اخبار کسب و کار

واکنش های اولیه نسبت به فیلم Terminator: Dark Fate

همانند جمله ی معروف آرنولد شوارتزنگر، ترمیناتور بازگشته است. دیروز ۲۴ اکتبر، اولین روز اکران محدود ششمین قسمت از فرنچایز ترمیناتور یعنی Terminator: Dark Fate “ترمیناتور: سرنوشت تاریک” بود. فیلمی که از همان اول با تکیه بر نوستالژی مخاطبان با فیلم های ترمیناتور یک و دو، با ستارگان قدیمی و داستانی با همان فضا بازگشته و به گفته ی جیمز کامرون، تهیه کننده ی فیلم، Dark Fate آماده است تا ترمیناتور را به جایگاه اصلی خود برگرداند. او همچنین اضافه کرد که این فیلم می تواند شروع سه گانه ای جدید باشد.

این فیلم که به گفته ی جیمز کامرون، دنباله ی مستقیمی برای فیلم Terminator 2: Judgment Day خواهد بود توسط تیم میلر (کارگردان فیلم ددپول) کارگردانی شده و جیمز کامرون در مقام فیلمنامه نویس و تهیه کننده در این قسمت ظاهر شده است. در Dark Fate پس از ۳۵ سال شاهد حضور دوباره لیندا همیلتون در نقش سارا کانر هستیم که در کنار او آرنولد شوارتزنگر و مکنزی دیویس بازی می کنند.

نمره ی این فیلم تاکنون در وبسایت متاکریتیک ۵۵ می باشد و به گفته ی اکثر منتفدان، سرنوشت تاریک فیلمی بهتر از سه فیلم قبلی می باشد ولی نتوانسته موفقیت دو قسمت اول را داشته باشد. اکنون نیم نگاهی می اندازیم به نقد های منتشر شده توسط منتفدانی که فیلم Terminator: Dark Fate را در اکران محدود آن تماشا کرده اند.

ویلیام بیبیانی / The Wrap

اینکه Dark Fate شروع این داستان کلاسیک باشد یا پایان آن، مهم نیست. ولی فیلم خوبی از آب در آمده و علاوه بر اینکه داستان کلاسیک این فرنچایز را بازگویی می کند، پایان راضی کننده ای برای دو فیلم اول دارد. سرنوشت تاریک ،بلاک باستری مهیج و بازگشتی برای ترمیناتور به فرم قبلی خود می باشد.

هلن اوهارا / Empire

سرنوشت تاریک را میتوان سومین فیلم برتر ترمیناتور دانست و این بهتر از آن چیزی است که فکر می کنید. بازگشت دوباره همیلتون به نقشش در فیلم خوب است و توانسته تیم بازیگری خوبی با رِیِس و مکنزی دیویس تشکیل دهد.

جوردن فارلی / Total Film

این فیلم بیشتر از آنکه بد باشد، خوب است و همچنین دیدن دوباره ی شوارتزنگر و همیلتون در کنار یکدگیر بعد از تقریبا سه دهه بی شک هیجان انگیز است ولی چهارمین دنباله پس از شاهکار علمی تخیلی جیمز کامرون فقط چند درجه از سه فیلم قبلی بهتر بوده و درکل اثری متوسط و راضی کننده است.

مایکل جاشوا روین / Slant

فیلم به اندازه ی کافی خوب است تا بتواند خاطره ی بد سه فیلم قبلی را پاک کند ولی نه آنقدر الهام بخش است تا قسمت دیگری از آن ساخته شود

جاستین چنگ / The Hollywood Reporter

بدیهی است که میلر همانند بسیاری از کارگردان های دیگر، به اندازه جیمز کامرون در به تصویر کشیدن سکانس های اکشن متبحر نیست ولی با اینحال توانسته با رعایت استفاده از مسائل تخیلی و منطقی، سکانس های مبارزه ای قدرتمندی با استفاده از جلوه های ویژه پدید آورد.

فیلم Terminator: Dark Fate در تاریخ ۱اکتبر در سینما های آمریکا و جهان اکران بصورت عمومی با درجه بندی سنی R (بزرگسالان) اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

  • فیلم روزی روزگاری در هالیوود با ۴ صحنه جدید بار دیگر در سینماها اکران می‌شود
  • تریلر دنباله فیلم Wonder Woman به زودی منتشر خواهد شد.
  • آخرین تریلر فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker منتشر شد
  • نتفلیکس آمار پربیننده‌ترین سریال‌ها و فیلم‌های خود را منتشر کرده است.
  • آیا فیلم جوکر (Joker) عملکرد خوبی در مراسم اسکار خواهد داشت؟

نوشته واکنش های اولیه نسبت به فیلم Terminator: Dark Fate اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا