اخبار کسب و کار

تاریخ اکران فیلم The Conjuring 3 مشخص شد [جزئیات]

شاید سینمای وحشت در این سالها بازار خود را به گونه‌ای مدیون سری فیلم های The Conjuring باشد و این خود امری ثابت شده میباشد که با توجه به مجموع فروش گیشه ای ۶۴۰ میلیون دلاری قسمت های قبلی این مجموعه میتوان به موفقیت این مجموعه پی برد.

حال در آخرین اخبار به دست آمده شاهد اعلام تاریخ اکران قسمت سوم این مجموعه در سال ۲۰۲۰ هستیم . که به نوبه خود خبری عالی برای طرفدران ژانر وحشت به حساب میاید.

به طور خلاصه شما در این مطلب شاهد :

  • تاریخ اکران فیلم The Conjuring 3
  • جزئیات مربوط به این فیلم
  • تریلر فیلم احضار ۳
  • و تاریخچه ی شروع مجموعه « The Conjuring 3 »

تاریخ اکران فیلم Conjuring 3 چه زمانی است ؟

طبق آخرین گزارشات ، تاریخی که برای اکران این فیلم درنظر گرفته شده ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۰ « چهارشنبه ۲۱ شهریور سال ۱۳۹۹» است .

چه کسی کارگردانی «Conjuring 3» را به عهده دارد ؟

کارگرانی این فیلم برخلاف دو قسمت قبلی بر عهده جیمز وان نمیباشد و شاید سپردن آن به کارگرانی با سابقه Michael Chaves کار چندان درستی به نظر نیاید ولی احتمالا کمپانی براران وارنر برای این موضوع فکرهای جدیدی در سر خواهند داشت و با توجه به اکران فیلم ترسناک و جدید همین کارگردان The Curse of La Llorona و ارتباط آن با فیلم های کمپانی احضار میتوان سیاست های فیلمسازی در بخش وحشت این کمپانی را کاملا برنامه ریزی شده دانست.

دیوید لزلی جانسون که وظیفه نوشتن قسمت دوم این مجموعه را بر عهده داشت برای نویشن ادامه داستان این مجموعه جذاب دوباره بازگشته است.

کدام بازیگران احتمالا در Conjuring 3 حضور دارند ؟ تیم بازیگری این فیلم :

هنوز به طور دقیق در مورد تیم بازیگری این فیلم اطلاعاتی منتشر نشده است ولی میتوان نقش‌های اصلی آن را حدس زد و این موضوع با توجه به قسمت‌های قبلی کاملا انکار ناپذیر میباشد.

  • Patrick Wilson
  • Vera Farmiga

حضور این دو بازیگر در عناوین وحشت آور کمپانی های مختلف اصلا امری دلسرد کننده به نظر نمیرسد و جالب اینجاست که هر چقدر هم فیلنامه و کارگردانی ضعیف باش به بازی این دو ستاره سینمای هالیوود اصلا خورده گرفته نمیشود واین را بزرگترین موفقیت یک بازیگر در ژانر تخصصی خود میتوان دانست که نمونه آن را به آل پاچینو در ژانر مافیایی کلاسیک میتوان نسبت داد و یا جک نیکلسون که در فیلم های روانشناختی به خوبی میدرخشد و این امر بسیار کم در تاریخ سینمای جهان به چشم میخورد.

تاریخچه ی Conjuring : از کجا شروع شد ؟

شاید متن این فیلم براساس داستان واقعیست در قسمت اول مجموعه احضار بیشترین تاثیر را در بین آثار وحشت مشابه روی بیننده داشته است و چرا انقدر باید تاثیر گذاشته باشد؟؟ اینطور به نظر میرسد که جیمز وان در متن این فیلم تصمیم داشته با کمترین خشونتی بیننده خود را بترساند و این امر در باور بیشتر بیننده به واقعی بودن این داستان در خارج فضاب فیلم باوری مضاغف میدهد.

این مجموعه با قسمت اول فیلم Conjuring به کارگردانی جیمز وان و نویسندگی چاد و کری هِیس پا به عرصه سینما گذاشت و با نقدهای بسیار خوبی همراه شد و این فیلم عموماً پس از فیلم جن‌گیر ترسناک‌ترین فیلم تاریخ سینما به‌شمار می‌رود و اینجاست که فیلم متوقف نمیشود و با توجه به فروش بیش از ۳۰۰ میلیون دلاری قسمت اول برای قسمت دوم تمدید میشود.

فیلم احضار ۲ هم فروش ۳۲۰ میلیون دلاری موفقی داشت. به‌همین جهت نسخه جدید فیلم احضار قرار است تولید شود و نسخه سوم این فیلم، براساس یکی از کتاب‌های اد وارن روایت خواهد شد، که قرار است این فیلم در سال ۲۰۲۰ اکران شود. وظیفه نوشتن فیلم‌نامه بر عهدهٔ دیوید لزلی جانسون یکی از نویسندگان احضار روح ۲ خواهد بود.

کمپانی برادران وارنر با به وجود آوردن استودیو The Conjuring Universe تا به حال توانسته با بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری بیش از ۱ میلیارد دلار سود راهی این شرکت کند و تعجبی ندارد که شاهد فعالیت بیشتر این شرکت در سالهای آینده باشیم.

کمپانی احضار در سال ۲۰۱۹ با ۱ فیلم در ادامه روند مجموعه آنابل و یک فیلم در ادامه مجموعه احضار در سال ۲۰۱۹ باز خواهد گشت و در صورت فروش احتمالا شاهد فعالیت بیشتر این کمپانی در سالهای آینده خواهیم بود که خبر خوبی برای هواداران ژانر وحشت به حساب میاید.

داستان کانجورینگ ۳ در چه مورد است؟

بیل رمزی که با قدرتی عجیب به مردم حمله می‌کرد و زندگی عجیب و غریبی را طی کرده بود وحتی شایعات در مورد تبدیل شدن او به گرگینه و حمله شدید به آن‌ها، سرانجام با اد و لورن وارن ملاقات می‌کند و آن‌ها تلاش می‌کنند تا بیل را راضی کنند که مراسم جن گیری را بپذیرد تا شیطان درونش را از بین ببرند. . اسقف رابرت مک‌کینا، شخص مورد اعتماد وارن‌ها برای این مراسم انتخاب می‌شود و پس از مراسم جن‌گیری، بیل رمزی دیگر آن حالات عجیب و خوی وحشیانه خود را کنار می‌گذارد.

بیشتر بخوانید:

  • تاریخ اکران قسمت جدید جیمز باند ، « باند ۲۵ » [ تریلر و جزئیات ]
  • تاریخ اکران قسمت جدید پوآرو : مرگ بر روی نیل ۲۰۲۰ [ + تریلر ]
  • تاریخ اکران فیلم نگهبانان کهکشان ۳ – Guardians of the Galaxy
  • تاریخ اکران فیلم Avatar 2 (هرآنچه راجع به آواتار ۲ می‌دانیم)
  • تاریخ اکران فیلم سریع و خشن ۹ – Fast And Furious
  • بهترین فیلم های ۲۰۲۰ که حتما باید آن‌ها را ببینید

نوشته تاریخ اکران فیلم The Conjuring 3 مشخص شد [جزئیات] اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا