اخبار کسب و کار

تریلر دنباله فیلم Wonder Woman به زودی منتشر خواهد شد.

تقریبا دو سال از پخش فیلم Wonder Woman میگذرد و طرفداران این فیلم مدت زیادی را برای دیدن این فیلم منتظر مانده‌اند. حالا پتی جنکینز، کارگردان فیلم، که تریلر فیلم Wonder Woman 1984 به زودی منتشر خواهد شد.

دی‌سی در یک سال گذشته صحنه‌هایی از فیلم را در همایش‌هایی مانند کمیک‌کان سن دیگو پشت درهای بسته نشان داده است. در روزهای گذشته پتی جنکینز در توییتی اعلام کرده است که اولین تریلر فیلم در کمیک‌کان برزیل نشان داده خواهد شد و سپس به صورت رسمی منتشر خواهد شد.خود او و گل گدوت نیز در این همایش که در تاریخ ۳ دسامبر برگزار خواهد شد، حضور دارند.

داستان این فیلم سال‌ها بعد از قسمت اول در دهه ۸۰ میلادی روایت خواهد شد و واندر وومن با دشمن جدیدش با نام The Cheetah مبارزه خواهد کرد. طبق اعلام قبلی دی‌سی، گل گدوت دوباره برای بازی در نقش اول بازگشته است و کریستن ویگ (Bridesmaides) در نقش منفی فیلم بازی خواهد کرد. کریس پاین نیز برای بازی دوباره در نقش استیو تیلور خواهیم دید.

چارلز روون، یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم، به تازگی اعلام کرده است که Wonder Woman 1984 کاملا دنباله‌ی داستان فیلم قبلی نیست و این فیلم را به سری‌های جیمز باند و ایندیانا جونز تشبیه کرده است:((

جنکنیز کاملا مصمم بود که این فیلم باید قسمت بعدی Wonder Woman باشد اما یک دنباله‌ی قسمت قبل نباشد. این یک زمان کاملا متفاوت است و خواهید فهمید که دایانا در آن دوره‌ی زمانی چگونه زندگی خود را میگذرانده است. و این یک داستان کاملا متفاوت است. البته که مقدار زیادی احساسات و شوخ طبعی و اکشن در آن وجود خواهد داشت))

پتی جنکینز به مانند قسمت قبلی وظیفه‌ی کارگردانی را برعهده دارد. او به همراه چارلز روون، دبورا اسنایدر، زک اسنایدر، استیون جونز و گل گدوت نیز کار تهیه‌کنندگی فیلم را انجام داده‌اند.

فیلم Wonder Woman 1984 براساس کاراکترهایی ساخته شده است که ویلیام مولتون مارستون خلق کرده است. این فیلم در تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۲۰ به روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

  • آخرین تریلر فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker منتشر شد
  • نتفلیکس آمار پربیننده‌ترین سریال‌ها و فیلم‌های خود را منتشر کرده است.
  • آیا فیلم جوکر (Joker) عملکرد خوبی در مراسم اسکار خواهد داشت؟
  • تریلر جدید فصل چهارم The Man in the High Castle اشاره به یک پایان حماسی دارد.

نوشته تریلر دنباله فیلم Wonder Woman به زودی منتشر خواهد شد. اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا