اخبار کسب و کار

آخرین تریلر فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker منتشر شد

با نزدیک شدن به اکران Star Wars: The Rise of Skywalker “جنگ ستارگان: خیزش اسکای واکر” همزمان با شروع پیش فروش بلیت های این فیلم ،آخرین تریلر آن نیز از سوی کمپانی دیزنی و لوکاس فیلم منتشر شد و شاهد جزئیات بیشتری از این فیلم بودیم. خیزش اسکای واکر نهمین قسمت از سری فیلم های جنگ ستارگان محسوب می شود و به ظاهر پس از فیلم های Star Wars: The Force Awakens 2015 و Star Wars: The Last Jedi 2017 ، این فیلم آخرین اثر از این سه گانه ی جدید می باشد.

داستان این قسمت فیلم دنباله ی وقایعی است که در اولین قسمت از فیلم های جنگ ستارگان یعنی New Hope “امید تازه” رخ داده است و شاهد پایان حماسه ی اسکای واکر خواهیم بود. براساس اطلاعات منتشر شده این فیلم با ۱۵۵ دقیقه طولانی ترین فیلم سری جنگ ستارگان خواهد بود. جی جی آبرامز خالق سریال محبوب لاست همانند فیلم نیرو بر می خیزد بار دیگر کارگردانی نهمین قسمت این سری را هم بر عهده دارد. او همچنین در کنار کریس تریو (نویسنده فیلم های آرگو و لیگ عدالت) و کتلین کندی، فیلمنامه را نوشته است. موسیقی متن فیلم را نیز همانند نه فیلم قبلی، توسط جان ویلیامز ساخته می شود.

از جمله بازیگران ثابت این سه گانه می توان به دیزی ریدلی ، آدام درایور، جان بویگا و اُسکار آیزاک و لوپیتا انیونگو اشاره کرد که بازیگران جدیدی همچون دومینیک موناگان (بازیگر سه گانه ی ارباب حلقه ها) و نائومی اکی و کری راسل به لیست بالا اضافه شده اند.

کمپانی دیزنی مدت ها قبل اعلام کرده بود قصد تولید سه گانه ای جدید از دنیای جنگ ستارگان را دارد که قرار است توسط خالقان سریال بازی تاج و تخت یعنی دیوید بنیوف و دی بی ویس ساخته شود.

جنگ ستارگان: خیزش اسکای واکر در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر) در سینما های جهان اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

  • به Joker بودجه ی کمی داده شد به امید اینکه ساخته نشود!
  • چرا جدیدترین سریال شبکه CW یعنی Batwoman نمرات ضعیفی دریافت کرد؟
  • فیلم توقیفی خانه پدری آزاد شد + تاریخ اکران
  • خطرناک‌ترین جنگویان وایکینگ‌ها [۱۰ جنگجوی برتر]
  • گزارش باکس‌آفیس: Maleficent 2 بدترین افتتاحیه را در بین فیلم‌های سال ۲۰۱۹ دیزنی تجربه کرد

نوشته آخرین تریلر فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker منتشر شد اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا