اخبار کسب و کار

خرگوش جوجو (Jojo Rabbit): تصنیفی با چاشنی رفاقت هیتلر که تعریف چندانی نداشت

خرگوش جوجو فیلمی کمدی درام به‌کارگردانی تایکا وایتیتی است که توسط فاکس سرچلایت پیکچرز تولید شد. در این فیلم بازیگرانی چون اسکارلت جوهانسون، تایکا وایتیتی، ربل ویلسون، سم راکول، آلفی آلن، آرچی یاتس، بتانی آدامز، گابریل آندروز، لوک براندون، ربل ویلسون، رومن گریفین دیویس، سیتارا آتایی، استفن مرچانت، تماسین مک‌کنزی و ویکتوریا هوگان به ایفای نقش پرداختند.

یک پسر تنها آلمانی (با بازی رومن گریفین) طی وقایع جنگ جهانی دوم پی می‌برد که مادر مجردش (با بازی اسکارلت جوهانسون) یک دختر یهودی جوان (با بازی توماسین مک‌کنزی) را در اتاق زیر شیروانی پنهان کرده است. این پسر باید به کمک دوست خیالی‌اش آدولف هیتلر (با بازی تایکا وایتیتی) با ملی‌گرایی کورکورانه‌اش روبه‌رو شود.

در ادامه با تایم‌سیتی همراه باشید تا به نظرات سایت‌های معتبر دنیا راجع‌به فیلم خرگوش جوجو (Jojo Rabbit) پی ببرید.

برایان ترویت/یواس‌ای تودی

«فیلم خرگوش جوجو با به‌تصویر کشیدن احساسات صمیمی یک مادر نسبت به فرزندش و ویران کردن دیوارهای مصنوعی اجازه می‌دهد تا عشق به‌راحتی وارد داستان شده و این اثر به فیلمی لذت‌بخش تبدیل شود. وایتیتی سعی کرد به کمک پس‌زمینه کمدی این فیلم با آغوشی گرم پیام‌های مهمی را به مخاطبین خود ارائه دهد.»

کریس تیلی/آی جی ان

«این اثر به‌زیبایی بین مضامین کمدی، تراژدی و درام تعادل برقرار می‌کند. نتیجه این کار فیلمی خنده‌دار و زیبا راجع‌به جنگ جهانی شد که پیام‌های مهم و اساسی را برای بینندگانش به‌تصویر می‌کشد.»

ای.او.اسکات /نیویورک تایمز

«این فیلم با شوخی‌های بی‌پروایانه خود و بینش روانشناختانه‌اش بسیار حیرت‌انگیز عمل کرد. پایان‌بندی آن نیز بسیار زیبا و جالب بود. این خرگوش کمی شیرین و کمی دوستانه نیز است.»

برایان لاوری/سی ان ان

«یک فیلم ناهموار و بدساخت که کارگردان و نویسنده تایکا وایتیتی طی آن سعی کرد با گریزی به احساسات، مخاطبان را به سمت خود جذب کند. اما او موفق به انجام این کار طبق انتظارات نشد.»

دیوید سیمز/آتلانتیک

«فیلم‌نامه خرگوش جوجو به لحاظ احساسی آنچنان پیچیده نیست که بتواند به واقع‌گرایی دنیای اطرافش بپردازد. هرچه که فیلم پیش‌ می‌رود طنزهایش مسخره و مسخره‌تر می‌شوند.»

کنیت توران/لس‌آنجلس تایمز

«ناخوشایند ولی تا حدی سرگرم‌کننده. ترکیب کمدی سیاه و احساسات قوی همیشه به‌خوبی بهترین بخش‌های این اثر نیست و فیلم فرازونشیب گوناگونی را در طول داستانش تجربه می‌کند.»

جو مورگنسترن/وال‌استریت

«این فیلم فاقد جسارت و هدف نهایی است. این در برابر تنفر و به نفع عشق است. اما فیلم اقتباسی خرگوش جوجو به‌اندازه کافی خنده‌دار نیست تا بتواند پایداری این ژانر را حفظ کند.»

بیشتر بخوانید:

  • نتفلیکس آمار پربیننده‌ترین سریال‌ها و فیلم‌های خود را منتشر کرده است.
  • آیا فیلم جوکر (Joker) عملکرد خوبی در مراسم اسکار خواهد داشت؟
  • تریلر جدید فصل چهارم The Man in the High Castle اشاره به یک پایان حماسی دارد.
  • ۱۰ نکته و حقیقت جالب در مورد وایکینگ‌ها

نوشته خرگوش جوجو (Jojo Rabbit): تصنیفی با چاشنی رفاقت هیتلر که تعریف چندانی نداشت اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا