اخبار کسب و کار

کمپین‌های تبلیغاتی Captain Marvel ،Lion King و Irishman نامزد دریافت بهترین کمپین سال شدند

بهترین کمپین تبلیغاتی سال در جشنواره کلیو (Clio Entertainment Awards) انتخاب می‌شود و البته این هم یک تبلیغات دیگر برای کمپین تبلیغاتی است.

قبل از این هم Killing Eve ،Fosse/Verdon ،When They See Us ،Leaving Neverland و The Twilight Zone در بخش تلویزیونی نامزد دریافت جایزه شده بودند.

و کمپین‌های تبلیغاتی Captain Marvel ،Lion King و Irishman نامزد دریافت بهترین کمپین تبلیغاتی سال در بخش سینمایی در جنشواره کلیو شده‌اند.

جایزه کلیو(Clio)-اسکار تبلیغات

این جشنواره در سال ۱۹۵۹ میلادی توسط والاس ای. راس (Wallace A. Ross) که از فعالان تبلیغاتی در نیویورک بود، بنا شد. نام کلیو برگرفته از نام الهه‌­ی شعر و موسیقی در یونان باستان است.

جشنواره­‌ی Clio بزرگ­ترین و مطرح ­ترین رویداد رقابتی در دنیای تبلیغات می‌باشد. هرساله آژانس­ های معتبر تبلیغاتی از سراسر دنیا آثار خود را در این جشنواره در معرض داوری قرار می­دهند و برای تصاحب عنوان بهترین و خلاقانه ­ترین اثر با یکدیگر رقابت می­کنند.

جایزه کلیو برای دنیای تبلیغات جایگاهی مانند اسکار در سینما دارد. مجله تایم از این رویداد به­ عنوان شناخته‌شده‌ترین مراسم اهدای جوایز در دنیای تبلیغات یاد می­کند. کلیو می­کوشد آثار خلاقانه­ ای را شناسایی کند که نه تنها باعث جلب توجه مشتری و مطرح ­شدن برند می‌­شوند، بلکه می‌­توانند نقش مؤثری در ارتقای صنعت جهانی تبلیغات داشته باشند.

در جشنواره­ ی کلیو آثار از تمامی نقاط جهان پذیرفته می­‌شوند. این کار خلاقیت­ های ناشناخته را آشکار می­‌کند و همچنین باعث جذب مخاطب در سطح بین‌المللی می‌­شود. کلیو بهترین و خلاق ترین فعالان تبلیغاتی دنیا را به عنوان داور برای این جشنواره انتخاب می‌کند؛ این کار برای اطمینان از آن است که هر یک از داوران درک عمیقی از بازار رو به رشد و زمینه­ ی تخصصی خود داشته باشند.

داوران موظف هستند که منحصراً به ارزش خلاقانه‌ی آگهی رأی بدهند. فرآیند داوری کلیو صادقانه، مردم‌سالار و غیرسیاسی است و گردانندگان جشنواره کلیو به هیئت داوران جهت نمی­‌دهند. داوران آزادند که به هیچ یک از آثار جایزه ­ای اختصاص ندهند و یا هر تعداد جایزه­ ی طلا، نقره و برنز را که مناسب می‌­بینند، در بخش­های مختلف به آثار اهدا کنند.

بیشتر بخوانید

  • تریلر دنباله فیلم Wonder Woman به زودی منتشر خواهد شد.
  • بهترین فیلم های کمدی ایرانی (۹ فیلم برتر طنز سینمای ایران)
  • فیلم توقیفی خانه پدری آزاد شد + تاریخ اکران
  • فیلم جوکر در مسیر ثبت رکوردی جهانی برای فیلم‌های با درجه سنی بزرگسال

نوشته کمپین‌های تبلیغاتی Captain Marvel ،Lion King و Irishman نامزد دریافت بهترین کمپین سال شدند اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا