اخبار کسب و کار

عصبانیت شدید جرد لتو از تولید فیلم مستقل جوکر (Joker) بدون حضور او

وقتی کمپانی برادران وارنر تصمیم گرفت فیلمی مستقل از کاراکتر جوکر تولید و از واکین فینیکس به‌عنوان بازیگر نقش اصلی استفاده کند، جرد لتو بازیگر نقش جوکر در فیلم Suicide Squad احساس ناراحتی و بیگانگی کرد. جرد لتو تا چه حد از فیلم جوکر (Joker) ناراضی بود؟

فیلم مستقل جوکر که یکی از موفق‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۹ محسوب می‌شود تاکنون چیزی نزدیک به ۷۰۰ میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش داشته است. منابعی نزدیک به هالیوود ریپورتر گفتند عصبانیت لتو از اینکه کمپانی برادران وارنر قرار بود فیلمی مستقل از کاراکتر جوکر بدون حضور او خلق کنند به حدی زیاد بود که این بازیگر قصد داشت ایده تولید این فیلم را در نطفه خفه کند.

طبق ادعای منابع آگاه به رفتار لتو هنگامی که این بازیگر برنده اسکار متوجه پروژه فیلیپس شد نه تنها از نمایندگانش در CAA که نمایندگان تاد فیلیپس نیز بودند شکایت کرد، بلکه از مدیر موسیقی خود یعنی ایروینگ آزوف خواست تا با مدیرعامل کمپانی برادران وارنر تماس بگیرد. (البته با توجه به آن بازه زمانی مشخص نیست این موضوع مربوط به دوران ریاست جفری بیکز می‌شود یا راندال استفنسون) هدف اصلی لتو نیز آن بود که وارنر فیلم تاد فیلیپس را بکشد.

یک منبع نزدیک به لتو درخواست این بازیگر برای جلوگیری از تولید فیلم جوکر را تکذیب و آزوف نیز از اظهار نظر در این رابطه خودداری کرد. مسیر آزوف و لتو از آن زمان جدا شد. طبق گزارش هالیوود ریپورتر این بازیگر ۴۷ ساله که نقش شاهزاده جرم و جنایت را در سال ۲۰۱۶ و در فیلم Suicide Squad ایفا کرده بود فکر می‌کرد کمپانی برادران وارنر به قول‌هایش جهت اختصاص یک فیلم مستقل جوکر به او پایبند نبوده و به‌جایش با نسخه تاد فیلیپس این فرصت را به واکین فینیکس هدیه کرده است. کمپانی برادران وارنر فکر می‌کردند پروژه فیلیپس کوچک خواهد بود. آن‌ها نسبت به تم تاریک این فیلم نیز کمی نگران بودند. حتی برخی افراد درون استودیو سعی داشتند تا فیلیپس را از ساخت این فیلم با بودجه کم منصرف کنند.

لتو در فیلم Suicide Squad سعی کرد تا با دندان‌های وحشتناک، چشمان خونین و موهای سبزش به‌زیبایی هرچه تمام‌تر نقش بزرگ‌ترین شرور دنیای دی سی را ایفا کند. این بازیگر برای اینکه به درک بالایی از این شخصیت دست پیدا کند ماه‌ها راجع‌به آن تحقیق کرد و خود را جای این شخصیت قرار داد.

اما گویا استودیو توزیع‌کننده از تلاش‌های متعدد این بازیگر چندان هیجان‌زده نشد. حتی کارگردان فیلم Suicide Squad دیوید آیر نیز تحت تاثیر بازی جرد لتو قرار نگرفت. شخصیت جوکر لتو در این فیلم ضدقهرمانی تنها ۱۰ دقیقه حضور داشت که این زمان کم نشان از عدم رضایت کارگردان آیر از بازی لتو دارد. در حین تبلیغ این پروژه لتو (که قرار بود به‌عنوان یکی از کاراکترهای اصلی در این فیلم حضور داشته باشد) طی گفتگو با رسانه‌ها اعلام کرد که تا چه حد صحنه‌های جوکرش در این اثر حذف شده است.

یک منبع درگیر در این موضوع گفت:

«در پاسخ به او باید گفت که این اثر هرگز فیلم لتو نبود. تلاش این بازیگر جهت به‌دست آوردن جایگاهی در این اثر منجر به نتیجه‌ای معکوس برای او شد.»

نماینده لتو گفت این بازیگر هنوز با خوشحالی به همکاری‌اش با کمپانی برادران وارنر ادامه می‌دهد. وی خاطرنشان کرد لتو در حال حاضر مشغول تصویربرداری فیلم Little Things به کارگردانی جان لی هنکاک است. او در این فیلم با بازیگرانی چون رمی مالک و دنزل واشینگتن همبازی شده است.

در همین حال به‌نظر می‌رسد نارضایتی لتو از پروژه فیلیپس باعث شده تا روابط قبلی پرتنش بین او و CAA به پایان برسد. طبق گفته منابع مختلف این بازیگر احساس می‌کند که نمایندگانش باید زودتر راجع‌به پروژه فیلیپس به او خبر می‌دادند و یا حتی برای ساخت یک فیلم جوکر اختصاصی (برای لتو) بیشتر می‌جنگیدند.

منابع می‌گویند لتو خطاب به نمایندگانش اعلام کرد که آن‌ها باید تلاش کنند تا مانع ساخت پروژه رقیب شوند. او همچنین اعتقاد داشت به‌عنوان یک بازیگر برنده جایزه اسکار (برای فیلم Dallas Buyers Club) با او به‌درستی رفتار نشده است. اما شخصی دیگر طی ادعایی جالب گفت این بازیگر چهار تیم مختلف از نمایندگانش در CAA را مرخص کرد و همین اتفاق نیز باعث شد تا عشق زیادی در آنجا برای او وجود نداشته باشد.

به همین دلایل منابع گوناگون معتقدند روزهای لتو به‌عنوان شخصیت جوکر به اتمام رسیده است. او برای فیلم‌های آتی دنیای سینمایی دی سی مانند Birds of Prey (یک فیلم فرعی با محوریت کاراکتر هارلی کویین با بازی مارگو رابی) و یا فیلم The Suicide Squad که در سال ۲۰۲۱ اکران می‌شود نقش جوکر را برعهده نخواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

  • خرگوش جوجو (Jojo Rabbit): تصنیفی با چاشنی رفاقت هیتلر که تعریف چندانی نداشت
  • بهترین فیلم های ترسناک جهان [ ترسناک ترین فیلم ها از نظر بینندگان ]
  • نتفلیکس آمار پربیننده‌ترین سریال‌ها و فیلم‌های خود را منتشر کرده است.
  • آیا فیلم جوکر (Joker) عملکرد خوبی در مراسم اسکار خواهد داشت؟

نوشته عصبانیت شدید جرد لتو از تولید فیلم مستقل جوکر (Joker) بدون حضور او اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا