اخبار کسب و کار

آمازون بازیگر یک نقش کلیدی از سریال ارباب حلقه‌ها را معرفی کرد

سریال ارباب حلقه‌ها به آرامی درحال شکل‌گیری است و طبق گزارش Collider، آمازون ماکسیم بالدری را برای یکی از نقش‌های اصلی سریال استخدام کرده است.

بالدری که به تازگی در سریال Years and Years شبکه HBO بازی کرده است، به تیم بازیگری سریال اضافه شده است. از بازیگران دیگری که به این پروژه اضافه شده‌اند میتوان به ویل پولتر (Midsommarمارکلا کاونا (Romper Stomper) اشاره کرد.

البته آمازون هیچ لیست رسمی از بازیگران سریال ارباب حلقه‌ها منتشر نکرده است و قطعا ستاره‌های بیشتری را در این سریال بزرگ و موردانتظار خواهیم دید.

در پشت صحنه هم آمازون نویسندگان و تهیه‌کنندگان فوق‌العاده‌ای را استخدام کرده است. در اتاق نویسندگان، افراد باتجربه‌ای را میبینیم که شامل جنیفر هاچینسون (Breaking Badهلن شنگ (Hannibalجاستین دوهل (Stranger Thingsبرایان کاگمن (Game of Thrones) و استفانی فولسوم (Toy Story 4) میشوند.

جی‌ای بایونا (کارگردان Jurassic World: Fallen Kingdom) قرار است دو قسمت اول سریال را کارگردانی کند. همچنین سریال ارباب حلقه‌ها تهیه‌کنندگان متعددی خواهد داشت که در کارنامه‌ی آن‌ها WestWorld، Broadwalk Empire، Cloverfield Lane و The Departed دیده میشود.

هنوز خلاصه داستان رسمی سریال منتشر نشده است اما طبق گزارشات عصر دوم را روایت خواهد کرد ولی هنوز مشخص نیست که آیا شخصیت‌های فیلم‌ها را در این سریال خواهیم دید یا خیر.

بیشتر بخوانید:

  • رایان رینولدز ملاقاتی مشکوک با سران مارول داشته است.
  • پشت صحنه ماجرای نیمروز دو، رد خون منتشر شد، تماشا کنید
  • گال گادوت Irena Sendler را برای کمپانی برادران وارنر می سازد
  • واکنش منتقدان به فیلم The Irishman در فستیوال نیویورک

نوشته آمازون بازیگر یک نقش کلیدی از سریال ارباب حلقه‌ها را معرفی کرد اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا