اخبار کسب و کار

محاکمه جانی دپ برای درگیری با مدیر صحنه گرگ بروکس به سال ۲۰۲۰ موکول شد

جانی دپ احتمالا باید به اتهام کتک‌کاری با مدیر صحنه فیلم City of Lies یعنی گرگ بروکس در دادگاه پاسخ بدهد. اما این اتفاق در هفته پیش رو و یا حتی همین امسال نیز رخ نمی‌دهد. ستاره فیلم دزدان دریایی کارائیب (Pirates of the Caribbean) طی سالیان اخیر با همسر سابقش آمبر هرد و شرکت حقوقی قبلی‌اش مشکلات قانونی گوناگونی داشت. در روز چهارشنبه پیرو همین درگیری‌ها یک قاضی عالی دادگاه لس‌آنجلس تصمیم گرفت فرصتی به دپ برای تنفس بدهد.

قاضی هولی فوجی تصمیم گرفت تاریخ دادگاه محاکمه جانی دپ برای حمله به گرگ بروکس را به بهار سال آینده و به‌طور دقیق به تاریخ ۱۱ می سال ۲۰۲۰ موکول کند. طبق ادعای گرگ راکی بروکس، جانی دپ طی تصویربرداری فیلم City of Lies (به کارگردانی برد فرمن) در سال ۲۰۱۷ با او درگیر شد و این بازیگر با ضربات مشت او را مورد ضرب و شتم قرار داد. موضوعی که جانی دپ شدیدا آن را تکذیب می‌کند.

مدیر صحنه گرگ بروکس طی شکایتش در ماه جولای سال گذشته ادعا کرد بعد از آنکه متوجه شد فیلم‌برداری در آن شب بیش از حد طول کشید سعی کرد تا به دپ این موضوع را توضیح دهد و او را راضی کند تا این مکان را ترک کند. ولی دپ مقاومت کرد و در واکنش به سخنان بروکس به سمت چپ قفسه سینه‌اش ضربه‌هایی وارد کرد.

البته دادخواستی ده نفره نیز علیه بروکس وجود دارد. طبق این دادخواست کارگردان فرمن، تهیه‌کننده میریرام سیگال، Good Film Productions و کمپانی فیلم‌سازی جانی دپ یعنی Infinitum Nihil بروکس را به کارشکنی، ایجاد فضایی ناآرام در محل کار و اقدامات غیرقانونی متهم کرده‌اند.

داستان فیلم City of Lies راجع‌به تحقیقات پلیس در مورد قتل مشکوک رپر معروف نوتوریوس بی. آی. جی است. طبق ادعای دپ بعد از مشاهده مشاجره این مدیر صحنه با یک زن آفریقایی آمریکایی پیر و سالخورده او پا درمیانی کرد تا به این مشاجره پایان دهد. در گزارش دپ او اصرار داشت که هیچ علائمی از خشونت در این برخورد وجود نداشت و بعد از این موضوع او و بروکس در کمال خونسری با یکدیگر حرف زدند و سپس با صلح عکسی به یادگار گرفتند.

دپ ماه گذشته در نشستی بین وکلای دو طرف گفت:

«مطمئنا هیچ اتفاقی رخ نداد و هیچ برخوردی صورت نگرفت. افراد زیادی وجود داشتند و ما در خیابان بودیم.»

با توجه حکم قاضی ما باید تا ماه می سال آینده منتظر باشیم و ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. دپ قصد دارد بر روی همین موضع باقی بماند. ما سال بعد شاهد دادگاه دعاوی این دو خواهیم بود، مگر اینکه دوطرف به یک توافق برسند. البته طبق گفته یکی از وکیلان بروکس چنین توافقی بعید به‌نظر می‌رسد.

وکیل پت هریس در این رابطه به ددلاین گفت:

«فکر می‌کنم اتفاقی که برای آقای دپ در چند سال اخیر روی داده است نشان می‌دهد که او چطور برای حل مشکلات حقوقی‌اش به سراغ سیاست‌های سوخته می‌رود. داستانی که آن‌ها راجع‌به زن آفریقایی آمریکایی ساخته‌اند و منتشر کردند کاملا نادرست و حتی توهین‌آمیز است.»

هریس افزود موکلش خود در زمانی نوجوانی یک بی‌خانمان بود و توسط یک زن آفریقایی آمریکایی بزرگ شد. او گفت:

«دپ هر چه می‌خواهد می‌تواند بگوید. اما این موضوع ساختگی که چگونگی شخصیت راکی را مورد هدف قرار گرفته او را می‌کشد.»

در شهری که پول باعث مصونیت افراد ثروتمند و ستارگان بزرگی چون جانی دپ می‌شود، بروکس ادعا کرد بعد از این اتفاق و تشکیل پرونده به‌سختی می‌تواند کاری برای خود پیدا کند. طبق لیست اولیه شاهدان در این دعوی ستاره فیلم آکوامن (Aquaman) آمبر هرد به‌عنوان گواه توسط شاکی پرونده فراخوانده شده است.

البته شنیده شده که هرد به‌هیچ عنوان در این پرونده دخالت نخواهد کرد. ازدواج هرد و دپ که کمتر از دوسال طول کشید حاشیه‌های فراوانی داشت. دپ بعد از اتهام همسر سابقش به سو استفاده جنسی (هرد ابتدا در یک مقاله ادعا کرد که مورد خشونت جنسی قرار گرفته است ولی نامی از دپ نبرد.) طی ماه مارس در ویرجینیا دادخواستی ارائه داد تا غرامتی ۵۰ میلیون دلاری از آمبر هرد دریافت کند. دپ همچنین با یک دعوی ۵۰ میلیون دلاری دیگر نیز درگیر است. طبق این دعوی دپ شکایتی را علیه وکلای قبلی خود به اتهام سواستفاده مالی ترتیب داد.

در هر صورت باید منتظر باشیم و ببینیم این شکایت‌ها و دعاوی بازیگر بزرگ هالیوود جانی دپ به کجا ختم می‌شود.

بیشتر بخوانید:

  • آمازون بازیگر یک نقش کلیدی از سریال ارباب حلقه‌ها را معرفی کرد
  • رایان رینولدز ملاقاتی مشکوک با سران مارول داشته است.
  • چرا فیلم مرد ماه جوزا (Gemini Man) در باکس‌آفیس شکست خورد
  • همه چیز درباره‌ی Google Stadia (قیمت، بازی ها، تاریخ عرضه و بیشتر)

نوشته محاکمه جانی دپ برای درگیری با مدیر صحنه گرگ بروکس به سال ۲۰۲۰ موکول شد اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا