اخبار کسب و کار

کریس همسورث از حس خود هنگام بلند کردن چکش توسط کاپیتان آمریکا می گوید

اگر هنوز نتوانسته اید پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما یعنی The Avengers : EndGame “انتقام جویان: بازی پایان” را تماشا کنید، دیدن تیتر خبر هم به گونه ای حاوی اسپویل است. کریس همسورث بازیگر استرالیایی نقش ثور ، در مصاحبه ای با طنز و کنایه از حس خود در مورد سکانسی که در آن کاپیتان آمریکا می تواند چکش معروف او، یعنی میولنیررا بلند کند، گفت.

Chris Hemsworth as Thor

در کامیک کان آخر هفته ی شیکاگو، از کریس همسورث بازیگر نقش ثور پرسیده شد که وقتی کاپیتان آمریکا میلونیر را در دست گرفت به او چه حسی دست داد. او با حالت طنز جواب داد:

آه، خیلی عصبانی شدم ، راستیتش از اینکه کسی چکش من رو برداره خیلی عصبی میشم. حتی بعد سکانس هم بهش گفتم چکش من رو پس بده و سراغ سپر کوچولوت برو.

همچنین در قسمتی از مصاحبه ی خود به این اشاره کرد که تاکنون کاپیتان آمریکا نتوانسته استورم بریکر را بلند کند که جمعیت حاضر به او یادآوری کردند که در صحنه ای از فیلم او و کاپیتان آمریکا به مدت خیلی کوتاهی استورم بریکر و میولنیر را با هم جابجا کردند.

در فیلم The Avengers: Endgame ثور به همراه راکت به گذشته سفر کرده و به زمان جریانات فیلم Thor: The Dark World بر میگردد و در این سفر زمانی توانست چکش محبوب و اساطیری خود را که توسط خواهرش هلا نابود شده بود باز پس گیرد و در نبرد پایانی با تانوس هم استورم بریکر و هم میلونیر را در دست دارد. و در یکی از لحظات پایانی فیلم کاپیتان آمریکا شایستگی لازم برای به دست گرفتن این سلاح را یافت.

نوشته کریس همسورث از حس خود هنگام بلند کردن چکش توسط کاپیتان آمریکا می گوید اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا