اخبار کسب و کار

تمام چیزهایی که راجع‌به فصل ششم سریال فرار از زندان (Prison Break) باید بدانید

فرار از زندان (Prison Break) یکی از محبوب‌ترین سریال‌های جهان است که در کشور ما نیز طرفداران زیادی دارد. پس از پایان این سریال در سال 2009 تمام طرفداران این سریال گمان می‌کردند ماجراجویی‌های مایکل اسکافیلد و بردارش برای همیشه به‌پایان رسیده است. اما سازندگان بعد از 8 سال در سال 2017 فصل پنجم این سریال را تولید و مشخص کردند که مایکل هنوز زنده است. پس از پایان فصل پنجم طرفداران امیدوار بودند تا در فصل ششم نیز شاهد ادامه داستان‌های مایکل باشند. طی این مطلب قصد داریم تا به هر آن چیزی که راجع‌به فصل ششم این سریال می‌دانیم اشاره کنیم. با تایم‌سیتی همراه باشید.

آیا فصل ششم سریال فرار از زندان تولید می‌شود؟

در ژانویه سال 2018 شبکه FOX رسما تایید کرد که قصد دارد فصل جدیدی از این سریال را تولید کند. یکی از مدیران این شبکه مایکل تورن اعلام کرد:

«این فصل مراحل پیش‌تولید خود را سپری می‌کند؛ ولی ما برای آن بسیار هیجان‌زده هستیم.»

سارا وین کالیز (بازیگر نقش سارا تانکردی) در سال 2016 و وقتی که اعلام شد قرار است فصل پنجم این سریال در قالب یکی مینی‌سریال تولید شود، اعلام کرد:

«همانطور که گفته شد ما قصد داریم تنها برای نه قسمت دیگر بازگردیم. بعد از آن میکروفون را رها و صحنه را ترک می‌کنیم و من نیز با آن مشکلی ندارم.»

اما در آن زمان همکار او در این سریال یعنی میلر نظر دیگری داشت و فکر می‌کرد فرار از زندان می‌تواند بار دیگر بازگردد:

«همیشه در ذهن من جایی برای بیشتر وجود دارد. تا زمانی که این داستان ارزش گفته‌شدن داشته باشد و تا زمانی که موجه و هیجان‌انگیز باشد می‌توان با آن همراه شد. این باید چیزی باشد که طرفداران از دیدن آن ناامید نشوند و باعث خوشحالی و هیجان آن‌ها شود. من همیشه برای گفتگو در این رابطه آماده هستم.»

این بازیگر سال گذشته در مصاحبه با Digital Spy بار دیگر اشاره کرد:

«بسته به نظر طرفداران، واکنش آن‌ها و همچنین اینکه چه اشخاصی در دسترس هستند می‌توان بار دیگر برای فصلی جدید مذاکره کرد.»

با توجه به اینکه پسر مایکل و سارا یعنی مایک جونیور اکنون نقشی کلیدی در سریال دارد میلر راجع‌به او گفت:

«حس می‌کنم داستان‌های بیشتری برای گفتن وجود داشته باشد. اکنون در مورد نسل‌های مختلف صحبت می‌کنم.»

Prison Break

دومینیک پرسل (بازیگر نقش لینکولن باروز) حتی مشتاق‌تر نیز بود. او از ماه آوریل سال 2017 پافشاری می‌کرد که می‌خواهد این برنامه سال‌ها ادامه داشته باشد. او خیلی علاقه داشت تا فصل ششم این مجموعه تولید شود. اما سپس سازنده این سریال یعنی پل شیورینگ اعلام کرد برخلاف میل طرفداران و برخی از بازیگران سریال فرار از زندان با فصل پنجم به پایان رسیده است. او در این رابطه گفت:

«بخشی از مشکل سریال اصلی این بود که ما باید آن را گسترش می‌دادیم. فکر می‌کنم طرفداران از این اتفاق اذیت شدند. زیرا ما در فصل جدید از روند داستان خارج شدیم و چیزهایی را آغاز کردیم که دارای کیفیت پایین‌تری بودند.»

شیورینگ در مورد خلق داستانی جدید که برای طرفداران نیز رضایت‌بخش باشد گفت:

«من نمی‌توانم داستان دیگری راجع‌به این کاراکترها برای شما تعریف کنم. شاید شخص دیگری بتواند این کار را انجام دهد. البته ممکن است اگر فرار از زندان جدید و تازه‌ دیگری را رویاپردازی کنیم به‌نحوی قادر باشم این کار را انجام دهم. ولی بعید است.»

او همچنین طی مصاحبه با Entertainment Weekly اعلام کرد:

«من سریال را فقط به خاطر اینکه ما می‌خواهیم ادامه داشته باشد تولید نمی‌کنم. من استانداردهای بالایی برای اینکه داستانم به چه صورت پیش برود دارم. با توجه به محتوای خاص این سریال خلق داستان‌هایی جدید برای آن کاری دشوار محسوب می‌شود. این فرار از زندان است. شما از چند زندان می‌توانید فرار کنید؟ شما چگونه باید آن را خلق کنید که زیاده‌روی محسوب نشود؟ حس کردم فصل پنج می‌تواند متفاوت باشد و همچنین حس کردم ما در این فصل طی نه قسمت شاهد داستانی قدرتمند خواهیم بود. برای انجام دوباره آن فکر می‌کنم باید داستانی داشته باشیم که به همان اندازه قدرتمند باشد و انجام چنین کاری برای فرار از زندان بسیار دشوار است. هیچ‌چیز غیرممکن نیست. اما ما قصد نداریم این کار را انجام دهیم تا بگوییم صرفا این کار را انجام دادیم. این کار باید عالی باشد. می‌دانم بازیگران بسیار مشتاق هستند تا این پروژه عملی شود اما در این لحظه هیچ ایده‌ای ندارم که این پروژه چه خواهد شد.»

اما در ماه مارس امسال پل شیورینگ از موضع سرسختانه خود کوتاه آمد و اعلام کرد:

«ما به‌عنوان یک گروه مجبوریم وارد داستانی شویم که حس کنیم ارزش گفتن داشته باشد. خلاقیت در تولید واقعا بسیار مهم است و اگر ما بتوانیم وارد داستانی شویم که ارزش گفتن داشته باشد ممکن است این کار عملی شود. اما درنهایت همه‌چیز به Fox بستگی دارد. ما شاهد فصل دیگری نخواهیم بود مگر اینکه آن‌ها موافق باشند.»

داستان فصل ششم سریال فرار از زندان (Prison Break)

در آخرین فصل سریال، مایکل تحت نظر مامور سی‌آی‌ای پوزیدون (با بازی مارک فیورستین) از تمامی جرم‌هایی که مرتکب شد مصونیت گرفت. سپس قهرمان داستان ما زندگی آزاد و شادی را با همسرش سارا و پسرش مایک جونیور آغاز کرد. اما در کنار موضوع فرار کردن از زندان فصل ششم این مجموعه چه داستانی را پوشش خواهد داد؟

Prison Break Season 6

در فصل بعد ممکن است رئیس CIA کاری را به مایکل بسپارد تا از توانایی‌ها و مهارت‌های خاص او استفاده کند. اما مایکل زندگی آرام خود را آغاز کرده است. آیا ممکن است تغییر شرایط باعث شود او از این زندگی جدیدش تجدید نظر کند؟

ونت ورث میلر ایده‌های خاص خود را برای فصل ششم دارد. میلر که خود نیز یک فیلم‌نامه‌نویس است داستان جالبی را آشکار کرد. طبق این داستان مایکل و لینکولن در یک زندان مخصوص زندانی می‌شوند تا با گذشته و برادر گمشده خود روبه‌رو شوند. اما ظاهرا فاکس چندان با این طرح موافق نیست. ما حدس می‌زنیم زمانی که این سریال آغاز شود شاهد هیچکدام از این عناصر در آن نباشیم.

زمان پخش فصل ششم سریال فرار از زندان

در ماه مارس سال 2018 پل شیورینگ اعلام کرد که فیلم‌نامه قسمت نخست فصل ششم را کامل کرده است. سپس دو ماه بعد مدیرعامل شبکه فاکس یعنی دانا والدن رسما تایید کرد ساخت قسمت‌های جدید این سریال در فاز نخست مرحله تولید قرار دارند:

«ما اکنون بر روی ساخت فصل جدید این سریال تمرکز داریم و پیش‌بینی نمی‌کنم که تا چند ماه آینده اطلاعیه و بیانیه‌ای در این‌باره منتشر شود.»

والدن قبلا در سال 2017 گفته بود احتمال دارد این سریال به صورت متناوب بازگردد. اما سال 2019 فرارسید و سپری شد و ما نزدیک سال 2020 هستیم که گفته شده طرفداران نباید به این زودی‌ها منتظر بخش جدید مجموعه فرار از زندان باشند.

در فصل ششم سریال فرار از زندان چه بازیگرانی حضور خواهند داشت؟

وان ویلموت گفت:

«اگر داستان خوبی از راه برسد مطمئنم اعضای گروه بار دیگر بازمی‌گردند تا این کار را انجام دهند.»

درواقع ویلموت اشاره کرد تمام کاراکترهای اصلی که بعد از پایان فصل پنجم هنوز زنده هستند در فصل جدید نیز حضور خواهند داشت. این بازیگران عبارت‌اند از: ونت ورث میلر، دومینیک پرسل، سارا وین کالیز، راکموند دانبر، آمائوری نولاسکو، رابرت نپر و اینبار لاوی.

فرار از زندان

طی آخرین قسمت ما مشاهده کردیم که کاراکتر کلرمن (با بازی پل ادلستین) به طرز جالبی کشته شد. اما با توجه به سخنان این بازیگر گویا هنوز چیزی راجع‌به کشته شدن کاراکتر کلرمن حتمی نیست. او در این رابطه گفت:

«این فرار از زندان است. با وجود تمام جدیتی که دارد شما واقعا چگونه می‌توانید به آن چیزی که دیده‌اید باور داشته باشید؟»

او درست می‌گوید. درنظر داشته باشید که قبلا مایکل و سارا نیز با موفقیت از مرگ نجات پیدا کردند. درنتیجه هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. اما یکی دیگر از کاراکترهای مهمی که از مرگ نجات پیدا کرده بود مامور اف‌بی‌آی الکساندر ماهون (با بازی ویلیام فیچتنر) بود. آیا او نیز می‌تواند نقشی را در فصل بعدی این مجموعه بازی کند؟

رابرت نپر طی جشنواره کمیک کان سن دیگو در سال 2016 اعلام کرد:

«من و پل هردو ویلیام فیچتنر را دوست داریم. او بازیگری فوق‌العاده‌ای است. اما پل صادقانه راجع‌به او به من گفت که نمی‌داند باید با کاراکتر او چه کاری انجام دهد. او نمی‌خواست تا همه را بازگرداند که مخاطب بگوید اوه ببین! بار دیگر ویلیام فیچتنر! او صادقانه فکر می‌کرد و اعتراف کرد که مطمئن نیست باید در کجای داستان از کاراکتر ویلیام استفاده کند. اگر روزی شاهد بخش جدیدی از این مجموعه باشیم احتمالا ویلیام برای آن بازخواهد گشت.»

پل شیورینگ همچنین طی توئیتی اعلام کرده بود که احتمال بازگشت کاراکتر ماهون در فصل ششم سریال فرار از زندان بسیار زیاد است. شیورینگ حتی برای یکی از کاراکترهای محبوب این سریال یعنی فرناندو سوکره نیز نتوانست جایگاه زیادی طی فصل پنجم پیدا کند. اما سوکره با وجود اینکه تنها در یک قسمت این فصل حضور داشت نقش بزرگی را در روند داستان سریال فرار از زندان ایفا کرد. شاید او در فصل بعدی حضور پررنگ‌تری داشته باشد.

لینکولن باروز

اکنون باید منتظر باشیم و ببینیم سرانجام سرنوشت فصل ششم سریال محبوب فرار از زندان به چه صورت خواهد بود. آیا این سریال با فصل جدیدش می‌تواند بار دیگر طرفدارانش را هیجان‌زده و خوشحال‌ کند؟ نظر شما راجع‌به فصل ششم سریال فرار از زندان چیست؟

بیشتر بخوانید:

  • در تریلر جدید JoJo Rabbit، هیتلر خیالی نصیحت میکند!
  • نخستین تصاویر از پشت صحنه‌ی The Suicide Squad، با حضور بازیگران جدید
  • 18 تا از بهترین سریال های ایرانی (بهترین طنزها تا پر بیننده ترین‌ها)
  • رابرت فورستر نامزد جایزه اسکار برای فیلم Jackie Brown در سن 78 سالگی درگذشت

نوشته تمام چیزهایی که راجع‌به فصل ششم سریال فرار از زندان (Prison Break) باید بدانید اولین بار در شهر زمان. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا