اخبار کسب و کار

۸٫۲ میلیون نفر در آمریکا، اِلکامینو را تماشا کرده اند

فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie “الکامینو: فیلم برکینگ بد” که در واقع ادامه ی سریال موفق برکینگ بد می باشد، در سه روز اول افتتاحیه خود در سرویس استریم نتفلیکس، ۶٫۵ میلیون نفر بیننده داشته است. بنا به گزارش سایت هالیوود ریپورتر ، براساس سیستم نیلسن نتفلیکس، این فیلم در سه روز اول اکران خود ۶٫۵۴ میلیون بیننده داشته و تقریبا ۴۰ درصد این مقدار در روز اول اکران آن در این سرویس، آن را مشاهده کرده اند.

نویسنده ی این خبر در سایت هالیوود ریپورتر همچنین خاطر نشان کرد که نتفلیکس ادعا کرده است که سیستم نیلسن دقیق نبوده و فقط بییندگانی را که فیلم را با تلویزیون خود مشاهده کرده اند، اعلام می کند نه دیگر دستگاه ها. همچنین سیستم نیلسن مختص شهروندان آمریکا می باشد

Aaron Paul in El Camino

بنابر گزارش نیلسن، در سه روز اول نمایش فیلم ۳۶ درصد بینندگان بین ۱۸ تا ۳۴ ساله بودند و ۴۰ درصد آن ها مردان بین ۱۸ تا ۴۹ ساله بوده اند.

با مقایسه این آمار و ارقام با نسخه ی سریالی برکینگ بد که از شبکه ی AMC پخش می شد، نشان می دهد که هشت قسمت پایانی فصل آخر آن، هر اپیزود به طور متوسط چیزی بیشتر از ۶ میلیون بیننده داشته به اضافه ی قسمت پایانی که حدود ۱۰ میلیون بیننده داشته است. ناگفته نماند آمار مخاطبان سریال برکینگ بد در نتفلیکس پس از اکران فیلم آن از ۶۲ هزار نفر به ۱۵۳ هزار نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید

  • نتفلیکس سریال انیمیشنی Bone را می سازد
  • جونا هیل پیشنهاد بازیگری در فیلم بتمن به کارگردانی مت ریوز را رد کرده است.
  • کریس همسورث از حس خود هنگام بلند کردن چکش توسط کاپیتان آمریکا می گوید
  • بهترین فیلم های ترسناک جهان [ ترسناک ترین فیلم ها از نظر بینندگان ]

نوشته ۸٫۲ میلیون نفر در آمریکا، اِلکامینو را تماشا کرده اند اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا