اخبار کسب و کار

نتفلیکس سریال انیمیشنی Bone را می سازد

سایت هالیوود ریپورتر تایید کرد که به تازگی سرویس استریم نتفلیکس حق امتیاز کامیک بوک Bone “استخوان” را خریداری کرده است. خالق این کامیک بوک جف اسمیت بوده و قرار است بصورت سریال انیمیشنی ساخته و پخش شود.

داستان این کامیک در مورد ماجراجویی های پسرعمو های بون به سمت دشت و صحرا های نامعلوم و دره ای اسرار آمیز و خیالی که مکانی مملوء از موجودات عجیب و ترسناک است، می باشد.

Bone Comic-Book

جف اسمیت، خالق این کامیک بوک طی مصاحبه ای در خصوص ساخت مجموعه ی Bone گفت:

مدتی زیادی است که منتظر این بودم. نتفلیکس مناسب ترین مکان برای این کامیک بوک می باشد. طرفداران نیز می دانند که چگونه داستان فصل به فصل و کتاب به کتاب جلو می رود و ساخت این کامیک بوک بصورت سریالی دقیقا همان چیزی است که باید باشد. تیم ساخت این انیمیشن در نتفلیکس به خوبی آن را می فهمند و به ساخت اثر اقتباسی خاص پایبند هستند. این می تواند خبر خوبی برای تمام کودکان و عشاق دنیای انیمیشن و کارتون باشد.

اولین نسخه ی Bone در سال ۱۹۹۱ منتشر شد و تا سال ۲۰۰۴ ادامه یافت و توانست جوایز معتبر متعددی در دنیای کامیک از جمله برنده ی ۱۰ جایزه آیزنر و ۱۱ جایزه ی هاروی شود. جف اسمیت نگارش این کامیک را از ده سالگی شروع کرد و بسیاری او را پیشرو در زمینه ی انتشارات کامیک بوک می دانند. وی به عنوان سازنده و نویسنده در این پروژه حضور دارد.

Bone آخرین پروژه ی انیمیشنی است که نتفلیکس تاکنون خبر ساخت آن را برای رده سنی کودک و خانواده، داده است. از دیگر پروژه های این سرویس استریم در ژانر کودک و خانواده می توان به Green Eggs and Ham “تخم مرغ های سبز و گوشت خوک” و Boss Baby “بچه رئیس” و Babysitters Club “کلوپ بچه دار ها” اشاره کرد.

نوشته نتفلیکس سریال انیمیشنی Bone را می سازد اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا