اخبار کسب و کار

دفاع ناتالی پورتمن از دنیای سینمایی مارول بعد از صحبت‌های مارتین اسکورسیزی

از زمانی که مارتین اسکورسیزی نظر خود راجع‌به دنیای سینمایی مارول را بیان کرد بازیگران و افراد گوناگون صحبت‌های مختلفی پیرامون آن انجام دادند. اسکورسیزی آثار مارول را سینما نمی‌دانست. جیمز گان از این فرنچایز دفاع کرد، رابرت داونی جونیور نیز تصمیم گرفت به‌صورت دیپلماتیک نظر خود راجع‌به این موضوع را بیان کند و کارگردان فرانسیس فورد کوپولا نیز فیلم‌های مارول را نفرت‌انگیز توصیف کرد.

خب اکنون نوبت به ناتالی پورتمن رسیده است. پورتمن که برای مدتی از دنیای سینمایی مارول خارج شده بود، بار دیگر با حضور کوتاه در فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame) به این دنیا بازگشت. (البته او در صحنه‌ای حضور نداشت و ما فقط در جایی صدایش را شنیدیم.) پورتمن همچنین قرار است در فیلم Thor: Love and Thunder نقش مهمی را ایفا کند.

ناتالی پورتمن طی مصاحبه با هالیوود ریپورتر راجع‌به صحبت‌های اخیر پیرامون دنیای سینمایی مارول گفت:

«فکر می‌کنم در آنجا اتاقی برای هر نوع اثر سینمایی وجود دارد. تنها یک راه برای خلق هنر وجود ندارد. فکر می‌کنم فیلم‌های مارول به‌دلیل سرگرم‌کننده بودن تا این حد محبوب هستند. مردم پس از سپری کردن زمانی خاص در کار و گذارندن یک روز سخت در زندگی واقعی خواهان سرگرمی هستند.»

طی جشنواره کمیک‌کان سن‌دیگو در تابستان گذشته تایید شد که کاراکتر دنیای سینمایی مارول یعنی جین فاستر (با بازی ناتالی پورتمن) در فیلم Thor: Love and Thunder که در سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شود حضور خواهد داشت. در همین حین مارول مشغول تصمیم‌گیری برای این موضوع است که ثور در این فیلم چاق باشد یا خیر. نظر شما راجع‌به صحبت‌های ناتالی پورتمن چیست؟ آیا دنیای سینمایی مارول برای شما جذاب است؟ نظر خود را در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

  • تاریخ اکران فیلم The Conjuring 3 مشخص شد [جزئیات]
  • آخرین تریلر فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker منتشر شد
  • تاریخ اکران فیلم Bloodshot با بازی وین دیزل (+ جزئیات)
  • به Joker بودجه ی کمی داده شد به امید اینکه ساخته نشود!

نوشته دفاع ناتالی پورتمن از دنیای سینمایی مارول بعد از صحبت‌های مارتین اسکورسیزی اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا