اخبار کسب و کار

تریلر انیمیشن The Addams Family+ تاریخ اکران+اخبار جدید

تریلر انیمیشن The Addams Family را که شروع بسیار خوبی در گیشه را تجربه کرده است را می‌توانید در همین مطلب مشاهده نمایید.

در آخرین اخبار دنیای فیلم وانیمیشن مشخص شد که انیمیشن The Addams Family که برگرفته شده از فیلمی به همین نام است و البته مناسب برای کودکان و با چاشنی طنز بر روی پرده‌ی سینما رفته است.

در پی شروع خوب این انیمیشن سازندگان این مجموعه تصمیم گرفتند The Addams Family 2 را برای اکران در پاییز سال 2021 آماده کنند.

از روز جمعه هفته گذشته اکران انیمیشن The Addams Family (خانواده آدامز) در آمریکای شمالی آغاز شد و این انیمیشن سینمایی توانست با فروش ۳۰.۳ میلیون دلار در سه روز اول اکرانش، فیلم Gemini Man (جمینی من) را شکست دهد و به دومین فیلم پر فروش هفته گیشه تبدیل شود.

این انیمیشن سینمایی بر اساس انیمیشن‌های چارلز آدامز ساخته شده است و کنراد ورنن، کارگردان انیمیشن Shrek 2 (شرک ۲)، انیمیشن Monsters vs. Aliens (هیولاها علیه بیگانگان) و انیمیشن Sausage Party (سوسیس پارتی)، کارگردانی انیمیشن The Addams Family را بر عهده خواهد داشت.

سریال The Addams Family طی سال‌های 1964 تا 1966به روی آنتن رفت و در سال 1991، فیلم The Addams Family به روی پرده‌های سینما رفت که این مجموعه بیشتر برای نسخه سینمایی آن شناخته شده است.

کنراد ورنن، کارگردان آثاری چون انیمیشن Shrek 2 (شرک ۲)، انیمیشن Monsters vs. Aliens (هیولاها علیه بیگانگان)، انیمیشن Madagascar 3: Europe’s Most Wanted (ماداگاسکار ۳: تحت تعقیب در اروپا) و Sausage Party (مهمانی سوسیسی) به‌همراه گرگ تیرنان، وظیفه کارگردانی و مت لیبرمن وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمیشن The Addams Family را بر عهده داشته‌اند که بازگشت هیچ یک هنوز برای قسمت دوم این تایید و اعلام نشده است.

تریلر منتشر شده انیمیشن The Addams Family تفاوت میان خانواده‌ها با یکدیگر را نشان می‌دهد و به معرفی اعضای اصلی خانواده آدامز می‌پردازد پدر گومز و مادر مورتیسیا، فرزندانشان، عمو فستر و… همچنین موسیقی متن این انیمیشن نیز قابل توجه است.

بازیگران وصدا پیشگان :

  • کلویی گریس مورتس در نقش چهارشنبه آدامز
  • شارلیز ترون در نقش مورتیشیا آدامز
  • فین ولفهارد در نفش پاگزلی آدامز
  • اسکار آیزاک در نقش گومز آدامز
  • ایمی گارسیا در نقش دنیز

تاریخ اکران :

تاریخ اکران انیمیشن The Addams Family مصادف است با 11 نوامبر 2019 ( 19 مهرماه 1398)

تریلر انیمیشن :

بیشتر بخوانید:

  • اولین تصویر از فیلم Sonic 2019 منتشر شد!(به همراه داستان و جزئیات)
  • تاریخ پخش سریال سال های دور از خانه (اسپین آف سریال شاهگوش)
  • فیلم جوکر: تاریخ انتشار نسخه با کیفیت مشخص شد (+جزئیات بیشتر)
  • تریلر جدید انیمیشن Onward منتشر شد [+ جزئیات و تاریخ اکران]

نوشته تریلر انیمیشن The Addams Family+ تاریخ اکران+اخبار جدید اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا