اخبار کسب و کار

تاریخ اکران فیلم Bloodshot با بازی وین دیزل (+ جزئیات)

استودیو سونی پیکچرز اولین تریلر فیلم Bloodshot با بازی وین دیزلی را منتشر کرده است. این فیلم براساس کمیک‌های The First Valiant ساخته خواهد شد.

Bloodshot داستان سربازی را روایت میکند که پس از کشته‌ شدن، با استفاده از تکنولوژی‌ به زندگی برگردانده میشود اما بدن او پر از ربات‌های نانو میشود. این تکنولوژی‌ها به او اجازه میدهد تا به یک سرباز بی‌نقص تبدیل شود و برای مثال زخم‌های او خوب میشود و میتواند خود را به شکل‌های مختلف تبدیل کند. اما او کاملا حافظه‌ی خود را از دست داده است و میخواهد با کمک گروهی به نام Chainsaw گذشته خود را دریابد.

در این فیلم ستارگان زیادی حضور دارند که میتوان به وین دیزل (Fast & Furious)، توبی کبل (Dawn of the Planet of Apes)، سم هیوگان (Outlander) ، ایزا گونزالز (Baby Driver)، تلولا رایلی (WestWorld)، جوهانز جوهانسون (Game Of Thrones)، لامورن موریس (New Girl)، گای پیرس (Prometheus) و الکس هرناندز (Unreal) اشاره کرد.

دیو ویلسون کارگردانی این فیلم را برعهده دارد. ویلسون بیشتر تجربه کارگردانی صحنه‌های سینماتیک بازی‌هایی مانند Halo 2، Mass Effect 2 و Bioshock Infinite را در کارنامه خود دارد. اریک هایسرر، نویسنده نامزد اسکار فیلم‌ Arrival، فیلمنامه Bloodshot را نوشته است.

شخصیت بلود شات به نوعی ترکیبی از دو شخصیت محبوب مارول یعنی Wolverine و The Punisher است، مثل ولورین شخصیت بلود شات هم تحت تاثیر آزمایش‌های مختلف به یک ماشین آدم کشی تبدیل شده که خاطرات بسیار کمی از گذشته همراه خود دارد و دقیقا شبیه به او می‌تواند آسیب‌های فیزیکی را به سرعت بازسازی کند و به سرعت ترمیم شود.

در مقایسه با The Punisher هم Bloodshot مثل او قصد انتقام گرفتن دارد و هدفش کشتن افراد خلافکار است، البته با این تفاوت که Bloodshot با هر خلافکاری سر و کار ندارد و هدف اصلی او از بین بردن سازمانی است که خودش را به این شکل درآورده، او تمام سعی خود را می‌کند که به این سازمان اجازه ندهد سربازهای فرا انسانی بیشتری بسازد و همچنین انتقام زندگی خودش را که توسط آن‌ها نابود شده است بگیرد.

طبق داستان‌های اصلی که در کمیک‌ها راجع به او نوشته شده است، بلود شات حتی بدون نیروهای فرا انسانی هم یک سرباز حرفه‌ای در مبارزه با اسلحه و بدون اسلحه است که به راحتی می‌تواند افراد مختلف را به قتل برساند حال قدرت‌های فرا انسانی بالا را به این شخصیت اضافه کنید تا یک نیروی غیر قابل مقابله به نام Bloodshot برای شما قابل تصور باشد.

بلود شات در کمیک‌های مختلفی از Valiant حضور داشته و در واقع او در بیشتر این کمیک‌ها بخشی از یک تیم بزرگتر با حضور شخصیت‌هایی مثل: Ninjak و Faith و اعضای تیم هاربینگر است، دنیای کمیک‌های Valiant چیزی شبیه به دنیای مارول یا دی سی است با این تفاوت که مخاطبان آن معمولا سن و سال بالاتری دارند و داستان‌ها بیشتر سمت و سوی علمی تخیلی دارند و به همین دلیل بیشتر شخصیت‌های این کمپانی به تکنولوژی‌های روز مثل نانو تکنلوژی و… مربوط هستند.

Bloodshot در تاریخ ۲۱ فبریه ۲۰۲۰ به روی پرده‌های سینما میرود. در اینجا تریلر فیلم را برایتان آورده‌ایم:

تریلر فیلم Bloodshot

بیشتر بخوانید:

  • نتفلیکس آمار پربیننده‌ترین سریال‌ها و فیلم‌های خود را منتشر کرده است.
  • خطرناک‌ترین جنگویان وایکینگ‌ها [۱۰ جنگجوی برتر]
  • گزارش باکس‌آفیس: Maleficent 2 بدترین افتتاحیه را در بین فیلم‌های سال ۲۰۱۹ دیزنی تجربه کرد
  • فیلم جوکر در مسیر ثبت رکوردی جهانی برای فیلم‌های با درجه سنی بزرگسال

نوشته تاریخ اکران فیلم Bloodshot با بازی وین دیزل (+ جزئیات) اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا