی جهانی برای فیلم‌های با درجه سنی بزرگسال

نوشته چه بازیگرانی تا به امروز برای سریال ارباب‌ حلقه‌ها تایید شده‌اند؟ اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا